Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-30@17:07:36 GMT

احداث پیاده‌راه در بابل

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۶۶۷۳۱

احداث پیاده‌راه در بابل

شهردار بابل با اشاره به احداث پیاده‌راه در این شهر، گفت: این پروژه تا پایان ماه مبارک رمضان به بهره‌برداری خواهد رسید و شهروندان می‌توانند اوقات خوشی را در این محیط سپری کنند.

به گزارش ایمنا، سیدمجتبی حکیم با اشاره به احداث پیاده‌راه در شهر بابل، اظهار کرد: این پیاده راه با اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال و در مساحتی بالغ بر دو هزار و ۵۰۰ مترمربع در نزدیکی میدان بسیج (۳۵ متری فاطری) در حال احداث است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: هدف شهرداری بابل از احداث پیاده راه ایجاد محیطی امن و آرام برای شهروندان به منظور فراهم کردن مکانی برای لذت بردن از اوقات فراغت است.

شهردار بابل گفت: از آنجا که اهالی این منطقه در سال‌های متمادی از شهرداری درخواست بهسازی این خیابان را داشتند، سرانجام در سال ۹۸ تصمیم بر بهسازی و ساماندهی این خیابان گرفته شد.

حکیم خاطرنشان کرد: پس از بررسی درخواست اهالی این منطقه و کارشناسی صورت گرفته، بهسازی اساسی این خیابان آغاز شد تا در راستای احقاق حقوق شهروندان گام اساسی برداشته شود.

حکیم تصریح کرد: از نکات قابل توجه در این پروژه اختصاص لاین مناسب رفت و برگشت خودرویی در دو طرف پیاده راه است که ضمن زیبایی، کاربرد ترافیکی آن را به خوبی و به صورت مطلوب حفظ کرده است.

وی اظهار کرد: این پروژه تا پایان ماه مبارک رمضان به بهره‌برداری خواهد رسید و شهروندان می‌توانند اوقات خوشی را در این محیط سپری کنند.

کد خبر 422594

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهرهاي ايران شهروند مدیریت شهری مدیران شهری حقوق شهروندی مشارکت شهروندان فرهنگ شهروندی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق احداث پیاده راه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۶۶۷۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بابل قهرمان مسابقات بدمینتون منطقه ۳ دانشگاه آزاد شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، تیم بدمینتون کارکنان و اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل قهرمان مسابقات منطقه ۳ دانشگاه آزاد شد.

مسابقات یک‌روزه بدمینتون کارکنان واعضای هیئت علمی دانشگاه‌ آزاد اسلامی منطقه ۳ (گیلان، مازندران، گلستان) با حضور سه تیم از واحد‌های دانشگاهی آمل، قائم‌شهر و بابل به‌صورت تیمی، انفرادی و دوبل دونفره به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل برگزار شد.

در بخش تیمی، تیم‌های بابل، قائم‌شهر و آمل به ترتیب اول تا سوم شدند و در بخش انفرادی هم حبیب اصغرپور از واحد علی‌آبادکتول و ایمان قنبری از واحد بابل عناوین نخست و دوم را به دست آوردند و صبا جهانگیر و کمیل محسنی هر دو از واحد آمل به‌طور مشترک سوم شدند.

همچنین در مسابقات رشته تنیس روی میز منطقه ۳ تیم دانشگاه آزاد اسلامی تیم واحد ساری اول شد، واحد جویبار به رتبه دومی رسید و واحد بابل هم سوم شد.

در بخش انفرادی هم محمدرضا قنبری از جویبار عنوان نخست را کسب کرد، شعبانپور از جویبار دوم شد و حسن هادی‌نژاد از واحد بابل و نقی‌پور از واحد ساری به‌طور مشترک سوم شدند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پیاده‌راه خیابان ملت شهرکرد، موجب جذب گردشگر خواهد شد
  • خیابان پشتیبان بلوار پیامبر اعظم (ص) قم احداث می‌شود
  • برپایی کارگاه آموزشی تخصصی قرآن کریم در بابل
  • بابل قهرمان مسابقات بدمینتون منطقه ۳ دانشگاه آزاد شد
  • عملیات پیاده‌راه‌سازی خیابان باباطاهر همدان آغاز شد
  • چاره‌ای جز احداث تقاطع سپاه نداریم
  • پیشرفت ۸۵ درصدی عملیات احداث پل عابر پیاده خیابان آبشار + فیلم
  • آغاز کاشت نشا برنج در شالیزار‌های بابل + فیلم
  • نوسازی پیاده‌رو‌های خیابان ۱۹ دی قم
  • ترمیم آسفالت خیابان بنفشه درخواست شهروندان اهوازی شد