Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدجواد حسین زاده گفت: طرح «بهارانه کتاب» در راستای حمایت از فرهنگ مطالعه به مدت ۱۱ روز اجرا می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان، محمد جواد حسین زاده با اشاره طرح های حمایتی از خریداران کتاب اظهارداشت: طرح بهاره کتاب امسال مثل سال های گذشته در کتابفروشی های استان کرمان همزمان با سراسر کشور اجرا می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون امور فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان با بیان این که نکته قابل توجه در طرح امسال امکان خرید آنلاین از کتاب فروشی ها می باشد، افزود: طرح «بهارانه کتاب» امسال در راستای حمایت از فرهنگ مطالعه به مدت 11 روز از 20 اردیبهشت ماه آغاز و اجرا می شود که در حال حاضر ثبت نام از فروشگاه های متقاضی اجرای طرح در حال انجام است.

وی تخفیف فروش کتاب در این طرح را 20 درصد اعلام کرد و گفت: فروش کتاب های عمومی، دانشگاهی و کودک و نوجوان در قالب طرح بهاره فقط در فروشگاه های مجری این طرح مشمول تخفیف می شود.

حسین زاده با بیان اینکه کتاب ها باید در خانه کتاب به ثبت رسیده باشند یادآورشد: در طرح بهارانه کتاب، تخفیف به کتاب های آموزشی وکمک آموزشی، افست، کتاب فاقد شماره شابک و یا شابک غلط اختصاص پیدا نمی کند.

عاون امور فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان در پایان گفت: پس از پایان ثبت نام فروشگاه ها اسامی آن ها اطلاع رسانی می شود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: بهارانه کتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۶۷۷۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فجر ساعت پخش زنده بازی مس کرمان و چادرملو اردکان‌ + پخش آنلاین

پخش زنده بازی مس کرمان و چادرملو اردکان در چارچوب رقابت‌های جام حذفی از ساعت ۱۷:۴۵ امروز آغاز و از سایت آنتن پخش می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های مس کرمان و چادرملو اردکان امروز _جمعه هفتم اردیبهشت_ در چارچوب رقابت‌های جام حذفی با یکدیگر دیدار خواهند کرد.

ساعت و لینک پخش زنده فوتبال امروز مس کرمان و چادرملو اردکان

جام حذفی ایران (مس کرمان - چادرملو اردکان) ساعت ۱۷:۴۵؛ پخش زنده از سایت آنتن

کد خبر 748078

دیگر خبرها

  • آشنایی با نحوه محاسبه هزینه بیمه شخص ثالث
  • خرید شکلات تلخ بهتر است یا  شکلات شیرین؟
  • مرکز عمده فروشی جوراب در بازار تهران کجاست؟
  • آغاز به کار سامانه جامع خرید تضمینی گندم
  • آغاز به کار سامانه جامع برای خرید تضمینی گندم
  • آغاز عملیات خرید تضمینی گندم در ۵ استان کشور
  • امکان خرید بلیت نیم‌بها از سامانه‌های حمل‌ونقل ریلی و هوایی برای معلولان شدید
  • معرفی بهترین سایت های خرید عطر عمده در ایران
  • فجر ساعت پخش زنده بازی مس کرمان و چادرملو اردکان‌ + پخش آنلاین
  • خرید و فروش استقلال و پرسپولیس در چه زمانی امکان‌پذیر است؟