Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-29@09:09:10 GMT

معلول مشهدی آثارش را به مدافعان سلامت اهدا کرد

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۶۶۶۵۸

معلول مشهدی آثارش را به مدافعان سلامت اهدا کرد

معلول جسمی حرکتی شدید مشهدی، آثار نقاشی خود را در حضور معاون امور توانبخشی بهزیستی استان به پرستاران و پزشکان بیمارستان امام رضا (ع) مشهد اهدا کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، صفحه رسمی سازمان بهزیستی کشور در اینستاگرام با انتشار یک پست نوشت:

"معلول مشهدی آثارش را به مدافعان سلامت اهدا کرد

"ملیحه بناییان" معلول جسمی حرکتی شدید مشهدی، آثار نقاشی خود را در حضور معاون امور توانبخشی بهزیستی استان به پرستاران و پزشکان بیمارستان امام رضا (ع) مشهد اهدا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این معلول جسمی حرکتی بسیار شدید و از هنرمندان تحت پوشش بهزیستی استان خراسان رضوی که هرسال تابلوهای خود را در مراسم گل‌ریزان آزادی زندانیان اهدا می‌کرده، امسال تصمیم گرفته است با توجه به تلاش و زحمات بی دریغ کادر درمانی استان در مقابله با بحران کرونا، این تابلوها را به مدافعان سلامت اهدا کند.

این نقاشی‌ها بسیار هنرمندانه است و تا به امروز نزدیک به ۱۰۰ جایزه در جشنواره‌های داخلی و بین‌المللی دریافت کرده‌اند و از نظر هنری دارای ارزش بسیار زیادی است. وقتی این تابلوها توسط یک معلول جسمی حرکتی شدید با تمام محدودیت‌هایی که دارد کشیده شده، نشان می‌دهد چه تلاش زیادی برای این تابلوها به کار رفته است. "

کد خبر 422593

منبع: ایمنا

کلیدواژه: معلولان جانبازان و معلولان معلولين معلولیت بهزیستی سازمان بهزیستی ویروس کرونا شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق معلول جسمی حرکتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۶۶۶۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه تا ۱۰۰ برابری در انتظار استخراج‌کنندگان غیرمجاز رمزارز

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری علم و فناوری آنا از شرکت مدیریت تولید، انتقال و توزیع نیروی برق (توانیر)، مصطفی رجبی مشهدی افزود: تاکنون بیش از ۸ هزار مرکز غیرمجاز شناسایی و از این مراکز بیش از ۳۰۰ هزار دستگاه ماینر گردآوری و تحویل مراکز قضایی شده است.

وی با اشاره به این که برای تأمین برق این دستگاه‌های غیرمجاز می‌بایست نیروگاهی به بزرگی ۱۱۰۰ مگاوات احداث می‌شد، گفت: کار رصد، رهگیری و شناسایی ماینر‌های غیرمجاز به‌صورت پیوسته در حال انجام است.

مدیرعامل شرکت توانیر با بیان این که بر اساس قوانین جدید ماینر‌های کشف شده، امحا خواهد شد گفت: در صورت کشف دستگاه‌های غیرمجاز استخراج رمزارز، صاحبان دستگاه‌ها از زمانی که مشخص شود به‌صورت غیرمجاز از برق استفاده کرده‌اند، تا صد برابر تعرفه‌های برق مشمول جریمه خواهند شد.

رجبی مشهدی با توصیه به علاقه‌مندان این کسب‌وکار برای دریافت مجوز‌های لازم ادامه داد: دارندگان دستگاه‌های مجاز می‌توانند از ساعت ۱۲ شب تا ۷ صبح بدون محدودیت به استخراج اقدام کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • استطاعت جسمی ۸۳ هزار زائر حج تمتع ۱۴۰۳ نهایی شد
  • جریمه تا ۱۰۰ برابری در انتظار استخراج‌کنندگان غیرمجاز رمز ارز
  • جریمه تا ۱۰۰ برابری در انتظار استخراج‌کنندگان غیرمجاز رمزارز
  • خدمات رایگان مشاوره ای به آحاد جامعه
  • دانشجویان مشهدی در حمایت از خیزش دانشجویان آمریکایی تجمع کردند
  • بیش از ۳۴۰۰ مرکز مشاوره درکشور به مردم خدمات سلامت روان می دهند
  • ۵۷ پرونده تعزیراتی برای نانوایان مشهدی تشکیل شد
  • تشکیل ۵۷ پرونده تعزیراتی برای نانوایان مشهدی
  • روند حرکتی شاخص‌های بازار سرمایه چگونه خواهد بود؟ +عکس
  • ۶۷ درصد از زوجین جوان مشهدی باور دارند که همسرشان باید ذهن آن‌ها را بخواند