Web Analytics Made Easy - Statcounter

رامبد جوان در یک گفتگوی اینترنتی با ارائه توضیحاتی در خصوص موضوعات مختلف از جمله سرنوشت برنامه «خندوانه» و حواشی سفرش به خارج از کشور، تأکید کرد تصمیمی برای ترک ایران ندارد.

به گزارش خبرآنلاین، رامبد جوان که در ارتباط زنده اینترنتی مهمان برنامه «باغ رمضان» بود در ابتدا گفت: «واقعیت این است که علیه یک سری از عملکردها جوهایی ساخته می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مثلا برنامه‌هایی ساخته می‌شود و جذابیت و محبوبیت ایجاد می‌کند. هر قدمی که قرار باشد با خودش موفقیت و جلب توجه و حمایتی از جانب مخاطب داشته باشد، اشکالاتی را به وجود می‌آورد از حسادت بگیرید تا موارد کاری. مجموعه این‌ها جریان‌هایی می‌شود که آدم‌ها را به حاشیه و گوشه هل بدهد. همیشه بوده، از قبل‌تر هم بوده است. حتی قبل تر از اینکه این سفر کانادا را برویم. این جوسازی‌ها کاملا هدایت شده بود. مدیران تلویزیون اتفاقاً بی‌خبر نبودند و ماجرای سفر ما را می‌دانستند. شرایطی که حکم می‌کرد ما برویم و فرزندمان را در کانادا به دنیا بیاوریم یک چیز خودخواسته و خانوادگی بود.»

او ادامه داد: «یادم نمی‌آید در برنامه‌ای تماشاچی‌ها پرچم ایران را تکان داده باشند. روزهای اول در فصل دوم «خندوانه» به دست مردم پرچم می‌دادیم و همه معذب بودند و خجالت می‌کشیدند و بعد به یک رفتار همراه با علاقه و میل تبدیل شد. چون حکم که نمی‌کردیم و اجباری هم نبود. این مسیر با سرودهایی که برای ایران ساختیم شکل گرفت؛ با دعوت از اقوامی که می‌توانستیم به استودیو بیاوریم، اینکه از همه جای ایران به برنامه می‌آمدند. خیلی جذاب بود.»

جوان در ادامه با بیان اینکه نیمی از تماشاچیان استودیوی «خندوانه» از شهرهای مختلف می‌آمدند و این خیلی جذاب بود، گفت: «وقتی یک جریانی شکل می‌گیرد و همه علاقمند هستیم ما نمی‌توانیم ادایش را در بیاوریم. اینکه من مجبور هستم و دلم می‌خواهد برای بخشی از زندگی‌ام تصمیمی بگیرم معنایش این نیست که ایران را دوست ندارم و می‌خواهم از ایران خداحافظی کنم. ۴۸ سال سن دارم و ۳۰ سال است در ایران کار می‌کنم.»

او بیان اینکه سعی کرده‌ام در این سال‌ها فرهنگ را یاد بگیرم، گفت: «یاد گرفته‌ام برای مخاطب ایرانی چطور حرف بزنم و چه بسازم. به چه چیزهایی بیشتر توجه کنم که او احساس کند به نیازهایش پرداخته می‌شود. این‌ها چیز کمی نیست و یک چیز فردی است. نمی‌شود ادایش را در آورد. ما نمی‌توانیم در طول ۷۶۰ قسمت ادا دربیاوریم. این همه کارهای مهم و با رکورد انجام دادیم. از جمع‌آوری پول برای بیماری‌ها و موضوعات دیگر تا آدم‌هایی که در حرفه‌های مختلف معرفی کردیم.»

کارگردان «ورود آقایان ممنوع» تاکید کرد: «واقعا «خندوانه» برای همه ما که از تولد تا رشدش نقش و سهم داشتیم، چیزی نیست که بتوانیم به راحتی کنارش بگذاریم و قطعاً روزی دوباره دور هم جمع خواهیم شد و شکلش می‌دهیم.»

