Web Analytics Made Easy - Statcounter

صراط:

سرلشکر حسین سلامی، فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، در نامه‌ای به سید پرویز فتاح، رئیس بنیاد مستضعفان، با ارزشمند خواندن اقدامات این بنیاد و کمک‌های هدفمند آن به اقشار ضعیف به ویژه حاشیه نشینان، دستفروشان و اقشار کم درآمد و آسیب دیده بر اثر شیوع کرونا، از انجام این اقدامات تقدیر کرد.

متن کامل پیام فرمانده سپاه پاسداران به رئیس بنیاد مستضعفان به شرح زیر است:

«برادر گرامی سید پرویز فتاح، ریاست محترم بنیاد مستضعفان

سلام علیکم

بی گمان آنچه که نظام مقدس جمهوری اسلامی را در ایفای رسالت الهی خویش برای پیش‌روندگی و پیش‌برندگی انقلاب، تا تحقق وعده‌های الهی و تمدن نوین اسلامی هماره یاری نموده، وجود و بهره‌مندی از نعمت خدمتگزاران صدیق و مجاهدان مردانی همتراز انقلاب اسلامی همچون شما برادر عزیز است که تمام وجهه همت خویش را وقف این مهم نموده‌اید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بدین وسیله پیرو گزارش متقن آن بنیاد، در خصوص اقدامات ارزشمند و کمک‌های بی‌دریغ و هدفمند به قشرهای مختلف جامعه، به ویژه حاشیه‌نشینان، خانواده‌های بی‌سرپرست، دستفروشان و بخش کم‌برخوردار و آسیب‌دیده از بیماری کرونا که مرهون مدیریت مدبرانه، خالصانه، دغدغه مند و ارزشی جنابعالی و نیز تلاش‌های خداپسندانه کارکنان آن بنیاد است، لازم می‌دانم از روحیه انقلابی و تلاش‌های شایسته و بی‌دریغتان در این مهم، صمیمانه تقدیر و تشکر نمایم. بی‌شک پاداش این مجاهدت‌ها در لوح محفوظ برای جزا مثبوت و مضبوط خواهد ماند.

از قادر متعال مزید توفیقتان را تداوم تحقق تدابیر حکیمانه فرمانده معظم کل قوا، حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای، تحت توجهات خاصه حضرت ولیعصر (عج) مسالت دارم.»

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: سپاه پاسداران سردار سلامی سازمان مستضعفان پرویز فتاح صراط بنیاد مستضعفان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۶۷۷۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرمانده کل سپاه پاسداران یک پیام صادر کرد +جزئیات

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سردار سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران به مناسبت هفته کار و کارگر و روز بسیج کارگران و کارخانجات پیامی صادر کرد.

آنگونه که تسنیم روایت کرده، متن این پیام به شرح ذیل است:

بسمه تعالی

ملت بزرگ ایران در دهه‌های پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی؛ آفرینش گر حماسه‌هایی جاودان در صحنه دفاع از استقلال و هویت اسلامی و اعتبار و منزلت تمدنی خود بوده‌اند.

آنها در مقابل جنگ، تحریم، فتنه، تکفیر و ترور، شرافتمندانه ایستاده‌اند. پاکترین و شریفترین بخشی از جامعه که در تمام این حوادث و رویدادهای عظیم درخشید و در مسیر ساختن ایران قوی و عبور از تحریمها نقش قاطعی آفرید، قشر نجیب و پر تلاش کارگر بود.

تقدیم ۱۴ هزار شهید یک صفحه نورانی و پرافتخار از این قشر الهی است که محبوب پیامبر اعظم (صلوات الله علیه و اله) است بازوی کارگر بوسه گاه نبی مکرم اسلام است.

در نگاه امام بزرگوار (ره) و در منطق رهبر عزیزمان، کارگران جایگاهی رفیع و منزلتی عظیم دارند.

حضرت امام خمینی (رضوان الله تعالی علیه) و حضرت امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) همواره حامی و پشتیبانی کارگران عزیزمان بوده‌اند و رضایت ایشان از این جامعه پاک و بی ادعا؛ بیانگر تأثیر آنان در اعتلاء حال خوب جامعه است که در بیانات نورانی اخیر رهبر معظم انقلاب اسلامی (مد ظله العالی) جلوه‌ای درخشان داشت.

۹ اردیبهشت سالروز تشییع نمادین "شهید عزیز عبدالحسین برونسی" است که نشانگر و مظهر فضائل جامعه کارگری است، به عنوان روز بسیج کارگری نامگذاری شده و ۱۲ اردیبهشت روز جهانی کارگر است تا همگان بتوانند بخش کوچکی از دین خود را با تقدیر از این عزیزان ادا نمایند.

سپاه پاسداران و بسیج مستضعفان همواره در کنار شما و مدافع حقوق و مطالبات به حق شما خواهند بود.

اینجانب، این ایام را به همۀ کارگران شریف و خانواده‌های صبور و شکیبای آنان صمیمانه تبریک عرض نموده و دست بوس شما عزیزان هستم.

همه ما اراده‌ها و قلبهای خود را به یکدیگر پیوند میزنیم و اوامر رهبر عظیم الشأنمان را که در مراسم ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ در جمع کارگران ابلاغ فرمودند را به صورت جدی اجرا می‌نمائیم.

عزت و سربلندی همه شما عزیزان را از خداوند بزرگ مسئلت دارم.

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901334

دیگر خبرها

  • فرمانده کل سپاه پاسداران یک پیام صادر کرد +جزئیات
  • حاجی‌صادقی: دنیا در برابر عملیات وعده صادق کم آورد
  • عملیات وعده صادق همه مستضعفان جهان را امیدوار کرد
  • تقدیر سرلشکر سلامی بابت پوشش رسانه‌ای وعده صادق
  • فرمانده کل سپاه، پیام صادر کرد +جزئیات
  • دیدار فرمانده سپاه با ائمە جمعه بوکان
  • هدیه ویژه فرمانده سپاه تهران به فرمانده کل ارتش
  • ۱۰۰۰ واحد مسکن ویژه مددجویان کمیته امداد در بوشهر ساخته می‌شود
  • قدرت امروز ایران به دلیل روحیه استکبارستیزی و مقاومت ملت ایران است
  • نقش روحیه بسیجی و استکبارستیزی در صدور انقلاب اسلامی