Web Analytics Made Easy - Statcounter

شاگردان پپ گواردیولا هنوز هم می‌توانستند و می‌توانند فصل را با کسب چهار جام به پایان برسانند. 

طرفداری- در حالی که منچسترسیتی با 25 امتیاز اختلاف در جدول رده بندی لیگ برتر از لیورپول عقب است و تقریبا به فاصله 9 هفته تا پایان کار قهرمانی را از دست رفته می‌بیند، رودری می‌گوید او و هم تیمی‌هایش از عملکرد خود در فصل 20-2019 رضایت دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش اسکای، سیتی قبل از تعطیلی فوتبال به دلیل ویروس کرونا، به مقام قهرمانی در لیگ کاپ رسید و این فرصت را داشت تا از قهرمانی خود در جام حذفی دفاع کرده و در لیگ قهرمانان پیشروی کند. لیورپول فقط دو برد تا نخستین قهرمانی خود در لیگ برتر پس از 30 سال فاصله دارد اما رودری اعتقاد دارد مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر فصل بدی را پشت سر نگذاشته است.

گاهی فوتبال این طور است. لیورپول در فصل جاری لیگ برتر شگفت انگیز کار کرد. آن‌ها کل تمرکز خود را فقط روی لیگ برتر قرار دادند و در این شرایط تنها کاری که می‌توان انجام داد، تشویق کردن آن‌ها است. ولی ما امسال مشکلات زیادی داشتیم؛ مصدومیت‌های زیادی پیش آمد و خیلی از بازیکنان مهم در مسابقات غایب بودند ولی فصل بدی را پشت سر نگذاشتیم و دوم هستیم. درست است که این هدف ما نبود، ولی گاهی چنین می‌شود و باید به تلاش‌مان ادامه بدهیم. فکر می‌کنم به عملکردمان در این فصل افتخار کنیم. تا همین جا دو جام (کامونیتی شیلد و لیگ کاپ) کسب کرده‌ایم و شانس دستیابی به دو جام دیگر از جمله لیگ قهرمانان را هم داریم. از نظر انفرادی فکر نمی‌کنم فصل بدی بوده باشد و من واقعا از این فصل رضایت دارم.

این  هافبک اسپانیایی که رویای بازی کردن در لیگ برتر را داشت، از انتقال به ورزشگاه اتحاد خوشحال است. او در ماه فوریه و در بازی برابر وست هم، رکورد بیشترین پاس (188) و بیشترین پاس موفق (178) در یک بازی از لیگ برتر را شکست اما می‌گوید افتخارات فردی در درجه اول اهمیتی برایش ندارد.

 اهمیتی برایم ندارد. مهم‌ترین قسمت فوتبال وقتی است که بازی به پایان می‌رسد و من بدانم که همه توانم را به کار گرفتم و خوب عمل کردم. جدای از آن چیزی اهمیت ندارد چون شاید آن رکورد را داشته باشم ولی ما شکست بخوریم؛ پس اول باید در مسابقه عملکرد خوبی داشت و اهمیت سایر موارد در رتبه‌های بعدی قرار می‌گیرد. تیم ما پاسکاری کردن و کنترل بازی را دوست دارد و پست من بخش مهمی از آن است. 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۶۶۰۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی منچسترسیتی 5-1 وولورهمپتون (لیگ برتر انگلیس - 2023/24)

منچسترسیتی طی 20 بازی اخیر آمار 16 برد و 4 تساوی را به ثبت رسانده است. آن‌ها طی سال‌های گذشته در مسیر جاه‌طلبی خود امید و رویاهای بزرگی را از بین برده‌اند. 

دانلود (110.1MB)

دیگر خبرها

  • ده روسی: به بازیکنانم افتخار می‌کنم و از عملکرد آن‌ها برابر یوونتوس خوشحالم
  • گری نویل: آرسنال برای قهرمانی به عملکرد تاتنهام امیدوار نباشد
  • کلوپ: لیورپول امشب را خیلی دوست داشتم
  • پوستکوعلو: مقابل لیورپول بلاخره با سبک همیشگی بازی کردیم
  • هفته بیست و ششم لیگ برتر| تقسیم امتیاز در سیرجان
  • نساجی - پرسپولیس؛ می‌خواهم زنده بمانم! / پیش بازی
  • انتقاد تند ژاوی از عملکرد شاگردانش مقابل جیرونا
  • خلاصه بازی منچسترسیتی 5-1 وولورهمپتون (لیگ برتر انگلیس - 2023/24)
  • منچسترسیتی با پوکر هالند گرگ‌ها را سلاخی کرد
  • علیپور در بازی 6 امتیازی بیرون رفت