او همچنین درباره تجربه آیتم سازی در اینستاگرام گفت: «تجربه جذابی بود. ۱۵ شب بعد از شکل گیری قرنطینه تا شب عید از پیج من استفاده کردیم. لایو برگزار نمی‌کردیم. همه چیز را می‌چیدیم و می‌ساختیم و در لایو پلی بک می‌کردیم. مخاطب زیادی برای بخش‌های آموزشی حوصله نداشت. دلش می‌خواست بخندد و موسیقی گوش کند و چیزهای مفرح گوش کند. هربار بخش‌های آموزشی شروع می‌شد بیننده‌ها کم می‌شدند و بعد که کمدی و موسیقی شروع می‌شد تعداد بیننده‌ها بالا می‌رفت.»

«باغ رمضان» با اجرای حجت الاسلام زائری، محمدرضا حسینیان و مبینا نصیری هر شب ساعت ۲۴ تا ۱:۳۰ به صورت اینترنتی پخش می‌شود.

لینک کوتاه: asriran.com/0033Ci

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: رامبد جوان خندوانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۶۸۶۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسدودی چند رشته قنات در تفت از پیامد‌های بارش‌های بهاری

به گزارش خبرگزاری صداوسیمامرکز یزد، با بارش‌های اخیر، برخی قنوات شهر تفت مسدود شد موضوعی که باعث شده تاکنون ثمره بارش‌ها به باغات و مزارع نرسد.
روی دیگر بارش‌های بهاری خسارت به برخی تاسیسات و زیرساختها است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   دهقان فرماندار تفت در ارتباط با خبر ۲۰ شبکه یزد گفت: امسال بارندگی خوب و متعاقبا سال آبی خوبی داشته ایم.
وی ادامه داد: قنات احمد آباد و قنات کلانتری دو قنات، عمده تامین کننده آب کشاورزی باغات تفت هستند که در سال گذشته قسمت‌های مختلف آن آسیب دیده که با اعتبارات جهادکشاورزی بازسازی و مرمت آن قسمت‌ها در حال انجام بود، اما در سیل اخیر دوباره کانال انتقال آب این قنات رسوب گرفته و دو ماه زمان برای پاکسازی آن لازم است. 
فرماندار تفت گفت: با مالکان ونماینده قنات صحبت شده وبزودی عملیات اجرایی پاکسازی این قنات‌ها شروع می‌شود و تامین اعتبار در اعتبارات قنوات سالجاری دیده خواهدشد و نکته مهم اینست که ایمن سازی قنات باید مد نظر باشدچون قبلا هم این قنات آسیب دیده بود و یک قسمت به صورت دولتی و یک قسمت باخودیاری مردمی اصلاح شده است.  دهقان گفت: چاه‌های آب شرب سطح شهر را شستشو  و تقویت پمپاژ را انجام داده ایم و سطح آب چاه‌ها بالا امده و درخواست مردم ایجاد سد در حوزه آبی یزد –اردکان است درحالی که بندخاکی دره گاهان، بند تغذیه‌ای است که برای تغذیه سفره‌های آب زیرزمینی، جلوگیری از انتقال رسوبات سیل و نگهداری آب ورهاسازی بعداز سیل آب، از آن استفاده می‌شود.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بازیگر «نون خ»: چند بار تا مرز خفگی رفتم
  • ادامه «بدقولی کنداکتوری تلویزیون» با رخنه شبکه یک
  • مهم‌ترین ورزشی که می‌تواند شما را جوان نگه دارد (فیلم)
  • عکس | رونمایی چینی ها از تسلا سایبرتراک فیک! + عکس
  • مسدودی چند رشته قنات در تفت از پیامد‌های بارش‌های بهاری
  • «جدایی قنبر از صنم» هفته آخر اردیبهشت اکران می شود
  • نرخ سرسام‌آور سریال‌سازی تلویزیون فاش شد
  • فیلم بسیار نزدیک و باکیفیت از قسمت سر یک سنجاقک
  • قدردانی وزیر بهداشت از تلاش ماماها برای جوان‌سازی جمعیت
  • ایران جوان بمان (جمعیت) در البرز معرفی می شود