Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-30@01:38:19 GMT

درباره ایربگ پراید بدانید

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۷۲۱۰۳

ایربگ پراید چیست؟

ایربگ پراید ، وسیله است امنیتی که مانند کمربند، حافظ سرنشینان می باشد. ایربگ که به آن کیسه  هوا نیز می گویند در اکثر ماشین های به روز و در حال تولید قرار دارد و عملکرد آن به گونه ای می باشد که مانع صدمه دیدن راننده و سرنشینان می باشد. ایربگ پراید، در هنگام تصادف، به سرعت و د کسری از ثانیه پر از باد شده و به شکل یک بالش گرد و پر باد، مانع برخورد صورت و بدن رانندگان به شیشه ها و یا اجزاء فلزی می گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

قیمت ایربگ پراید

به دلیل افزایش قیمت ارز در حال حاضر این وسیله به صورت صعودی افزایش قیمت داشته است. از این رو رانندگان عزیز باید این مسئله را کاملا یک هشدار جدی در نظر بگیرند و از شدت و میزان تخلفات خود در رانندگی که موجب بروز هرگونه تصادفات می شود، جلوگیری کنند.

علت این امر نیز آن است که ایربگ پراید، پس از هر بار تصادف باز شده و دیگر قابل استفاده نمی باشد. از این رو رانندگان و صاحبان خودرو مجبور به تهییه دوباره این محصول می باشند که هم خرید و هم نصب دوباره آن، قطعا خسارات مالی زیادی را برای آن ها به همراه خواهد داشت. البته گاهی ممکن است شدت ضربات وارد شده به سرنشینان به حدی باشد که استفاده از کیسه هوا نیز نتواند پاسخگو باشد. پس رانندگان عزیز اگر بتوانند با رعایت ایمنی رانندگی کنند، از شدت خسارات وارد شده بر خودرو خود و بروز تصادفات، به طور چشمگیری می کاهند.

امداد باتری

امداد باتری یک نوع خدمت رسانی و امداد رسانی می باشد که در زمینه باتری خودرو مشغول به فعالیت می باشند.

اگر بخواهیم چند مورد از خدمات امداد باتری را نام ببریم، می توانیم به تعویض باتری های قدیمی و فرسوده با باتری های جدید و خرید باتری فرسوده شما (یعنی قیمت باتری فرسوده ما محاسبه شده و مبلغ آن از باتری جدید کسر می گردد)، اعلام قیمت به روز در زمینه باتری های ساخت ایران یا باتری های خارجی خارجی، همچنین می توان به فروش باتری های خودرو به صورت عمده و تکی نیز توسط این مجموعه اشاره کرد.

خدمات این نوع مجموعه به صورتی می باشد که اگر اتومبیل شما در مسیر دچار مشکل شد، می توانید با این مجموعه تماس بگیرید، در این صورت امداد باطری در کمترین زمان ممکن به محل مورد نظر شما مراجعه می کنند و در کمک رسانی به بهترین نحو ممکن عمل می کنند. البته باید به این موضوع توجه کرد که امداد خودرو تنها در استان تهران خدمت رسانی می کند و هنوز این خدمات در شهر های دیگر ایران راه اندازی نشده است.

اگر بخواهیم به چند مورد از باتری های ارائه شده توسط امداد باتری اشاره کنیم، می توانیم موارد زیر را نام ببریم:

باتری پراید باتری 206 باتری پژو باتری سانتافه اتری صبا باطری سپاهان باتری اوربیتال وان باتری سیلور پلاس باتری سوزوکی باتری آرمو باتری واریان باتری پوما باتری یو پی اس ups باتری اوربیتال وان باتری تایگر باتری پژو پارس باتری مگان باطری سمند باطری هیوندای (انواع مدل های هیوندای ) باطری تویوتا (انواع مدل های تویوتا ) باطری لیفان (انواع مدل های لیفان ) باطری سانگ یانگ (انواع مدل های سانگ یانگ ) باتری انواع ماشین های ایرانی و خارجی و ...

