Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-27@00:54:40 GMT

نهمین نشست کمیسیون توریسم ورزشی برگزار شد

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۷۱۷۷۵

نهمین نشست کمیسیون توریسم ورزشی برگزار شد

نهمین نشست کمیسیون توریسم ورزشی در محل کمیته ملی المپیک با رعایت پروتکل بهداشتی وحضور اکثریت اعضاء برگزار شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، نهمین نشست کمیسیون توریسم ورزشی به منظور تحلیل شرایط موجود و تاثیرکرونا بر ورزش و گردشگری ایران و جهان و همچنین بررسی راهکارهای مناسب در شرایط کرونا و پساکرونا در حوزه ورزش و گردشگری برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این نشست پس از بحث و تبادل نظر در این باره و بیان نقطه نظرات گونانگون و بررسی جوانب امر،مصوبات زیر مورد تایید قرار گرفت.
- کارگاه های تخصصی در حوزه گردشگری با حضور کارشناس مجرب در حوزه ورزش و گردشگری به صورت زنده برگزار و از طریق شبکه های اجتماعی در اختیار ورزشکاران علاقمند قرار گیرد.
- اعلام فراخوان جهت شناسایی موسسات و مجموعه های فعال در حوزه گردشگری جهت شناسایی و تهیه جامعه آماری برای ارائه به علاقمندان در سایت کمیته به منظور استفاده از ظرفیت های موجود و بهره برداری در زمان پایان کرونا.
- تهیه کلیپ مستند با متن وموسیقی مناسب به صورت دو زبانه و معرفی جاذبه های توریسم ورزشی کشور به منظور ارائه آن به علاقمندان و همچنین توزیع و اهداء آن به ورزشکاران دیگر کشورها جهت آگاهی و استفاده از ظرفیت های موجود گردشگری ورزشی کشور.
- شناسایی تور لیدرهای فعال در حوزه گردشگری ورزشی و تهیه جامعه آماری و همچنین به اشتراک گذاشتن و استفاده از توانمندی ها و دانش آن در این حوزه.
- تهیه گزارش های علمی و پژوهشی مستند توسط اعضای محترم کمیسیون همچنین به اشتراک گذاشتن آن در شبکه های اجتماعی به خصوص شبکه های اطلاع رسانی کمیته ملی المپیک.
- تهیه بروشور کمیسیون و چاپ و توزیع جهت استفاده علاقمندان و معرفی کمیسیون به جامعه ورزش کشور جهت استفاده بهینه از ظرفیت های آن.
- تهیه تقویم سالیانه کلیه رویدادها و گردشگری ورزشی به صورت فصلی، استانی، محلی و ارائه آن به صورت یک مجلد به جامعه جهت استفاده علاقمندان و گسترش صنعت گردشگری ورزشی.
- استفاده از شرایط کرونا به عنوان یک فرصت برای صنعت گردشگری ورزشی با توجه به تاثیر آن بر جامعه برای برگشت به شرایط عادی پسا کرونا با توجه به اوقات فراغت پیش آمده برای کلیه آحاد جامعه و علاقمندی آنان به پیگیری مباحث ورزشی و گردشگری ورزشی به عنوان یک محرک در پسا کرونا می تواند تاثیر بسزایی در نشاط جامعه و صنعت گردشگری داشته باشد.
- بررسی و اعلام پروتکل های بهداشتی در خصوص جلوگیری از گسترش ویروس کرونا در زمان استفاده از فعالیت های ورزشی در حوزه های گردشگری مانند کوهنوردی، کوهپیمایی و غیره و اطلاع رسانی به عموم مردم.
- پیگیری و اخذ گزارش همایش دو جزیره قشم از کاوه صادقی عضو محترم کمیسیون جهت تهیه و ارسال به کمیته ملی المپیک.
گفتنی است :نهمین نشست کمیسیون توریسم ورزشی با حضور مهندس مجید شایسته رئیس کمیسیون، دکترصدیقه اسلامی، حمیدرضا سلامی، طاهر حسن بیگی،دکتر بتول مشرف جوادی، دکترمحسن امامی،دکتر حرمت اله رفیعی ودکتر مرتضی دهقان برگزار شد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: نشست المپیک گردشگری ورزشی برگزار شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۷۱۷۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۵ نانوایی در شیراز نان کامل توزیع می‌کنند

عباس رضائیان زاده معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز اظهار کرد: نان کامل یا نان سبوس دار، به دلیل وجود پوسته و جوانه، منبع غنی فیبر، ویتامین E، ویتامین‌های گروه B، مواد معدنی و ترکیبات آنتی اکسیدان، یکی از بهترین گزینه‌ها برای امنیت غذایی و ارتقای سلامت جامعه محسوب می‌شود.

او افزود: نان تهیه شده از آرد سفید، به دلیل درصد سبوس گیری بالا و حذف سهم زیادی از فیبر و املاح حیاتی گندم مانند آهن، کلسیم، روی، منیزیم و فسفر در جریان آسیاب کردن، ارزش چندانی ندارد و نان‌هایی که از آرد کامل تهیه می‌شود، از کامل‌ترین نان‌ها به شمار می‌رود.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز با بیان اینکه نان کامل در دمای کمتر و زمان طولانی‌تری نسبت به نان سفید پخت می‌شود، گفت: وجود فیبر بیشتر در نان کامل باعث ایجاد سیری زودرس و کاهش جذب قند و کلسترول در دستگاه گوارش و پیشگیری از چاقی می‌شود و از ابتلا به بیماری‌های غیرواگیر از جمله دیابت، بیماری‌های قلبی و عروقی و سرطان‌های گوارش به‌ویژه سرطان کولون پیشگیری می‌کند.

او با اشاره به افزایش کیفیت و توسعه دسترسی به نان کامل و ارتقای آگاهی جامعه در این خصوص تصریح کرد: با توجه به افزایش نانوایی‌های عرضه کننده نان کامل در شهر شیراز، شهروندان با توجه به فراهم شدن این ظرفیت تلاش کنند نان سفره خود را از نان‌های کامل تهیه کنند.

اطلاعات و آدرس نانوایی‌های عرضه کننده نان کامل در صفحه گروه بهبود تغذیه جامعه معاونت بهداشت، به نشانی اینترنتی https://fhc.sums.ac.ir/uploads/۱۱۸/Nutrition/public%۲۰education/۳۴.pdf جهت دسترسی عموم قرار گرفته است.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • دوره جامع کنشگر _ کارشناس جمعیت در گیلان برگزار شد
  • هاشمی: ۵٠٠ میلیارد تومان برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌های ورزشی در نظر گرفته‌ایم
  • وزیر ورزش و جوانان: ۵٠٠ میلیارد تومان برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌ها در نظر گرفته‌ایم
  • وزیر ورزش: ۵٠٠ میلیارد تومان برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌ها در نظر گرفته‌ایم
  • جهش تولید بدون فعالیت کارگران معنا و مفهومی ندارد
  •  ارتقای سواد سلامت مردم/ محور کار شورای سلامت، سند جامع سلامت باشد
  • نشست کارگروه راهبری به‌کارگیری هوش مصنوعی در صنعت نفت برگزار شد
  • نخستین نشست کارگروه راهبری به‌کارگیری هوش مصنوعی در صنعت نفت برگزار شد
  • ۲۵ نانوایی در شیراز نان کامل توزیع می‌کند
  • ۲۵ نانوایی در شیراز نان کامل توزیع می‌کنند