Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-29@08:35:36 GMT

قسمت بیست و ششم سریال "کرگدن" منتشر شد+ دانلود قسمت 26 کرگدن

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۶۸۶۷۱

قسمت بیست و ششم سریال 'کرگدن' منتشر شد+ دانلود قسمت 26 کرگدن

سریال کرگدن به کارگردانی کیارش اسدی زاده و تهیه کنندگی صادق یاری، جدید‌ترین سریال شبکه‌ی نمایش خانگی است که قسمت بیست و ششم  آن شنبه بیست اردیبهشت منتشر می‌شود.

در قسمت قبل دیدیم که پدر کاظی بر اثر سمی که وارد بدنش شده است در بیمارستان بستری است و حال وخیمی دارد. سمی که در دیدارش با مهرداد و با دست دادن آخر کار او وارد بدنش شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حمیرا هم که بعد از افشین نزدیک ترین فرد به ونوشه به حساب می آمد و بهتر از هر کسی افکار او را می شناخت به دست کوروش کشته شد.

کوروش بعد از این که حاضر به کشتن گیسو نشد دیگر در دستگاه ونوشه یک یاغی به حساب می آید و با کشتن حمیرا حکم قتل خودش را هم امضا می کند. ونوشه با خریدن خواهر سهیل که پیش تر به دست کوروش کشته شده بود، او را به سراغ گرفتن انتقام از کوروش می فرستد.

دعوت نامه ی عروسی افشین و کیانا به دست همه ی شخصیت های داستان می رسد. دانیال، نازنین، کاظی و گیسو به سراغ پویا می روند تا با او مشورت کنند که به مراسم بروند یا خیر. مارک در دفتر پویا برای اولین بار خودش را به آن ها نشان می دهد و بدون توضیحی درباره ی نقش خودش در تمام اتفاقات گذشته و در میان بهت آن ها تشویقشان می کند که در مراسم حضور پیدا کنند.

نوید هم معامله اش با ونوشه و مارک را پیش می برد و هم زمان با مراسم عروسی در فرودگاه حاضر است تا با پولی که از ونوشه می گیرد و اجازه ی خروجی که مارک برایش فراهم می کند چیپ را به آن ها بدهد و دست در دست باران از کشور خارج شود.

ونوشه به قولش عمل می کند و پول را به حساب نوید در آلمان واریز می کند اما نوید چیپی که در اختیار ونوشه قرار می دهد آن چه او به دنبالش بود نیست.

همه چیز برای به پایان رسیدن داستان کرگدن فراهم است. به جز نوید همه ی کاراکتر های اصلی باقی مانده ی کرگدن به دهکده ی ونوشه رفته اند تا شاهد ازدواج کیانا و افشین باشند و در همین مراسم است که سرنوشت نهایی کرگدن مشخص می شود.

کرگدن با سیر نزولی جذابیت و سلسله رویداد های بی منطق نیمه ی دوم مسیرش حالا به ایستگاه پایانی خودش رسیده است. ایستگاه پایانی ای که با جمع کردن بدون توجیح منطقی کاراکتر هایش کنار هم سعی دارد در یک مکان و یک زمان سرنوشت نهایی همه ی آن ها را مشخص کند.

کرگدن در این قسمت ها بر خلاف ظاهر ابتدایی اش که نشان می داد برای همه چیز توضیحی دارد، دیگر فقط روایت مخدوش شده اش را پیش می برد و در این پیش رفتن چشم هایش را رو به همه ی اطرافش بسته است. جدا افتادن نوید، کسی که مسبب بیشتر اتفاقات پیش آمده است، از سایرین و این که هیچ کس حتی خانواده اش سراغی از او نمی گیرند بسیار عجیب به نظر می رسد.

پدر و خواهران نوید در مجلس عروسی حاضر شده اند و این هیچ توجیهی ندارد به جز سهل انگاری سازندگان. خانواده ی نوید، پدر و مادر دانیال، کاظی که پدرش در بیمارستان است، همه و همه در مراسم حاضر می شوند و بهترین لباس هایشان را هم می پوشند. مراسم ازدواج کسی که دستور قتل خودشان و خانواده شان را داده است و همگی در شیطان صفتی او متفق القولند. جالب این جاست که حتی این قریضه ی انتقام نیست که آن ها را به آن جا می کشاند. همه ی آن ها همچون افرادی مسخ شده به دهکده می روند تا کمک کنند تا قسمت آخر سریال کرگدن فیلم برداری شود و ماجرا پایان بگیرد!

منبع: فرارو

کلیدواژه: سریال کرگدن شبکه نمایش خانگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۶۸۶۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات جوجه جغد‌هایی که به بیرون لانه پرتاب شده بودند + فیلم

خانم شجاعی مدیر دبستان استثنایی نوید سعادت شهر اظهار کرد: در پی وزش باد چند جوجه جغد از لانه هایشان به بیرون پرتاب شده بودند.

او گفت: در تماس تلفنی با اداره محیط زیست، نیرو‌های محیط زیست به همراه یکی از تیمارگران این اداره به مدرسه آمدند و جوجه‌ها را به لانه هایشان بازگرداند.

در دبستان استثتایی نوید، درختان کهنسال کاج با ارتفاع بیش از ۱۵ متر وجود دارد که جمعی از پرندگان به علت بلند بودن این درختان آشیانه خود را بر روی این درختان ساخته اند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • نماهنگ «نحن المنتقمون» منتشر شد/ یک موسیقی برای نمایش اقتدار
  • نجات جوجه جغد‌هایی که به بیرون لانه پرتاب شده بودند + فیلم
  • تبریک تولد نوید محمدزاده به همسرش | عکس
  • نجات جوجه جغد‌ها در پاسارگاد
  • (ویدئو) آهنگ زیبای رضا یزدانی در سریال افعی تهران
  • جدیدترین شماره فیلم‌نگار با خلاصه فیلمنامه «آپاراتچی» و «آسمان غرب» منتشر شد
  • انسان مدرن اولیه تک‌شاخ سیبری را دیده بود
  • بدقولی کنداکتوری تلویزیون این بار با برنامه «هفت»
  • عکس | واکنش بازیگر نقش روناک به قسمت آخر سریال نون خ
  • عکس| واکنش بازیگر روناک به قسمت آخر سریال نون خ