Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@16:04:29 GMT

اردوگاه شهید بابایی قزوین ظرفیت گردشگری را دارد

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۶۷۴۳۸

اردوگاه شهید بابایی قزوین ظرفیت گردشگری را دارد

مهراله رخشانی‌مهر روز پنجشنبه در بازدید از این اردوگاه، اظهار داشت: عملیات نوسازی و بهسازی اردوگاه دانش‌آموزی شهید بابایی قزوین که به منظور استفاده از فعالیت‌های فرهنگی و ملی در نظر گرفته شده باید سرعت و شتاب بیشتری به خود بگیرد و تخصیص سریع اعتبارات ملی و استانی می‌تواند به روند اجرایی موجود کمک کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین نیز در این بازدید گفت: تامین منابع مالی برای اجرای طرح عمرانی آموزش و پرورش مساله مهمی است که از مسوولان انتظار همکاری و مساعدت بیشتر داریم.

حسنعلی اصغری  با بیان اینکه اردوگاه شهید بابایی (یانس‌آباد) توان تبدیل شدن به یک اردوگاه تفریحی و آموزشی بزرگ و مهم کشور را دارد ، افزود: این اردوگاه مکان بسیار مناسبی برای اجرای برنامه‌های فرهنگی و اوقات فراغت دانش‌آموزان است و به دلیل موقعیت ممتازی که دارد بسیاری از استان‌های کشور از جمله البرز، تهران و شمال کشور می‌توانند از خدمات آن بهره‌مند شوند.

وی با بیان اینکه این مجموعه دارای ۱۲۱ هکتار وسعت، ۹۶ آپارتمان و ۲۴ واحد ویلایی با زیربنای ۶۵ متری بوده که تعدادی از آنها نیز بازسازی و آماده بهره‌برداری شده، ادامه داد: زمین فوتبال، والیبال و بسکتبال، بازیگاه کودکان، سالن غذاخوری، سالن جلسات، آبشار و آلاچیق، نمازخانه و ۳۰ دستگاه دوچرخه از امکانات فعلی این اردوگاه است.

اردوگاه فرهنگی و تفریحی شهید بابایی (یانس آباد) در حاشیه آزادراه قزوین - کرج، روبروی نیروگاه ۲ هزار مگاواتی شهید رجایی واقع شده است.

برچسب‌ها مدارس استان قزوین سازمان نوسازی مدارس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مدارس استان قزوین سازمان نوسازی مدارس مدارس استان قزوین سازمان نوسازی مدارس شهید بابایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۶۷۴۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت ۸۰ هزار ماما در کشور/ نقش مؤثر ماماها در جوانی جمعیت

به گزارش خبرگزاری مهر، فرح بابایی، روز سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ در مراسم روز جهانی ماما که در هتل قلب بیمارستان شهید رجایی برگزار شد، اظهار کرد: حرفه مامایی از سابقه آموزش آکادمیک بیش از ۱۰۰ سال برخوردار است.

وی گفت: کشور ایران از نظر آموزش مامایی سرآمد منطقه می‌باشد و بر اساس رتبه بندی بین المللی آموزشی رتبه سوم در جهان را داراست.

رئیس گروه توسعه خدمات مامایی وزارت بهداشت افزود: اکنون ۸۰ هزار همکار ماما در سراسر کشور مشغول به فعالیت هستند.

بابایی ادامه داد: تعرفه گذاری خدمات مامایی بلوک زایمان از سال قبل آغاز شده و در سال جاری مشکلات اجرایی آن مرتفع خواهد شد.

وی تاکید کرد: وزارت بهداشت در خصوص خرید راهبردی خدمات نیروی ماما دستورالعمل‌هایی را مصوب کرده است.

رئیس گروه توسعه خدمات مامایی وزارت بهداشت اظهار داشت: ماماها در خط مقدم جوانی جمعیت نقش بسیار مؤثری دارند که تلاش‌های چشمگیر و اقدامات خوبی را در این حوزه دارند.

کد خبر 6099764 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • فعالیت ۸۰ هزار ماما در کشور/ نقش مؤثر ماماها در جوانی جمعیت
  • کشور نیازمند «سرمایه انسانی آموزش دیده» است
  • آمادگی استان قزوین برای سرمایه گذاری‌های خارجی
  • ظرفیت های گردشگری گرمی در قالب جشنواره معرفی می شود
  • ایران در ارمنستان چگونه معرفی می‌شود؟
  • فروش صنایع‌ دستی سیستان و بلوچستان در کشور تقویت می‌شود
  • آغاز ساخت المان مزار شهید مدافع وطن احسان بابایی
  • همسایگی و قرابت فرهنگی عامل تقویت ارتباطات تجاری کیش و ترکیه
  • «مکران» می‌تواند به هاب انرژی، حمل و نقل و گردشگری ایران تبدیل شود/ بی‌نیازی کشور از نفت با استفاده از ظرفیت منطقه
  • منطقه مکران می‌تواند به هاب انرژی، حمل و نقل و گردشگری ایران تبدیل شود/ استفاده از ظرفیت این منطقه کشور را از نفت بی‌نیاز می‌کند