Web Analytics Made Easy - Statcounter

متخصص آسم و آلرژی گفت: رعایت نکردن غلظت استاندارد و مناسب ضدعفونی کننده‌ها خطر بروز بیماری آسم و آلرژی را افزایش می‌دهد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،  آقای دکتر مرتضی فلاح پور افزود: متأسفانه به علت استفاده نادرست از مواد شوینده و ضدعفونی کننده در چند ماه اخیر به شدت شاهد افزایش علائم آلرژیک در افراد هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی ادامه داد: این علائم شامل سرفه، تنگی نفس، آبریزش بینی، عطسه و قرمزی چشم است که در بسیاری موارد با علائم بیماری کرونا مشابهت دارد، اما وجه افتراق این علائم با کرونا نبود تب و لرز در افراد است.  آقای دکتر فلاح پور با بیان اینکه کسانی که در نحوه ضدعفونی کردن چندان استاندارد‌ها و پیمانه‌ها را رعایت نمی‌کنند افرادی هستند که در معرض بروز علائم آسم و آلرژیک ناشی از این مواد هستند، گفت: تصور اشتباهی در روز‌های نخست شیوع کرونا در کشور بوجود آمد که هر چه غلظت مواد ضدعفونی کننده بیشتر باشد اثرگذاری بیشتری در از بین بردن ویروس دارد در حالیکه این مطلب هرگز درست نیست و وجهه علمی ندارد.  این متخصص آسم و آلرژی ادامه داد: خلط پشت گلو، فشار و تنگی نفس در افراد که طولانی مدت ادامه دارد باید توسط پزشک بررسی شود زیرا درمان نکردن علائم آلرژیک در افراد می‌تواند بسترساز بروز آسم نیز باشد.  وی افزود: در معرض جریان هوا بودن، رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، شستشوی مکرر دست‌ها با آب و صابون می‌تواند راه‌های منطقی و علمی در مواجهه با شرایط فعلی باشد.

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: آسم آلرژی ضدعفونی کننده کرونا آسم و آلرژی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۷۰۸۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حذف اپ‌های هوش مصنوعی از اپ‌استور به دلیل محتوای نامناسب

ایتنا - اپل به دلیل محتوای نامناسب، اپلیکیشن های هوش مصنوعی را از فروشگاه خود حذف می کند  اپل برخی از اپلیکیشن‌های هوش مصنوعی را که می‌توانند تصاویر نامناسب جنسی را تولید کنند، از اپ استور حذف کرده است.

اپل از وجود تعدادی اپلیکیشن ایجاد تصویر مبتنی بر هوش مصنوعی در اپ استور اطلاع داده بود که به عنوان توانایی ایجاد تصاویر برهنه بدون رضایت تبلیغ شده بودند.

اپل سه برنامه را بلافاصله پس از گزارش از اپ استور حذف کرد، به این معنی که خود شرکت نتوانسته برنامه‌هایی را که خط مشی اپل را نقض می‌کنند پیدا کند و این برنامه‌ها مراحل بررسی را پشت سر گذاشته‌اند و توسعه دهندگان آنها از انتشار اپ‌ها منع نشده‌اند. 

دیگر خبرها

  • ۵ درصد جرایم رانندگی اشتباه ارسال می‌شود/ دو علت بروز خطا
  • کشف یک کارگاه تولید همبرگر غیر مجاز در نظرآباد
  • آشنایی با علائم آبریزش دائمی بینی در بهار
  • حذف اپ‌های هوش مصنوعی از اپ‌استور به دلیل محتوای نامناسب
  • کمبود این ویتامین باعث سرطان پروستات و سرطان سینه می‌شود
  • علائم آلرژی فصلی را بشناسید + موادغذایی آلژی‌زاراهکار درمان خانگی
  • مراقب باشید بیماری ترانه علیدوستی را نگیرید | این افراد در معرض «سندرم DREES» هستند
  • مسمومیت با قارچ‌های وحشی رشد ۳ برابری داشته است / علائم مسمومیت را بشناسید
  • چرا شروع فصل بهار برای افراد آلرژی ایجاد می‌کند؟
  • اصلاح راه‌های نامناسب و خطرناک ییلاق شهرستان اهر