Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-02@14:06:39 GMT

نبى: جدول زمان بندى به تایید رسمى فیفا رسید

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۶۶۴۸۸

نبى: جدول زمان بندى به تایید رسمى فیفا رسید

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از سایت رسمى فدراسیون فوتبال، مهدى محمد نبى با بیان این موضوع اظهار داشت: جدول زمان بندى پیشنهادى به منظور تصویب اصلاحیه اساسنامه و کدهاى انتخاباتى همچنین برگزارى مجمع انتخاباتى فدراسیون فوتبال در ٢٠ آیتم تهیه و در جلسه مورخ ٢٦ فروردین به تایید هیئت رییسه فدراسیون فوتبال رسید و در مهلت قانونى به فیفا ارسال شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متعاقبا در تاریخ ٤ اردیبهشت فدراسیون جهانى فوتبال به صورت رسمى و مکتوب موافقت خود را در خصوص اجراى جدول زمان بندى طبق نقشه راه ارسال شده اعلام کرد.

دبیرکل فدراسیون فوتبال اضافه کرد: بر اساس تاییدیه فیفا و اى اف سى هیئت رییسه فدراسیون با استفاده از اختیارات و وظایف ذاتى خود ضمن فراهم نمودن مقدمات قانونى با برگزارى مجامع مورد نظر به منظور تصویب اصلاحیه اساسنامه و نهایتا برگزارى مجمع انتخاباتى فدراسیون فوتبال اقدام خواهد کرد.

نبى در پایان گفت: تمامی اعضاى مجمع قطعا در فرایند قانونى اصلاح اساسنامه مشارکت لازم را داشته و خواهند داشت و میبایست در این مسیر با استفاده از ظرفیت هاى قانونى، اصلاحات اساسنامه به بهترین شکل انجام شود. تاکنون نیز طبق ضوابط و قوانین، کمیته حقوقی و تدوین مقرارت در اصلاح اساسنامه براساس نظرات دریافتی از اعضاء مجمع در مهلت مقرر و همچنین با رعایت اساسنامه استاندارد فیفا و قوانین و مقرارت کشور، طبق جدول زمان بندى فرآیند قانونی را طی نموده و مواکدا فدراسیون پس از تصویب اساسنامه متعاقبا مجمع انتخاباتی را برگزار مى نماید.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال مهدی محمد نبی فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۶۶۴۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدول منابع و مصارف هدفمندسازی یارانه‌ها تصویب شد

به گزارش خبرنگار مهر، نمایندگان در جلسه امروز (سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی، با جدول شماره ۱۴ لایحه بودجه ۱۴۰۳ کل کشور با عنوان «جدول منابع و مصارف هدفمندسازی یارانه ها (تبصره ۸ قانون بودجه ۱۴۰۳)»، موافقت کردند.

در حال تکمیل

کد خبر 6092792 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • رای کمیته استیناف در مورد پرسپولیس: رد اعتراض و تایید حکم قبلی!
  • رویارویی تیم ملی فوتبال روسیه با بلاروس در مینسک
  • مجمع سالانه هیات فوتبال استان کرمان برگزار شد
  • هاشمی‌منش رئیس جدید فدراسیون کونگ‌فو و هنرهای رزمی شد
  • اجلاس مجمع گفتگوی همکاری آسیا با تصویب معاهده اصفهان پایان یافت
  • انتخابات آتی ژیمناستیک و بازهم تخلفات قانونی
  • جدول مربوط به «بودجه شرکت‌های دولتی» تصویب شد
  • جدول مربوط به توزیع اعتبارات نیروهای مسلح تصویب شد
  • جدول منابع و مصارف هدفمندسازی یارانه‌ها تصویب شد
  • هشدار فیفا به محرومیت رئال، بارسا و تیم ملی اسپانیا