Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-29@05:44:12 GMT

سرعت ارائه خدمات به مردم با هوشمند سازی پلیس افزایش یابد

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۶۷۴۱۵

سرعت ارائه خدمات به مردم با هوشمند سازی پلیس افزایش یابد

فرمانده نیروی انتظامی، بر لزوم ایجاد بسترهای لازم به منظور تسریع در اجرای طرح‌های هوشمندسازی در سطوح مختلف تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان: سردار «حسین اشتری» در جلسه شورای راهبردی هوشمندسازی پلیس، اظهار داشت: هوشمندسازی از اولویت‌های نیروی انتظامی به شمار می‌آید بر همین اساس همه فرماندهان و مدیران در سطوح مختلف با یک اراده قوی و جمعی وارد گام عملیاتی و پیاده سازی شوند البته باید طرح با زمان بندی مناسب به پیش رود و در مسیر اجرا نیز نوسازی انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده ناجا به تأکیدات فرماندهی معظم کل قوا بر اجرای طرح هوشمند سازی اشاره و بیان کرد: در سال ۹۸، تاکید بر هوشمند سازی و گفتمان سازی انجام شده است.

وی بر لزوم ایجاد بسترهای لازم به منظور تسریع در اجرای طرح‌های هوشمندسازی در سطوح مختلف تاکید و تصریح کرد: درصدد هستیم با تسریع در فرآیند هوشمندسازی پلیس، سرعت، دقت و کیفیت ارائه خدمات به مردم را افزایش دهیم.

سردار اشتری بر راه اندازی قرارگاهی در راستای ساماندهی و هدایت مناسب اجرای طرح هوشمند سازی در ناجا تاکید و بیان کرد: مسئولیت قرارگاه با توجه به اهمیت موضوع با خود فرماندهان است و دبیری این قرارگاه نیز بر عهده فاوا خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: انتظارات و مطالبات ما از دیگر دستگاه‌ها باید کاملاً به صورت شفاف و مشخص پیگیری شود.

فرمانده ناجا با بیان اینکه دستیابی به پلیس هوشمند مستلزم تعامل ناجا با مراکز علمی، دانشگاهی و نخبگان جامعه است بر استفاده از پتانسیل شرکت‌های دانش بنیان و مراکز علمی و دانشگاه‌های کشور تاکید کرد.

سردار اشتری با اشاره به اینکه تحول، نوآوری و پیشرفت بایستی مشهود باشد، خاطرنشان کرد: آموزش، ساختار و تجهیزات مناسب برای اجرای کار ضروری است و باید همزمان آن را دنبال کرد.

وی تصریح کرد: باید آموزش لازم در تمامی سطوح مختلف ناجا، برنامه ریزی و اجرا شود چراکه ارتقا سطح دانش و مهارت افزایی فرماندهان و کارکنان پلیس در اجرای مأموریت‌ها امری ضروری است.

فرمانده ناجا تاکید کرد: اصلاح فرآیندها باید در دستور کار باشد و با بازنگری در آن، کار دقیق‌تر و سریع‌تر انجام می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار اشتری به نقش کلیدی شرکت‌های پژوهش در این امر اشاره و بر تقویت همکاری با آنها تاکید کرد و گفت: باید کار با سرعت به پیش رود.

پایان پیام/55

منبع: شبستان

کلیدواژه: هوشمند سازی پلیس هوشمند سردار اشتری هوشمند سازی سطوح مختلف اجرای طرح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۶۷۴۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان بر تلاش تجهیزات موجود و اتقاء کمی و کیفی ارائه خدمات

  حبیب غزنوی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در بازدید از مرکز خدمات جامع سلامت روستایی چاه زرد زاهدان گفت: مراکز خدمات جامع سلامت روستایی بعنوان خط مقدم ارائه خدمات سلامت هستند، باید با بهره گیری از ظرفیت و توانمندی همکاران بهداشتی کیفیت ارائه خدمات سلامت به مراجعین را ارتقاء دهیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان استقرار نظام ارجاع الکترونیک مبتنی بر سطح بندی خدمات و پرونده الکترونیک سلامت را از مهمترین برنامه های راهبردی نظام سلامت کشور عنوان کرد و افزود: اجرای دقیق و اصلاح نظام ارجاع الکترونیک به گونه ای که پزشکان سطح یک از اقدامات سطح 2 و 3 مطلع گردند ضروریست.

 

 وی در حاشیه این بازدیدگفت: در حال حاضر تمامی مناطق روستایی  و عشایری که تحت پوشش بیمه سلامت روستایی هستند، درصورت نیاز به دریافت خدمات تخصصی می توانند با مراجعه به پزشک خانواده مستقر در مراکز خدمات جامع سلامت روستایی و شهری روستایی و اخذ کد ارجاع و دریافت نوبت بدون معطلی در بیمارستانهای دانشگاه پذیرش و خدمات تخصصی و فوق تخصصی را با کمترین هزینه دریافت نمایند.

وی ادامه داد: 20 تا 30 درصد نوبت های کلینیک های تخصصی بیمارستانهای دانشگاه به صورت روزانه به مراجعینی که از طریق نظام ارجاع مراجعه می کنند تخصیص می یابد، لذا از تمامی روستائیان عزیز تقاضا داریم که قبل از مراجعه به مراکز تخصصی نسبت به دریافت کد ارجاع و نوبت از پزشک خانواده خود اقدام نمایند.

  رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان به همراه معاون فنی معاونت بهداشت دانشگاه و رئیس مرکز بهداشت زاهدان  از مرکز خدمات جامع سلامت چاه زرد زاهدان بازدید کردند.

 مرکز خدمات جامع سلامت چاه زرد در فاصله 60 کیلومتری زاهدان قرار دارد و بیش 8 هزار نفر از هموطنان عزیز در این منطقه از خدمات سلامت شامل ویزیت پزشک، دندانپزشکی، مشاوره روان شناس، واکسیناسیون، داروخانه و خدمات مامایی  بهره مند هستند .

 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • اجرای طرح هویتی در خیابان معلم
  • تاکید رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان بر تلاش تجهیزات موجود و اتقاء کمی و کیفی ارائه خدمات
  • اجرای طرح افزایش خدمات و ایمن‌سازی بزرگراه‌‌های پایتخت
  • کلاهبرداری از مردم با ادعای صدور کارت هوشمند بیمه سلامت
  • اجرای طرح افزایش خدمات و ایمن‌سازی بزرگراه‌های پایتخت
  • اجرای طرح افزایش خدمات و ایمن‌سازی بزرگراه‌های پایتخت 
  • طرح پایش هوشمند سارقان سابقه‌دار با پابند الکترونیکی در گفت و گو با رئیس پلیس آگاهی پایتخت | ماجرای سرقت دو سارق با پابند الکترونیکی چه بود
  • وزیر بهداشت: مراکز دندانپزشکی دولتی افزایش می‌یابد
  • جریمه بیانه نویسی باشگاه ها در صورت تکرار افزایش می یابد
  • مراکز دندانپزشکی دولتی در کشور افزایش می‌یابد