Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-05-04@10:14:34 GMT

ثبت طرح ساعت مچی هوشمند در مرکز مالکیت فکری قوه قضائیه

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۶۶۴۳۹

ثبت طرح ساعت مچی هوشمند در مرکز مالکیت فکری قوه قضائیه

طرح ساعت مچی هوشمند علائم حیاتی اهداکننده خون توسط عضو باشگاه پژوهشگران جوان دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز در مرکز مالکیت فکری قوه قضائیه ثبت شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از تبریز، ساعت مچی هوشمند علائم حیاتی اهداکننده خون، فشارخون، نبض و تعدادضربان قلب را اندازه گرفته و به‌صورت مانیتورینگ نشان می‌دهد و اهداکننده خون و پرستار از علائم مربوطه باخبر می‌‌شوند و پرسیدن پرسش‌های پرستار از اهدا کننده را در مورد سرگیجه و‌افت فشار و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. برطرف می‌کند.

این طرح که توسط نادیا قاسم‌زاده آماده‌سازی شده، مربوط به‌رشته مهندس پزشکی بوده و در سازمان انتقال خون و بیمارستان‌ها قابل استفاده است.

این سومین طرح این دانشجوی  مهندس پزشکی (بیومکانیک) دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز بوده که به ثبت می‌رسد.

به‌گزارش آنا، چندی پیش،کنترل و ‌مدار هموشیکر خون و مقاوم‌سازی کیسه‌های خونی درحالت پلاسما منجمد(FFP) توسط وی به ثبت رسیده‌اند.

انتهای پیام/۴۱۱۷/

منبع: آنا

کلیدواژه: باشگاه پژوهشگران جوان دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز ساعت مچی هوشمند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۶۶۴۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک مرکز غیرمجاز درمانی و سقط جنین در یزد پلمب شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یزد: هیچیک از کارکنان این مرکز غیرقانونی، تخصص پزشکی نداشتند.

با پیگیری و تلاش کارشناسان نظارت بر درمان دانشگاه و همکاری دادستانی و پلیس اماکن، پس از طی مراحل قانونی، پلمب انجام شده و مدارک موجود به مقامات قضائی و همچنین دفتر حقوقی دانشگاه ارائه شد.

یکی از وظایف حوزه معاونت درمان دانشگاه‌های علوم پزشکی حفظ سلامت آحاد جامعه است و برخورد با مراکز غیرمجاز و مداخله گر در امور درمانی در حوزه پزشکی با جدیت در دستور کار قرار دارد.

کد خبر 6093902

دیگر خبرها

  • تجهیز صنایع کشور با ربات‌های مجهز به هوش مصنوعی
  • فعال کردن مراکز اقتصادی وداشتن مرکز هوشمند
  • بازدید رئیس قوه قضائیه از نمایشگاه دستاورد‌های قضایی هرمزگان
  • مرکز عملیات هوشمند و فعال اقتصادی در کشور تشکیل شود
  • چارت سازمانی مرکز بهداشت گلشن تصویب شد
  • جلوگیری از ۳ هزار سقط عمد جنین سالم در کشور
  • خاطرات مهندس جعفر شریف امامی از کار در راه آهن
  • نظارت هوشمند لازمه فسادزدایی است
  • لازمه فسادزدایی نظارت هوشمند است
  • یک مرکز غیرمجاز درمانی و سقط جنین در یزد پلمب شد