خرید کاسه نمد

برای خرید کاسه نمد ، باید اطلاعات کافی را در این زمینه داشته باشید. برای مثال باید اجزای اصلی کاسه نمدها را بشناسید و بدانید مشکل دقیقا کجاست. به صورت کلی کاسه نمدها در معرض تحرک و ضربه های مختلفی قرار دارند. از این رو برای جلوگیری از پوسیدگی و فرسودگی کاسه نمد ها، در اجزاء آن از فلز تفلون برای ساخت استفاده می شود. هر کاسه نمد از سه قسمت اصلی با نام های واشر، فنر و نمد تشکیل شده است. قسمت فنر، حالت کشسانی به کاسه نمد می دهد که باعث انعطاف پذیری این محصول می شود.

کار کاسه نمد یا درزگیر جداسازی دو قطعه که حرکت دورانی دارند و یا در حالت ساکن اند می باشد.

اگر قصد خرید کاسه نمد را دارید که در این قسمت به معرفی این محصول می پردازیم پس با ما همراه باشید.

کاسه نمد که در زمان های قدیم به آن آب بند نیز گفته می شد، وظیفه جلوگیری از نفوذ گرد و غبار به داخل دستگاه و همچنین نشت روغن به بیرون را بر عهده دارد.

نکته قابل توجه در خرید کاسه نمد آن است که این وسیله در چه محیطی قرار است مورد استفاده باشد. همچنین عوامل دیگری نیز هست که در خرید این محصول تاثیر دارد که در ادامه این موارد را برای شما ذکر کرده ایم:

نوع موتورهای که کاسه نمد قرار است در آن مصرف گردد جنس کاسه نمدی که قرار است خریداری کنید از نظر نوع سیال در ارتباط با کاسه نمد شرایط فیزیکی که در محل مصرف کاسه نمد وجود دارد

انواع کاسه نمد:

در این قسمت قصد داریم برخی از انواع کاسه نمد را برای شما معرفی نماییم:

کاسه نمد های چرمی: در این نوع محصول از چرم استفاده شده و چرم به دلیل نرمی، انعطاف پذیری خوبی را برای اصطکاک بین دو جسم سخت به وجود می آورد. علاوه بر آن این نوع کاسه نمد ها قدرت بالایی در جذب روغن نیز دارند و در دماهای 70 الی 100 درجه مورد استفاده قرار می گیرند و مقاوم هستند. کاسه نمد های سیلیکونی: این نوع کاسه نمد ها قدرت جذب روغن پایینی را دارند. همچنین این محصول در بازه دمایی 50 الی 180 درجه سانتی گراد عملکرد قوی ای دارند. کاسه نمد های NBR: محبوب ترین و پرکاربردترین نوع کاسه نمد هستند و در دماهای 55 الی 105 مورد استفاده قرار می گیرند. کاسه نمد ACM : این کاسه نمد ها به طور ترکیبی از NBR و لاستیک اکریلیک تولید شده اند و در دماهای تا 150 درجه پاسخگو هستند.

برای کسب آگاهی از قیمت وسایل و لوازم خودرو و همچنین به دست آوردن اطلاعات در زمینه این وسایل برای خرید، اگر قصد مراجعه غیر حضوری به مراجع را دارید، می توانید به سایت یدک یار مراجعه کرده و تمام اطلاعات لازم خود را در زمینه خودرو به دست آورید. همچنین می توانید از طریق این سایت ثبت سفارش کرده و با استفاده از خرید غیرحضوری و آنلاین، لوازم مورد نیاز خود را با قیمتی مناسب و کیفیت مورد نظر دریافت نمایید.

 

" این رپورتاژ آگهی توسط آژانس خبری ایران رپورتاژ نگارش و منتشر شده است."

منبع: الف

کلیدواژه: انواع مدل امداد باتری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۷۲۱۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهترین گوشی زیر ۱۰ میلیون؛ جنگ ردمی نوت 13 و A25

فرارو- مقایسه ردمی نوت 13 و گلکسی A25 تقابل بهترین گوشی‌های زیر ۱۰ میلیون فعلی بازار است. ردمی نوت 13 نسخه ۵G با ۱۲۸ گیگ فضای ذخیره‌سازی کمی بیش از ۹ میلیون فروخته می‌شود و فروشنده‌های موبایل کف قیمت گلکسی A25 سامسونگ را در همین بازه اعلام می‌کنند.

