Web Analytics Made Easy - Statcounter

این جایگاه، از همت غرب و  از همت شرق دسترسی ورودی خروجی مستقیم به اتوبان دارد و در اتوبان همت نزدیکترین پمپ بنزین به ورودی اتوبان جدید تهران شمال میباشد که هم بنزین یورو ۴ و هم بنزین سوپر عرضه میکند.

مالک هلدینگ نفتی وکو اظهار داشت: این جایگاه به جهت استفاده از بهترین و به روز ترین  تجهیزات، در سطح کشور نمونه است  و میتواند رضایت ۱۰۰٪  مردم عزیز را فراهم کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه افزود کهاب (کاهش، هدایت، انتقال و بازیافت بخار بنزین) همان سیستم جمع آوری بخارات بنزین است، که  تبخیر بنزین در مخازن سوخت را با تبدیل آن به بنزین دوباره به چرخه سوخت برمی گرداند و مانع از انتشار آن در هوا و یا باک خودرو میشود که همین امر باعث شده بنزین با بهترین کیفیت و کمیت  از نازل سوخت خارج شود . اما به جهت سرمایه گذاری بسیار زیاد و هزینه بر بودن این طرح تعداد جایگاههای دارای سیستم کهاب بسیار ناچیز است که با حمایت های دولت و وزارت نفت میتوان آن را افزایش داد.

ایشان در ادامه افزود: در شرایط فعلی و با وجود بیماری کرونا،  جایگاهداران ضرر های سنگینی به جهت فروش بسیار کم فرآورده های نفتی را متحمل شده اند لذا  از رایزنی هایی با دولت محترم برای جبران خسارات وارده به جایگاهداران خبر داد و افزود اگر کارمزد فعلی جایگاهداران باتوجه به سرمایه گذاری های بسیار سنگین این حوزه افزایش پیدا نکند ، شاهد آسیب های جدی در این حوزه خواهیم بود و امیدوارم به زودی و با پیگیری مدیران دلسوز وزارت نفت این مسئله به نتیجه مطلوب نزدیک گردد.

دکتر مقداد بیگدلو در پایان از زحمات کلیه عزیزان در وزارت نفت از وزیر محترم نفت جناب آقای زنگنه  و مدیرعامل محترم پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران  جناب آقای صادق آبادی  و مدیرعامل محترم پخش فرآورده‌های نفتی ایران جناب آقای ویس کرمی  و کلیه دوستان و بزرگوارانی که در جهت افتتاح این پروژه دلسوزانه کمک کردند تقدیر و تشکر کرد.

آدرس: همت به سمت غرب بعد از شهران، کندروی شهدای کن پمپ بنزین اختصاصی ۲۳۰  ولی عصر (عج )

اینستاگرام : @Gasstation230

WWW.VACOHOLDING.COM   :سایت شرکت

Info@vacoholding.com       :ایمیل

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: پمپ بنزین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۶۵۹۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خودکفایی کشور در تأمین نانوکاتالیست ضروری در تولید بنزین

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، حمزه کازرونی، مدیرعامل شرکت دانش‌بنیان فعال در صنعت پتروشیمی درباره فعالیت این شرکت گفت: این شرکت در تولید کاتالیست ها و مواد نانوساختار فعالیت دارد و توانستیم کاتالیست رفرمینگ نفتا را تولید و تجاری سازی کنیم.

کازرونی اضافه کرد: عمده محصولات تولیدی و فناوری های توسعه یافته در این شرکت دانش بنیان منحصر به تعداد معدودی از شرکت‌های دنیا است و با بومی‌سازی این محصولات توانستیم در مسیر رفع نیاز کشور به واردات آن‌ها گام برداریم. به عنوان نمونه در حوزه کاتالیست ها، این شرکت بر روی کاتالیست های ریفرمینگ نفتا فعالیت دارد که در زمینه تولید بنزین استفاده می‌شود و جزو محصولات تحریمی است.

این فعال فناور با اشاره به این‌که تولید بنزین که جزو فرآورده‌های حیاتی محسوب می‌شود وابسته به حضور کاتالیست‌ ریفرمینگ نفتا نانوساختار است، عنوان کرد: برای تولید بنزین و مواد آروماتیک در پالایشگاه‌ها از این کاتالیست استفاده می‌شود که نمونه ایران‌ساخت آن با کیفیتی مشابه نمونه خارجی عرضه می‌شود.

مدیرعامل این شرکت دانش‌بنیان با اشاره به تولید سایر فرآورده‌های پتروشیمی نانوساختار در این مجموعه فناور گفت: از دیگر محصولات جدید این شرکت می توان به نانوافزودنی سوخت دیزل اشاره کرد که جزو آخرین فناوری های افزودنی سوخت به شمار می‌رود و در اختیار یک شرکت آمریکایی بوده است که در داخل بومی سازی شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • گزارش وزیر ورزش از اقدامات و افتخارآفرینی ورزش کشور به رئیس جمهور
  • تسهیل واردات خودروهای غیر بنزینی راه کار کاهش مصرف بنزین
  • چالش ناترازی بنزین با «متانول» برطرف می‌شود؟
  • واردات ۳ میلیارد دلار بنزین در سال گذشته
  • هدر رفت ۲۵ میلیون دلاری بنزین در سال
  • ریشه ناترازی بنزین در مصرف بی‌رویه است
  • هزینه‌کرد ۵.۵ میلیارد یورویی دولت سیزدهم برای بهبود وضع هوا و کاهش سوختن گازهای مشعل
  • ماجرای سهمیه بنزین ۱۵ لیتری به هر خانوار چیست؟
  • خودکفایی کشور در تأمین نانوکاتالیست ضروری در تولید بنزین
  • ماجرای سهمیه بنزین ۱۵ لیتری به هر خانوار چیست؟!