Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم ، به نقل از روابط عمومی اداره کل پزشکی قانونی قم، حمید صدیقی آخا،مدیرکل پزشکی قانونی استان قم اظهار کرد: در سال ۱۳۹۷ تعداد ۳۷ هزار و ۱۳۶ پرونده در بخش معاینات سرپایی پزشکی قانونی قم تشکیل شده که نسبت به سال قبل از آن با کاهش ۳ درصدی مواجه است.

او افزود: در این میان اگر چه در سال ۹۸ نیز همچنان موارد نزاع و درگیری بیشترین میزان مراجعه به پزشکی قانونی بوده لکن این تعداد نسبت به مدت مشابه سال قبل از آن کاهش ۴ درصدی را تجربه کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل پزشکی قانونی استان قم با اشاره به تعداد پرونده‌های با موضوع درگیری و نزاع در دو سال گذشته عنوان کرد: در سال ۹۷ پرونده‌های نزاع و درگیری رسیدگی شده ۱۱ هزار و ۸۳۸ مورد بود در حالی که در سال ۹۸ این آمار به ۱۱ هزار و ۴۵۳ مورد کاهش یافته است.

صدیقی آخا ادامه داد: با توجه به لزوم رعایت پروتکل‌های ارائه شده از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا، از اواخر بهمن ماه سال ۹۸ شاهد کاهش حضور مردم در مجامع عمومی بودیم که تعداد مراجعات به پزشکی قانونی نیز در این مقطع زمانی تحت تأثیر شرایط پیشگیری از شیوع ویروس کرونا کاهش قابل ملاحظه‌ای داشت که می‌توان این موضوع را در ایجاد روند کاهشی موارد نزاع دخیل دانست.

انتهای پیام/ش

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پزشکی قانونی نزاع و درگیری ویروس کرونا کرونا ویروس پزشکی قانونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۶۴۸۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیدا شدن یک جسد در سد قشلاق سنندج / علت مرگ در دست بررسی است

از صبح امروز فیلم پیدا شدن یک جسد در سد قشلاق سنندج در فضای مجازی و کانال محلی های مورد توجه قرار گرفت که در آن نشان می دهد جسد یک مرد در نزدیکی سد افتاده است.

مدیر کل پزشکی قانونی استان کردستان در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان ضمن تایید این خبر، گفت: جسد پیدا شده امروز جهت تعیین هویت و بررسی علت مرگ تحویل پزشکی قانونی داده شد.

بهتاش خانی آباد افزود: اقدامات لازم برای اطلاع از زمان و چگونگی فوت فرد آغاز شده و پس از تکمیل تحقیقات اعلام خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • پیدا شدن یک جسد در سد قشلاق سنندج
  • پیدا شدن یک جسد در سد قشلاق سنندج / علت مرگ در دست بررسی است
  • بازداشت هشت نفر از عوامل درگیری در آبادان
  • شارژ رفاه با دورکاری؛ کرونا با زندگی ما چه کرد؟!
  • کاهش ۸ درصدی مراجعین نزاع در استان اردبیل
  • عوامل درگیری دسته جمعی در تویسرکان دستگیر شدند
  • قتل جوان ۲۳ ساله با چاقو در نزاع و درگیری/ عاملان قتل دستگیر شدند
  • کاهش ۸ درصدی مراجعان درگیری به پزشکی قانونی اردبیل
  • کاهش تعداد مراجعین ناشی از نزاع به پزشکی قانونی اردبیل
  • مراجعه ۱۳ هزار اردبیلی با ادعای نزاع به مراکز پزشکی قانونی