Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، سردار مهدی حاجیان فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: در پی اقدامات اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بر روی عوامل حمل و نقل مواد مخدر مشخص شد، فردی در خرید و فروش مواد مخدر فعالیت دارد و به تازگی مقدار قابل توجهی تریاک را از سوداگران مواد افیونی خریداری و قصد انتقال آن به وسیله یک دستگاه کامیون به استان قزوین را دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او بیان کرد: بلافاصله موضوع به پلیس مبارزه با مواد مخدر استان خوزستان اطلاع داده شد و ماموران این استان به صورت نامحسوس اقدام به رصد و پایش خودرو‌های عبوری کردند.

فرمانده انتظامی استان افزود: با اقدامات پلیسی و تبادل اطلاعات دو استان، خودرو کامیون حامل مواد مخدر در سطح حوزه استحفاظی استان قزوین شناسایی و توقیف شد.

این مقام انتظامی افزود: در بازرسی ازخودرو ۱۰۰ کیلوگرم تریاک کشف و یک متهم نیز در این رابطه دستگیر شد.

دستگیری قاچاقچیان مسافر نما

سرهنگ فرهاد علی بیگی سرپرست پلیس مبارزه با مواد مخدر استان گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در اجرای طرح کنترل خودرو‌های عبوری در آزاد راه دو دستگاه اتوبوس را برای بررسی متوقف کردند.

او افزود: ماموران حین بازرسی از اتوبوس‌ها به دو نفر از مسافران مشکوک شدند و در بازرسی از متهمان یک کیلوگرم شیشه و یک کیلوگرم تریاک که در ساک دستی و زیر صندلی جاسازی شده بود، کشف کردند.

سرپرست پلیس مبارزه با مواد مخدر استان گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی به منظور سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی بسته حوادث پلیس مبارزه با مواد مخدر استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۶۹۹۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تریاک از معده قاچاقچی در اسفراین کشف شد

سرهنگ محمد روهنا گفت: در پی انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی ماموران پلیس مواد مخدر و اطلاع از حمل و انتقال مقداری مواد مخدر از استان‌های جنوبی به شهرستان اسفراین بلافاصله موضوع با جدیت در دستور کار قرار گرفت.

او گفت :  ماموران پلیس مواد مخدر با اجرای ایست و بازرسی در محور اسفراین به سبزوارخودرو متهمان را شناسائی کردند،  با سرعت عمل و هوشیاری ماموران ۳ نفر متهم دستگیر و به مقر انتظامی دلالت و خودرویشان به پارکینگ منتقل شد.

فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین گفت :  متهمان در نهایت بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد،  پلیس با افرادی که امنیت و سلامت شهروندان را مختل کنند با قدرت برخورد خواهد کرد و انتظار می‌رود در صورت اطلاع از هرگونه مورد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان شمالی بجنورد

دیگر خبرها

  • ظرفیت‌های مردمی در مبارزه با مواد مخدر استفاده شود
  • کشف 10 کیلوگرم شیشه از قاچاقچیان مواد مخدر در خلخال
  • دستبند پلیس بر دستان فروشندگان مواد مخدر در آبادان
  • توقیف خودرو‌های قاچاقچیان با کار اطلاعاتی مشترک
  • ناکامی قاچاقچی در انتقال ۴۲۴ کیلو تریاک
  • توقیف کامیون حامل ۲۶۷ کیلو مواد مخدر شیشه در غرب تهران
  • قاچاقچیان با بار تریاک در یزد به دام افتادند
  • ۵۷۰ کیلوگرم تریاک با همکاری پلیس استان سمنان کشف شد
  • تریاک از معده قاچاقچی در اسفراین کشف شد
  • کشف ۲۴۵ کیلوگرم حشیش و تریاک در هرمزگان