Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-03@19:02:43 GMT

باند شیشه در شرق تهران فروپاشید

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۶۴۷۲۳

باند شیشه در شرق تهران فروپاشید

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین  به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس پایتخت، سرهنگ عبدالوهاب حسنوند  گفت: با شکایت های مردمی و اطلاع از اینکه مردی با همکاری ۲ تن از همدستانش در شرق تهران، منزل مسکونی اش را پاتوق توزیع مواد مخدر کرده است تحقیق در این خصوص آغاز و بررسی موضوع در دستور کار ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: در تحقیقات انجام شده و پایش های اطلاعاتی مشخص شد که خبر صحت دارد و متهمان ضمن تهیه مقادیر زیادی شیشه از مرکز کشور و انتقال آن به تهران در حال توزیع و خرده فروشی مواد مخدر در مخفیگاهشان هستند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ با اشاره به اینکه به محل سکونت متهمان تعدادی افراد مشکوک در رفت و آمد بودند، ادامه داد: با هماهنگی قضائی چهاردهم اردیبهشت تیمی از ماموران عملیات ویژه این پلیس برای دستگیری متهمان و بازرسی از آن مکان اعزام شدند.

وی خاطرنشان کرد: با حضور ماموران، متهم اصلی پرونده و ۲ تن از همدستانش که در حال بسته بندی شیشه ها در پک های مختلف بودند دستگیر و در بازرسی از این مکان ۵۴ کیلو و ۱۲۴ گرم شیشه کشف شد.

سرهنگ حسنوند یادآور شد: هر سه  سوداگر مرگ به همراه مواد مخدر کشف شده به پلیس مبارزه با مواد مخدر انتقال و به جرم ارتکابی اعتراف کردند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ خاطر نشان کرد: با تکمیل تحقیقات مقدماتی  متهمان به مرجع قضائی معرفی شدند.

۲۳۵۲۳۱ کد خبر 1385481

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: شهر تهران مواد مخدر قاچاق مواد مخدر پلیس مبارزه با مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۶۴۷۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ظرفیت‌های مردمی در مبارزه با مواد مخدر استفاده شود

 معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان امروز در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان در سنندج اظهار کرد: فعالیت سازمان‌های مردم نهاد قابل احترام است، اما این نهاد‌ها کارکرد صحیح خودشان را در اغلب موارد به ویژه در بحث مبارزه با مواد مخدر انجام نداده اند.

مهدی رمضانی با اشاره به نامگذاری سال با عنوان «جهش تولید با مشارکت مردم» تأکید کرد: در حوزه‌هایی که مشارکت مردم بوده موفق بوده ایم و یکی از حوزه‌های جدی که باید از آن استفاده شود، مبارزه با مواد مخدر است.

وی بر لزوم پیگیری شورای برنامه ریزی استان در بخش مسئولیت‌های اجتماعی دستگاه ها، صنایع و معادن تاکید کرد و افزود: مسئولیت‌های اجتماعی باید در سر فصل‌های خود هزینه شود.

رمضانی ادامه داد: آموزش و پرورش با دعوت از اصحاب فکر و نظر سعی کند جامعه هدف خود را در زمینه آسیب‌های مواد مخدر آگاه کنند.

وی با تاکید بر غربالگری درست و هدفمند در کمپ‌های ترک اعتیاد، اظهار کرد: در حوزه ترک اعتیاد یک چرخه مالی معیوب وجود دارد و این باید اصلاح شود، ضمن اینکه مکانی جدا برای معتادان با بیماری خاص ایجاد شود.

۱۹۸ کیلوگرم موادمخدر در کردستان کشف شد

جانشین فرمانده انتظامی کردستان گفت: از ابتدای سالجاری تاکنون ۱۹۸ کیلوگرم موادمخدر در استان کشف شده که نسبت به مدت مشابه ۱۵ درصد رشد داشته است.
سردار لطف‌الله دارابی نیز در این جلسه اظهار کرد: سال گذشته یک‌هزار و ۲۶۷ کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان کشف و ۳ هزار و ۸۶۱ نفر در این رابطه دستگیر شدند.

وی با بیان اینکه گذشته نیز ۲ هزار و ۵۶ معتاد متجاهر در استان جمع‌آوری و تحویل کمپ‌ها شد، افزود: در سال‌جاری نیز ۲۷۶ معتاد متجاهر نیز جمع‌آوری شدند.

دارابی یادآور شد: امسال تاکنون ۵۲۳ نفر در بحث توزیع مواد مخدر دستگیر شده‌اند که نسبت به مدت مشابه پارسال ۹ درصد افزایش نشان می‌دهد.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • ظرفیت‌های مردمی در مبارزه با مواد مخدر استفاده شود
  • انهدام ۸ باند قاچاق مواد مخدر در کردستان
  • فیلم| کشف مواد مخدر از زیر شاسی یک کامیون خروجی توسط ماموران گمرک بازرگان!
  • کشف مواد مخدر از زیر شاسی یک کامیون خروجی توسط ماموران گمرک بازرگان (فیلم)
  • کشف 10 کیلوگرم شیشه از قاچاقچیان مواد مخدر در خلخال
  • کشف و ضبط ۱ کیلوگرم مواد مخدر صنعتی و سنتی در خرم‌آباد/ ۴ نفر دستگیر شدند
  • از پلمب کارگاه مواد شوینده تا سرقت از باغ ویلاهای مشهد
  • کشف مواد مخدر شیشه در مرز ارومیه
  • دستبند پلیس بر دستان فروشندگان مواد مخدر در آبادان
  • از توقیف بیش از ۶۰۰ کیلو مواد مخدر تا کشف داروی غیرمجاز از مرغ فروشی