Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک با بیان اینکه رسیدن به جهش تولید نیازمند مدیریت، روحیه و کار جهادی است گفت: دبیرخانه گروه‌های جهادی در استان مرکزی راه اندازی شود. ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۴ استانها مرکزی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، آیت‌الله قربانعلی دری نجف آبادی ظهر امروز در دیدار جهادگران بسیجی استان مرکزی بر ضرورت ترویج فرهنگ انقلاب اسلامی تاکید کرد و اظهار داشت: باید نسبت به نعمت اسلام ناب محمدی که در کشور داشته و ترویج فرهنگ دینی که داریم خدا را شاکر باشیم، البته در عرصه‌ها و دوران مختلف امتحانات بزرگی را داده‌ایم ولی باید همواره سپاسگزار بوده و خدمتگزار نیازمندان باشیم و باید نشان دهیم تابع مکتب ولایت هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه اراک تصریح کرد: این امتیازات حسن فاعلی انها به مراتب از حسن فعلی بالاتراست،حسن فاعلی است که وجود ما صیقل پیدا می‌کند مخصوصا برای جوانان وجود520گروه جهادی سرمایه بزرگی است وباید توسعه پیدا کند،گام دوم رهبری، آرمان‌های امام، شهدا، سپاه و آرمان‌های انبیا با همت جوانان توانمند وبا انگیزه محقق می‌شود.

وی افزود: مابه عنوان سربازان اردوگاه انقلاب اسلامی باید برای توسعه آن تلاش کنیم چرا که این تلاش انقلاب و راه ما را بیمه خواهد کرد، این اردوگاه اقتدار ما را در برابر دشمن نشان می‌دهد باید قدر دان این اردوگاه بود،  وجود 520 گروه جهادی سرمایه بزرگی است و باید توسعه پیدا کند، گام دوم همانطور که رهبرمعظم انقلاب فرمودند با همت و تلاش و حضور در میدان این جوانان محقق می‌شود.

دری نجف‌آبادی ادامه داد: روز بسیج سازندگی را تبریک گفته و باید کادر سازی که اقدام پسندیده ای است به هرمیزان می‌شود را با جدیت دنبال کرد، پایه این کادرسازی براساس تقوا بوده که باید تقویت شود و سردارانی همچون سردار سلیمانی داشته باشیم هرچند درحوزه علمی، تعلیم و تربیت و نظامی ما توانسته‌ایم اسنان‌ها و سرداران بزرگی داشته باشیم که پرچم شهدای بزرگ و سرداران رشیدمان را به دوش گرفته‌اند.

امام جمعه اراک خاطرنشان کرد: با این وجود در کنار کادرسازی، ایجاد تشکل‌هایی با حضور عضوهایی ولایی، مردمی ضروری است و در حوزه‌های مختلف سیاسی و نظامی به این تشکل ها نیاز داریم، همچنین دبیرخانه برای گروه‌های جهادی نیز دردستور کار قرار گیرد.

وی اضافه کرد: از سویی مسئولان در بسیج و سپاه استان، بسیج طلبگی را نیز در دستور کار قرار دهید چراکه باید حداقل 200 الی 300 جهادگر و طلبه بسیجی در حوزه برادران و به همین میزان در حوزه خواهر حضور طلاب را داشته باشیم.

عضو مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: امام‌راحل، شهید بهشتی و شخصیت‌های بزرگی که در طول تاریخ انقلاب داشته‌ایم و حتی قبل‌تر الگوهای موفق و حسنه برای ما هستند و نشان داده‌اند طلبه بودن فقط شب و روز مسجد و اماکن مذهبی بودن نیست بلکه معنویات امری خوب و مطلوب است ولی با این حال طلبه باید در وسط میدان جهادخدمت باشد و از سلاب امروز اتنتظار بیشتری در عرصه خدمت داریم.

وی افزود: در انجام کارها باید الویت بندی کنیم و باید درجهت توانمندسازی جامعه تلاش و سرمایه‌گذاری کرد، شاید امکانات جوابگو نباشد ولی باید الویت بندی کنیم، رودخانه در اراک داریم به دریاچه میقان سرازیر شده  و چندین سال  است رها شده است که خود یک ظرفیت برای شهر بوده یا اینکه بحث آبیاری بارانی که مطرح می کنند، 50 سال قبل در اروپا اجرا شد هرچند 30درصد پرت آب دارد، چرا برای ابیاری قطره ای برنامه ریزی صورت نمی‌گیرد؟ باید کارهای درست و مفید انجام داد که تاثیر آن بلندمدت باشد.

دری نجف‌آبادی اضافه کرد: به رغم نبود امکانات کافی سال گذشته در مجموعه حوزوی خاتم الانبیا با استفاده از زیرساخت‌ها گل محمدی پرورش یافت که برای گلاب گیری از گل‌هایی که 22 درصد اسانس داشت استفاده شد و توان خوبی بود که نشان می‌دهد می‌توان درکنار بحث اصلی کاری از ظرفیت‌های خالی استفاده کرد، این درحالیست که در استان ظرفیت خالی بسیار داریم از جمله نبود و مشکل سردخانه، بسته بلندی و خشک کردن میوه که راه‌اندازی این بخش‌ها کمک بزرگی به بخش کشاورزی بوده و شبکه ای دیدن این بخش‌ها در امور کاری موثر است.

