Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری اسپانیایی اِفه، خوآن خوسه رِندُن، یکی از مشاوران خوآن گوایدو (سرکرده مخالفان ونزوئلا) اذعان کرد قراردادی برای حمله به ونزوئلا امضا کرده و پرداختی نیز به انجام رسانده است.

خوآن خوسه رِندُن، مسئول کمیته راهبردی خوآن گوایدو روز چهارشنبه اعلام کرد می‌پذیرد قراردادی با جردن گودریو، نماینده پیمانکار نظامی "سیلورکُرپ" به امضا رسانده و مبلغ ۵۰ هزار دلار به او پرداخت کرده است تا حمله‌ای به انجام برساند که در نتیجه آن، چندین مقام دولتی دستگیر شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این سیاستمدار استراتژیست ونزوئلایی در مصاحبه‌ای صورت گرفته با سی ان ان اسپانیایی مدعی شد: هدف از آن، آزمودن امکانِ گرفتن و سپردن اعضای رژیم (نیکلاس مادورو) به عدالت (تحویل دادن به قانون) با کیفرخواست (اتهامات)، دستور بازداشت و ... بود.

علاوه بر این، رندن گفت: خوآن گوایدو این قرارداد را امضا نکرد و در نهایت، گودریو "چراغ سبز" را برای انجام این عملیات دریافت نکرد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: توطئه در ونزوئلا خوان گوآیدو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۷۰۲۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهاب زاهدی آقای گل لیگ ژاپن بدون پنالتی

شهاب زاهدی آمار خیره‌کننده ای در لیگ ژاپن خلق کرده و در هر ۸۹ دقیقه بازی یک گل به ثمر رسانده است. 

به گزارش تابناک ورزشی؛ درخشش شهاب زاهدی در جی لیگ، به خبر تکراری این روزها و هفته‌های فوتبال ژاپن تبدیل شده است.

مهاجم ایرانی پرسپولیس با پیوستن به آویسپا، به مرد اول تیم خود تبدیل شده و نقشی انکارناپذیر در موفقیت‌های این باشگاه ژاپنی ایفا می‌کند. زاهدی از زمان پیوستن به آویسپا، ۵۳۵ دقیقه برای این تیم به میدان رفته و آمار فوق‌العاده هر ۸۹ دقیقه یک گل را به ثبت رسانده است.

گفتنی است مهاجم ایرانی تا به اینجای کار، ۶ گل برای آویسپا به ثمر رسانده و تنها در دو مسابقه لیگ برتری موفق به گلزنی برای این تیم نشده است. با اینحال شهاب با وجود بازیهای کمتر در رتبه چهارم جدول گلزنان لیگ ژاپن ایستاده است و شانس رسیدن به صدر این جدول را دارد.

۸ بازی و ۶ گل، به همراه یک پاس گل می‌تواند قیمت شهاب برای فصل آتی و مشتریان زیادش را به چندبرابر افزایش دهد.

شهاب زاهدی هم اکنون با ۶ گل، رتبه چهارم در جدول برترین گلزنان جی لیگ ژاپن را در اختیار دارد و نفر اول رایو جرماین با ۱۰ گل است.

نکته جالب اینکه هر سه گلزن بالاتر از شهاب زاهدی، بدون احتساب پنالتی، فقط شش گل زده‌اند و با مهاجم ایرانی برابر هستند. 

زاهدی هر شش گل خود را در جریان بازی و با شوت یا سر به ثمر رسانده و هنوز از پنالتی برای افزایش آمار خود استفاده نکرده است. 

 

دیگر خبرها

  • شهاب زاهدی آقای گل لیگ ژاپن بدون پنالتی
  • حادثه‌ای بدتر از هفتم اکتبر در راه است
  • توطئه برهنگی برنامه نفوذ دشمن برای استحاله و براندازی است
  • متقاضیان خودرو‌های خارجی بخوانند؛ زمان دقیق عرضه خودرو‌های برقی
  • حمله تند مشاور سابق احمدی نژاد به زاکانی /می خواهد ۲ میلیارد یورو از جیب تهرانی ها به جیب کمپانی ها چینی واریز کند
  • سریال «ماه شرف خانم» در سیمای مرکز کردستان تولید می‌شود
  • هشدار مشاور قالیباف در واکنش به گشت ارشاد: «وقوع واقعه برنامه ریزی شده کف خیابان»
  • پیشگویی مشاور قالیباف از گشت ارشاد؛ واقعه فیزیکی جدید کف خیابان؟!
  • واکنش معنادار مشاور قالیباف به بازگشت گشت ارشاد
  • هشدار مشاور قالیباف درباره بازگشت گشت ارشاد به خیابان ها /یک واقعه فیزیکی برنامه ریزی شده در کف خیابان؟!