Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@05:20:21 GMT

نماز جمعه این هفته در بندر دیر اقامه می شود

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۷۰۷۷۲

نماز جمعه این هفته در بندر دیر اقامه می شود

عیسی فولادی روز پنجشنبه به رسانه ها اعلام کرد: محیط مصلی شهدای محراب و اطراف آن با همکاری شهرداری بندر دیر و قرارگاه شفا ضدعفونی شده است و فردا  آماده میزبانی از نمازگزاران هستیم.

وی با تأکید بر توجه نمازگزاران به نکات بهداشتی افزود: نمازگزاران  با رعایت کامل توصیه‌های بهداشتی از جمله زدن ماسک و دستکش، گرفتن وضو در منزل، آوردن مهر و چادر نماز شخصی و ادعیه لازم وارد مصلی شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فولادی با اعلام اینکه خطبه‌های نمازجمعه ۱۵ دقیقه قبل از اذان ظهر شروع می‌شود، ادامه داد: در درب های ورودی مصلی ایستگاه تب سنجی مستقر است و نمازگزاران به توصیه‌های بهداشتی که از سوی مجری در تریبون اعلام می‌شود، توجه کنند.

رئیس ستاد نمازجمعه بندر دیر با اشاره به اینکه خانواده ها فرزندان خردسال را همراه خود به نمازجمعه نیاورند، تأکید کرد: افراد دارای بیماری زمینه‌ای یا سرماخوردگی برای حفظ سلامتی خود تا رفع بیماری کرونا از مراجعه  به نمازجمعه خودداری کنند.

با تائید ستاد ملی مقابله با کرونا، نماز جمعه این هفته با رعایت موارد بهداشتی در برخی مناطق سفید و به‌نسبت سفید در پنج شهر استان بوشهر شامل دیر، آبدان، بردخون، خورموج و کاکی برگزار می‌شود.

برچسب‌ها بوشهر ستاد اقامه نماز کشور بندردیر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بوشهر ستاد اقامه نماز کشور بندردیر بوشهر ستاد اقامه نماز کشور بندردیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۷۰۷۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده سازی مصلی تهران برای برگزاری نمایشگاه بین المللی کتاب تهران

دریافت 17 MB کد خبر 6098591

دیگر خبرها

  • آماده سازی مصلی تهران برای برگزاری نمایشگاه بین المللی کتاب تهران
  • ۳۰ عنوان ویژه برنامه هفته هلال احمر در استان سمنان برگزار می‌شود
  • بسیاری از آسیب‌های اجتماعی ناشی از بی‌توجهی به امر نماز است
  • برگزاری جلسه شورای فرهنگ عمومی بناب
  • مراسم و محافل حرم مطهر بانوی کرامت در هفته پیش رو اعلام شد
  • ماجرای متن حاج صادق آهنگران در نماز جمعه و پیامی که امام خمینی (ره) به او داد؟
  • جنجال شعرخوانی علم الهدی درباره منیژه از تریبون نماز جمعه /مشاوران شما بیت هایی بهتر از شاهنامه را می توانستند پیدا کنند
  • اقامه نماز بر پیکر مطهر شهید «مرتضی غلامی» در گناوه
  • برگزاری مراسم عزاداری در ساوجبلاغ
  • مساجد پنهان در کوچه‌پس‌کوچه‌های توکیو