امام جمعه قزوین: "جهش تولید" با همت بسیجی و جهادی میسر خواهد شد+ فیلمتولید ماسک در کارگاه گروه جهادی شهید باکری بسیج دانشجویی آذربایجان‌غربی به‌روایت تصویراعلام آمادگی گروههای جهادی بر تداوم حرکتهای جهادی در نامه به رهبر انقلاب

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به اقدامات در دوران شیوع کرونا گفت: دربحث کرونا اقدامات خوبی انجام شده و بسیج و سپاه اقدامات قابل تقدیر خوبی داشته، اگرچه فرمانده سپاه استان مرکزی و دیگر مسئولین نیز دغدغه داشتند، حضور روحانیون در بیمارستان آیت الله خوانساری و مشارکت در تدفین در استان کاربزرگی بود، هرچند نگاه ما این بود الویت بندی صورت بگیرد و کسانی که در بحث کرونا متضرر شده بودند همچنین برخی مشاغل آسیب دیده بودند باحفظ حرمت و کرامت حمایت شوند.

وی خاطرنشان کرد: جهش تولید اقدامی بزرگ است هرچند مشکلاتی داریم ولی روز قبل در صحبت‌های مقام معظم رهبری به صورت ویدیو کنفرانس با صنعت گران استان مرکزی شاهد بودیم که معظم له توجه ویژه ای برای تحقق شعار سال دارند و برای لیبک به ندای رهبری مدیریت جهادی، روحیه جهادی و کار جهادی نیاز است  و امسال سال سختی از لحاظ بودجه و مشکلات اقتصادی در کشور است که همت بلند، وحدت و انسجام ملی برای عبور از مشکلات ضروری است.

دری نجف‌آبادی عنوان کرد: استان مرکزی با توجه به صنعتی بودن دربحث اشتغال همت بلند نیاز داشته و کارهای متعارف و عادی جوابگو نیست، دغدغه هایی برای تابستان داریم که برخی مشکلات آثار جانبی به همراه داشته باشد، مجلس که زمان می برد فعالیت خود را شروع کند، با این حال در بودجه 99 پیش بینی شده یک میلیون بشکه نفت با بشکه ای 50دلار فروش داشته باشیم که به دلایل مختلف از جمله تحریم،کرونا، فروش نفت به این یمزان محقق نشد.

وی ادامه داد: باید از اقتصاد نفتی به سمت اقتصادی برمبنای کالاهای غیرنفتی حرکت کرد، هرچند دولت 18 میلیارد دلار برای وارد کردن کالاهای اساسی نیز باید اختصاص بدهد یکی از این کالاهای اساسی خوراک دام است که متاسفانه وابسته هستیم، هرچند تولید خوراک دام در داخل یک معجزه است به هرحال در شرایط سختی قرار داریم که وحدت و همسبتگی ضروری است و ما قطعا می‌توانیم با برنامه وتلاش وابستگی خود به خارج را قطع کنیم.

انتهای پیام/716/ی

R7980/P/S6,73/CT12

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دری نجف آبادی داشته باشیم استان مرکزی امام جمعه جهش تولید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۷۰۳۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در مسیر نهضت مسکن سازی برای محرومان دهاقانی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ رئیس سازمان بسیج سازندگی استان اصفهان در این مراسم گفت: در استان ۳۴۰۰ گروه جهادی در زمینه‌های عمرانی، فرهنگی، آموزشی و اشتغال در حال فعالیت هستند که گام‌های مثبتی برای محرومیت زدایی برداشته اند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


سرهنگ حسن عجمی افزود: امروز شاهد هستیم سپاه حرکت‌های مطلوبی در کنار دستاورد‌های دفاعی، نظامی وفرهنگی در زمینه‌های خدمت رسانی به مردم همراه با گروه‌های جهادی دنبال می‌کند.

دیگر خبرها

  • ۵۰ درصد چاه‌های آب سمنان نیازمند مرمت و بازسازی است
  • رفع محرومیت تنها با روحیه جهادی امکان‌پذیر است
  • رفع محرومیت با تفکر و روحیه جهادی امکان‌پذیر است
  • سرلشکرسلامی: رفع محرومیت تنها با تفکر و روحیه جهادی امکان‌پذیر است
  • رفع محرومیت تنها با روحیه جهادی و عمل انقلابی امکان‌پذیر است
  • تمدید مهلت ثبت‌نام و ارسال آثار به دو جشنواره ملی کتاب دانشجویی و پایان‌نامه سال
  • نصراللهی با اعتقاد به «ما می‌توانیم» روحیه جهادی را معنا می‌کرد
  • سپاه حضرت ولیعصر به وجود افراد فعال و جهادی نیازمند است
  • بسیج‌ سازندگی در عرصه‌های مورد نیاز کشور خوش درخشیده است
  • در مسیر نهضت مسکن سازی برای محرومان دهاقانی