Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدافع راست پیشین منچستریونایتد اعتقاد دارد عدم موفقیت دی ماریا در انگلیس، نشان از ضعف این بازیکن دارد.

طرفداری- گری نویل پاسخ انتقادهای همسر آنخل دی ماریا از شهر منچستر را داد.

به گزارش MEN، در ماریا در سال 2014 با انتظارات زیادی به منچستریونایتد پیوست ولی شروع خوب او رفته رفته تحت تاثیر تلاش سارقان برای دزدی از منزل او قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جدایی این بازیکن آرژانتینی در تابستان بعدی به مقصد پاری سن ژرمن، خاطرات خوشی از او برای هواداران شیاطین سرخ به یادگار نگذاشت. صحبت‌های روز گذشته خورخلینا کاردوزو هم هیزم به این آتش خشم ریخت.

زمانی که آنخل چند روزی از رئال مادرید مرخصی گرفته بود، من و او برای دو-سه روز راهی شهر منچستر شدیم تا دوستم جیانینا مارادونا و همسرش سرخیو آگوئرو را ملاقات کنیم. من نمی‌خواستم آنخل راهی منچستر شود چون سفر قبلی ما افتضاح بود! همه چیز فاجعه بود و ما خیلی زود با خانواده آگوئرو خداحافظی کردیم. پس از ترک آنجا، به آنخل گفتم: «به هر کشوری برو، به جز انگلیس.» در هر صورت یکسال بعد خود ما در انگلیس حضور داشتیم و واقعا تجربه افتضاحی بود؛ مثل چاه فاضلاب. 

نویل در واکنش به این صحبت‌ها گفته‌ است:

تمام چیزی که می‌خواهم بگویم این است که این صحبت‌ها را هر از گاهی از بازیکنانی می‌شنویم که بسیار بد بازی کردند، درست مثل عملکرد آنخل دی ماریا در منچستریونایتد. او افتضاح بود و وقتی به باشگاه آمد، من انتظارات و هیجان بالایی داشتم و فکر می‌کردم بازیکنی درجه یک جذب کرده‌ایم. او از همان روز اول علاقه‌ای نداشت. او باید نگاهی به آن سوی شهر بیاندازد، جایی که سرخیو آگوئرو یا پابلو زابالتا به عنوان هموطنانش عملکرد خوبی در منچستر داشتند و برای جدایی عجله نکردند. من تماما از شهرم دفاع می‌کنم و او (همسر دی ماریا) تجربه ناخوشایندی در ارتباط با سرقت داشت که قطعا از لحاظ ذهنی به آدم لطمه وارد می‌کند و باعث تاثیر گذاری روی قضاوت او در مورد شهر می‌شود. 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: دی ماریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۶۸۳۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجری الجزیره از خجالت سیاستمدار آمریکایی درآمد+ فیلم

️مجری الجزیره در برنامه تلویزیونی در پاسخ به صحبت‌های مایکل مولروی مقام بلند پایه سابق وزارت خارجه آمریکا که مدعی شد که دانشجویان می‌توانند نظراتشان را در ملک خصوصی یا فضای مجازی بیان کنند، گفت: درباره برخورد خشن با دانشجویان صحبت می‌کنم؛ هر روز برای دنیا از اصول، اخلاق، قانون اساسی و آزادی بیان سخنرانی می‌کنید، ورود پلیس به دانشگاه، مایه ننگ شماست.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • گری نویل فاش کرد: در آستانه هدایت تیم ملی انگلیس بودم!
  • نماینده ولی فقیه در لرستان پای صحبت‌های اهالی رسانه نشست
  • مجری الجزیره از خجالت سیاستمدار آمریکایی درآمد+ فیلم
  • اولین نظر پپ در مورد سیتی: تیمی با بازیکنان چاق!
  • اولین اظهار نظر پپ در مورد سیتی: تیمی با بازیکنان چاق!
  • شکلات های مخصوص المپیک تولید شد + نحوه تولید | ویدئو
  • عوامل «نون خ» با مردم صحبت می‌کنند
  • رِندی پیمان معادی در «افعی تهران»/ اشکال این اتاق درمان کجاست؟
  • خداحافظی سلنا گومز با ۴۳۰ میلیون کاربر
  • صحبت‌های گزارشگر تلویزیون درباره اسرائیل وسط بازی فوتبال