Web Analytics Made Easy - Statcounter

نقی مسکینی روز پنجشنبه در جلسه بررسی مشکلات عمرانی شهرستان با محوریت راه دسترسی دانشکده علوم پزشکی مراغه با تاکید به ضرورت بهسازی این مسیر افزود: با توجه به واقع شدن بخش آموزشی دانشکده علوم پزشکی، مرکز تحقیقات فسیل و برخی واحدهای تولیدی و خدماتی، ترمیم آسفالت این مسیر،   بیش از پیش احساس می شود.

وی ادامه داد: در سال های گذشته برخی تخریب ها در این جاده فرعی و مسیر تردد به وجود آمده که نتیجه آن آسیب دیدن قابل ملاحظه آسفالت آن بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسکینی اضافه کرد: برای رفع این مشکل، واحدهای تولیدی و خدماتی فعال در این مسیر به همراه دانشکده علوم پزشکی و مرکز تحقیقات فسیل باید به صورت مشارکتی، طرح بهسازی این مسیر اختصاصی را با همراهی اداره راه و حمل و نقل جاده اجرا کنند.

وی افزود: هم اکنون ۱۷ واحد سردخانه ای و تولیدی در مسیر اختصاصی و جاده فعلی دسترسی به بخش آموزشی دانشکده علوم پزشکی این شهرستان فعال هستند که با مشارکت آنها می توان در بهسازی این مسیر گام های موثری برداشت.

رییس دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی مراغه نیز گفت: با توجه به اینکه جاده فعلی منتهی به این دانشکده اختصاصی این دانشکده بوده، متاسفانه آسفالت آن تخریب شده و نیازمند بازسازی است.

اصغر تنومند افزود: استفاده از این مسیر برای تردد دانشجویان و اساتید دانشکده علوم پزشکی به عنوان مرکزی علمی، ضرورت بهسازی این مسیر را دو چندان کرده است.

وی اضافه کرد: با این وجود، تاکنون دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی مراغه برای تغییر این راه اختصاصی، هیچ توافقی با واحدهای تولیدی و سردخانه های موجود در آن انجام نداده است.

نادر شریفی رییس اداره راه و حمل و نقل جاده ای مراغه نیز در این جلسه گفت: برای اجرای روکش آسفالت این مسیر تردد به طول حدود ۲ کیلومتر، براساس پیش بینی های کارشناسی نیاز به بیش از ۵۰۰ میلیون تومان هزینه است.

شهرستان مراغه با حدود ۲۶۸ هزار نفر جمعیت در ۱۲۷ کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی واقع است.

برچسب‌ها سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان شرقی مراغه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان شرقی مراغه سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان شرقی مراغه دانشکده علوم پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۶۴۳۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار به مسافران شمال؛ این جاده ۳ روز مسدود است

به گزارش خبرآنلاین، رئیس پلیس راه البرز گفت: با توجه به اجرای عملیات عمرانی در جاده کرج ـ چالوس ، این محور به مدت سه روز بسته است .

تسنیم در خبری نوشت: سرهنگ پیمان کرمی اظهار داشت: این ممنوعیت تردد به دلیل اجرای عملیات نصب توری برروی تراشه های ریزشی انجام شده است.

وی اضافه کرد: انسداد مسیر از میدان امیر کبیر کرج تا سه راهی کندر در ۲ مسیر رفت و برگشت از ساعت ۹ الی ۱۵ از امروز به مدت سه روز صورت می گیرد.

سرهنگ کرمی گفت: رانندگان می توانند در طول زمان انسداد مسیر برای سفر به استان مازندران از مسیرهای جایگزین جاده آتشگاه - نوجان و آزادراه تهران شمال استفاده کنند.

۴۷۲۳۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900571

دیگر خبرها

  • خیّران سلامت یک میلیارد ریال به حوزه سلامت شهرستان کاشمر کمک کردند
  • داروسازی ایران، حرکت به سوی آینده یا اسیر روندهای تکراری
  • بهره‌برداری از بیمارستان رزن نیازمند اهتمام دانشگاه علوم پزشکی
  • بانوی دشتستانی به بیماران نیازمند به عضو حیاتی دوباره بخشیده شد
  • افتتاح کارگاه کامپیوتری هنرستان فنی شهید شکاری مراغه
  • هشدار به مسافران شمال؛ این جاده ۳ روز مسدود است
  • جاده کرج ـ چالوس بسته شد
  • چالش‌های سلامت دهان و دندان در ایران
  • چالش‌های سلامت دهان و دندان در ایران/ مشکل افزایش دندانپزشک نیست
  • توسعه و بهسازی راه‌های استان زنجان با اجرای ۷ پروژه