Web Analytics Made Easy - Statcounter

مساعدی گفت: صبح فردا به نسبت در قسمت‌های شمالی و مرکزی استان بوشهر از سرعت وزش باد کاسته خواهد شد اما مجددا از ظهر فردا به سرعت وزش بادها افزوده می شود و طی این مدت وزش بادهای شمالی در مرکز خلیج فارس و سواحل جنوبی ادامه خواهد داشت.

«پیام مساعدی» در گفتگو با خبرگزاری شبستان در بوشهر، در خصوص وضعیت جوی و آب و هوای استان بوشهر طی ۲۴ ساعت آینده اظهار داشت: طبق بررسی انجام شده از طریق نقشه های هواشناسی نشان می دهد که تداوم وزش بادهای شمالی با سرعت قابل ملاحظه طی امروز بر روی خلیج فارس صورت خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

کارشناس اداره ‌کل هواشناسی استان بوشهر با بیان اینکه پیش بینی می شود صبح فردا به نسبت در قسمت‌های شمالی و مرکزی استان از سرعت وزش باد کاسته شود اما مجددا از ظهر فردا به سرعت وزش بادها افزوده خواهد شد ادامه داد: طی این مدت وزش بادهای شمالی در مرکز خلیج فارس و سواحل جنوبی ادامه خواهد داشت.

 

وی تاکید کرد: به سبب وزش باد ضمن ایجاد گردوخاک و کاهش دید در برخی از نقاط، خلیج فارس و سواحل استان نیز طی این مدت مواج و متلاطم پیش بینی می شود.

 

مساعدی خاطر نشان کرد: برای ساعات آینده آسمان استان صاف تا قسمتی ابری همراه با وزش باد و در برخی نقاط گردوخاک و کاهش دید پیش‌بینی می شود.

 

کارشناس اداره ‌کل هواشناسی استان بوشهر تصریح کرد: طی این مدت جهت وزش باد متغیر غالباً شمال غربی تا شمالی با سرعت ۱۲ تا ۳۴ و بر روی دریا و سواحل استان گاهی تا ۴۴ کیلومتر در ساعت و ارتفاع موج ۹۰ تا ۱۸۰ سانتیمتر و در سواحل مرکزی و جنوبی گاهی ۲۱۰ سانتیمتر خواهد بود.

 

پایان پیام/647

منبع: شبستان

کلیدواژه: وضعیت جوی هواشناسی خلیج فارس استان بوشهر خبرگزاری شبستان خلیج فارس و سواحل وزش بادهای شمالی سرعت وزش باد استان بوشهر طی این مدت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۷۰۳۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سواحل استان بوشهر متلاطم است/ افزایش پوشش ابر

طلیعه محمدی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد در ساعاتی از وقت امروز و فردا با افزایش پوشش ابر و وزش باد، در برخی از نقاط وقوع بارش باران، گاهی رگبار باران و رعدوبرق و در مناطق مستعد با احتمال ریزش تگرگ مورد انتظار است.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر افزود: سواحل استان بوشهر در این مدت به تناوب متلاطم پیش‌بینی می‌شود.

وی گفت: آسمان استان بوشهر در ساعت‌های آینده کمی ابری همراه با غبار محلی، گاهی ابری و وزش باد و در برخی از نقاط بارش باران، گاهی رگبار پراکنده باران، رعدوبرق و وزش تندباد لحظه‌ای خواهد بود.

محمدی تصریح کرد: جهت وزش باد غالباً جنوب شرقی تا شمال شرقی با سرعت ۱۰ تا ۳۸ و طی ساعاتی بیش از ۵۰ کیلومتر در ساعت خواهد بود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر بیان کرد: ارتفاع موج دریا ۹۰ تا ۱۵۰ و از بعدازظهر در برخی ساعات بیش از ۱۸۰ سانتی‌متر پیش بینی می‌شود.

کد خبر 6095545

دیگر خبرها

  • استان بوشهر از مزیت‌های اقتصاد دریایی بهره‌مند می‌شود
  • اهدا بیش از پنج هزار اصله نهال حرا به محیط زیست استان بوشهر
  • سند اقتصاد دریامحور استان بوشهر تنظیم شد
  • استان بوشهر نماد مقاومت در حوزه خلیج‌ فارس است
  • آغاز پرورش میگو در سواحل استان بوشهر/ نظارت‌ها جدی‌تر می‌شود
  • تداوم ناپایداری‌های جوی و دریایی در هرمزگان
  • تداوم ناپایداری‌های جوی و دریایی در هرمزگان، ۱۵ اردیبهشت
  • سواحل استان بوشهر متلاطم است/ افزایش پوشش ابر
  • وزش باد‌های شدید و مواج شدن دریا در خلیج فارس، ۱۴ اردیبهشت
  • خلیج فارس مواج است/احتمال بارش های پراکنده