Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-وزیر خارجه آمریکا چهارشنبه شب به وقت تهران از تلاشها برای آزادی نظامیان دستگیر شده خود در ونزوئلا که قصد اقدام تروریستی درخاک این کشور را داشتند، خبر داد.
به گزارش آریا، در حالی که چند روزی از دستگیری نظامیان متجاوز آمریکایی به ونزوئلا نمیگذرد، وزیر خارجه ایالات متحده مدعی هرگونه تلاش برای آزادی آنها شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش «خبرگزاری فرانسه»، «مایک پامپئو» وزیر خارجه آمریکا شبانگاه چهارشنبه به وقت تهران در این زمینه گفت که آمریکا برای آزادسازی اتباع خود در ونزوئلا از هر ابزاری استفاده میکند.
یک نظامی سابق عضو نیروهای ویژه آمریکا به همراه یک نظامی سابق ارتش ونزوئلا روز دوشنبه مسئولیت عملیات شکست خورده علیه ونزوئلا با هدف سرنگون ساختن «نیکلاس مادورو» رئیس جمهور قانونی ونزوئلا را بر عهده گرفتند.
جردن گوریو» نظامی سابق عضو نیروهای ویژه آمریکا گفت که فرماندهی ماموریت مخفی علیه مادورو را با حمایت «خوان گوایدو» رهبر خود خوانده این کشور برعهده داشته است.
به دنبال خنثی سازی این عملیات تروریستی، ارتش ونزوئلا روز یک شنبه به بالاترین سطح آماده باش درآمد. براساس گزارش خبرگزاری اسپوتنیک، وزارت دفاع ونزوئلا طی بیانیه‌ای اعلام کرد که همه واحدهای مختلف ارتش در سراسر کشور به حالت آماده باش جنگی برای مقابله با هرگونه تهدید نظامی درآمده است.
در این بیانیه تاکید شده که ارتش وفاداری مجدد خود را به «نیکلاس مادورو» رئیس جمهور ونزوئلا اعلام می‌کند.


منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: پامپئو تروریست های آمریکایی ونزوئلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۶۶۲۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سناریو زندانی شدن ترامپ روی میز سرویس مخفی آمریکا

به گزارش خبرگزاری مهر، شبکه «ای بی سی نیوز» روز چهارشنبه به نقل از مقامات آگاه گزارش داد که با توجه به اینکه امکان حبس کوتاه مدت «دونالد ترامپ» رئیس جمهور سابق آمریکا به دلیل اتهامات قضائی وجود دارد، سرویس مخفی این کشور چند جلسه برای برنامه ریزی اقدامات مرتبط برگزار کرده است.

منابع آگاه اعلام کردند با این حال سرویس مخفی آمریکا هنوز برنامه مشخصی در این باره ندارد.

سرویس مخفی آمریکا مسئول محافظت از روسای جمهور فعلی و سابق این کشور (و همچنین خانواده‌های آنها) است، اما حفاظت از رئیس جمهور سابق در زندان یک مورد بی سابقه خواهد بود.

نامزد احتمالی جمهوری خواهان در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در یکی از پرونده‌های قضایی خود به جعل سوابق تجاری مربوط به پرداختی سال ۲۰۱۶ به استورمی دنیلز، ستاره سابق فیلم‌های غیراخلاقی، متهم شده است.

کد خبر 6088028

دیگر خبرها

  • عقب نشینی آمریکا از تحریم یگان نظامی رژیم صهیونیستی
  • قرارداد ۶میلیارد دلاری تسلیحات و تجهیزات آمریکا برای اوکراین
  • افشاگری سی‌ان‌ان از فاجعه فرودگاه کابل هنگام خروج نظامی آمریکا
  • ناقوس مرگ حضور نظامی آمریکا در ساحل
  • ۶۰ میلیارد دلاری آمریکا، جنگ اوکراین را به کدام سو می برد؟
  • 60 میلیارد دلاری آمریکا، جنگ اوکراین را به کدام سو می برد؟
  • سناریوی زندانی شدن ترامپ روی میز سرویس مخفی آمریکا
  • سناریو زندانی شدن ترامپ روی میز سرویس مخفی آمریکا
  • سخنگوی وزارت خارجه: نقش آمریکا در نسل‌کشی اسرائیل در غزه با سرکوب دانشجویان معترض پاک نمی‌شود
  • نقش آمریکا در نسل‌کشی اسراییل در غزه با سرکوب دانشجویان معترض پاک نمی‌شود