Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-28@20:41:31 GMT

مشکلات مالی همیشه گریبانگیر نمایندگان بوده بوده است

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۶۵۱۵۹

مشکلات مالی همیشه گریبانگیر نمایندگان بوده بوده است

ایسنا/قم فوتسالیست سمنانی تیم سوهان محمد سیما گفت: متاسفانه با وجود بازیکنان با استعداد و توانمند در فوتسال قم همیشه مشکلات مالی گریبان گیر نمایندگان استان قم بوده و تاثیر زیادی در نتیجه گیری تیم های قمی داشته است.

روح الله ایثاری در گفت و گو با ایسنا منطقه قم عنوان کرد: از کودکی فوتبال و فوتسال بازی می کردم ولی ۷ سال است که به صورت حرفه ای در رشته فوتسال فعالیت می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: فوتسال خود را از رده‌های پایه آغاز کردم و برای تیم های استان سمنان بازی می کردم همچنین چند سالی هم در لیگ بزرگسالان استان سمنان فعالیت داشتم.

فوتسالیست سمنانی با اشاره به دلیل مهاجرتش به قم ادامه داد: در سال ۹۱ برای ادامه فوتسال به صورت حرفه ای و تحصیل به استان قم آمدم و با تیم فرید قم دو سال در لیگ بزرگسالان استان قم و لیگ دسته سه کشور حاضر شدم و همچنین در ادامه با تیم آتلیه طهران قم یک سال در لیگ دسته دو و یک سال هم در لیگ دسته اول فوتسال کشور بازی کردم.

وی افزود: سپس با نماینده های استان قم از جمله آتلیه طهران و سوهان محمد سیما قم در لیگ برتر فوتسال کشور فعالیت داشتم و در حال حاضر نیز در خدمت تیم باداملی جمهوری آذربایجان هستم.

ایثاری دلیل انتخاب استان قم برای ادامه فوتسال خود را اینگونه بیان کرد: تیم های فوتسال استان قم همیشه در لیگ برتر جزو تیم های مدعی بوده و حریف سرسختی برای رقبا به حساب می آمدند همچنین استان قم بازیکنان بزرگ زیادی را به فوتسال کشور معرفی کرده است.

وی افزود: متاسفانه با وجود بازیکنان با استعداد و توانمند در فوتسال قم همیشه مشکلات مالی گریبان گیر نمایندگان استان قم بوده و تاثیر زیادی در نتیجه گیری تیم های قمی داشته است و شاید دلیل این موضوع عدم حمایت کافی مسئولین استانی از نمایندگان قم در لیگ برتر فوتسال بوده است چرا که مسلما حق بازیکنان و هواداران با غیرت و پرشور قمی بیشتر از این ها است.

ایثاری با اشاره به پیشنهادات داخلی و خارجی خود ادامه داد: اینطور که مشخص است امسال هم نماینده استان قم در جذب اسپانسر دچار مشکل است و حتی صحبت هایی راجع به فروش امتیاز تیم به گوش می رسد اما من با وجود پیشنهاداتی که از باشگاه های داخلی و خارجی برای عقد قرار داد جدید دارم هنوز تصمیمی نگرفته ام وامیدوارم با تلاش های بیشتر مسئولین استانی و کمک هایشان مشکلات تیم برطرف شود.

وی در پایان گفت:‌ بزرگترین آرزوی فوتسالی من افتخار آفرینی با پیراهن تیم ملی کشورم است.

روح الله ایثاری بازیکن ۲۸ ساله ای که در ۳ فصل اخیر با تیم های آتلیه طهران و سوهان محمد سیما در لیگ برتر فوتسال کشور حاضر شده بود هم اکنون فعالیت فوتسالی خود را در تیم باداملی جمهوری آذربایجان دنبال می کند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ليگ برتر فوتسال منطقه قم فوتسال کشور لیگ برتر استان قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۶۵۱۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

AFC: ایران پادشاه فوتسال آسیاست/ ادامه سلطه یوزها در قاره‌کهن

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های ملی فوتسال ایران و تایلند در دیدار نهایی مسابقات جام ملت‌های ۲۰۲۴ آسیا امروز یکشنبه از ساعت ۱۴:۳۰ به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری ۴ بر یک به سود ایران به پایان رسید تا ایران برای بار سیزدهم بر بام قاره آسیا بایستد.

کنفدراسیون فوتبال آسیا در پایان این رقابت‌ها به تمجید از قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران پرداخت و نوشت: تیم ملی فوتسال ایران به سلطه خود بر آسیا ادامه داد. جای این تیم همیشه در اوج و قله است.

همچنین در پستی دیگر نوشت: ایران پادشاه آسیا است و برای سیزدهمین بار قهرمان آسیا شد.

کد خبر 6091281

دیگر خبرها

  • AFC: ایران پادشاه فوتسال آسیاست/ ادامه سلطه یوزها در قاره‌کهن
  • دردسر جدید بارسلونا: ویتور روکه قربانی مسائل مالی می‌شود؟
  • ورود مجمع نمایندگان استان تهران به مشکلات اداره کل انتقال خون
  • هم‌افزایی با دهیاران و شورای روستا راه‌حل غلبه بر مشکلات 
  • مشکلات مالی، دانشگاه انگلیسی را به مرز نابودی رساند
  • اصلاحات اساسی در اقتصاد برق، راهکار برون رفت از مشکلات بخش توزیع
  • مدیریت پسماندها خیلی از مشکلات محیط زیست را برطرف می‌کند
  • حداقل سهم مازندران در هیئت دولت، حضور یک وزیر کشاورزی یا ورزش از نخبگان این استان است
  • کلکسیون مشکلات اصفهان نیازمند توجه ویژه است
  • عملیات احداث زیرگذر سرخون آغاز شد