به گزارش فرارو؛ مقایسه ردمی نوت 13 و گلکسی A25 در بخش دوربین و نمایشگر با برتری میلیمتری گوشی کره‌ای به‌پایان می‌رسد، اما آن‌هایی که موقع خرید گوشی همه‌چیز را فدای قدرت پردازنده و باتری می‌کنند، می‌توانند سراغ خرید ردمی نوت 13 بروند.

مقایسه ردمی نوت 13 و A25 ؛ تفاوت طراحی

گلکسی A25 سامسونگ در حد پنج، شش گرم از ردمی نوت 13 شیائومی سنگین‌تر است. وزن گلکسی A25 سامسونگ بدون احتساب گلس و ... تقریبا ۱۹۷ گرم است و شیائومی، اقتصادی‌ترین گوشی نسل ردمی نوت 13 را با وزن ۱۷۳.۵ گرم روانه بازار کرده است. بخشی از این اتفاق به‌خاطر بزرگتر بودن گلکسی A25 سامسونگ است که در همان نگاه اول می‌توانیم به آن پی ببریم.

گلکسی A25 سامسونگ، فقط چند میلیمتر ارتفاع بیشتری دارد و از نظر سبک و سیاق طراحی نسبت به مدل‌های نسل قبلی خودش، شکیل‌تر است. میان‌رده جدید سامسونگ در رنگ‌های آبی روشن و تیره، لیمویی و مشکی در بازار موجود است و خریداران ردمی نوت 13 نسخه ۵G شیائومی می‌توانند گوشی خودشان را از بین رنگ‌های مشکی، سفید، آبی و طلایی انتخاب کنند. تا اینجا برتری خاصی در سبک طراحی دوتا گوشی وجود ندارد و بهتر است برای انتخاب گزینه نهایی، سراغ بقیه آیتم‌ها برویم.

مقایسه ردمی نوت 13 و گلگسی A25 ؛ تفاوت نمایشگر

ردمی نوت 13 به‌شکل جزیی از نمایشگر بزرگتری برخوردار است. گفتیم جزیی، چون تفاوت اندازه نمایشگر ردمی نوت 13 و A25 سامسونگ فقط در حد یک‌دهم اینچ است. گلکسی A25 سامسونگ مثل خیلی از میان‌رده‌های کره‌ای با نمایشگری از نوع سوپر AMOLED پا به میدان گذاشته که نسبت به صفحه‌نمایش ردمی نوت 13 بهتر است.

گلکسی A25 سامسونگ به‌لطف نمایشگر سوپر AMOLED از تراکم پیکسل بیشتری برخوردار است و در وهله دوم، از ترکیب نسبتا قابل قبولی در این بخش استفاده می‌کند. رفرش‌ریت ۱۲۰ هرتز و حداکثر روشنایی هزار نیت، بخشی از مشخصات نمایشگر ۶.۵ اینچی گلکسی A25 است و البته همین عدد و رقم‌ها در مشخصات صفحه‌نمایش ردمی نوت 13 به‌چشم می‌خورد. با این حال نمایشگر سوپر AMOLED مقابل نمایشگر AMOLED حکم به برتری گوشی کره‌ای در این راند می‌دهد.

مقایسه ردمی نوت 13 و گلکسی A25 ؛ تفاوت تراشه

ردمی نوت 13 از حیث پردازنده اوضاع بهتری نسبت به گلکسی A25 سامسونگ دارد. تراشه پنج نانومتری اگزینوس ۱۲۸۰ گلکسی A25 سامسونگ با اینکه چیز زیادی از تراشه شش نانومتری مدیاک دایمنسیتی ۶۰۸۰ ردمی نوت 13 ندارد،، اما موقع اجرای بازی، شرایط به نفع ردمی نوت 13 تغییر می‌کند.

ردمی نوت 13 علاوه بر این، به‌لطف همین تراشه شش نانومتری، در شارژدهی گوشی کمک حال باتری است و طبق محاسبات پنچمارک‌های معروف در این بخش هم شرایط بهتری از رقیب کره‌ای دارد. فراموش نکنیم تفاوت‌های گلکسی A25 و ردمی نوت 13 در بخش پردازنده، آنچنان محسوس نیست، اما خب موقع مقایسه نهایتا باید روی گزینه اصلح دست گذاشت.

مقایسه ردمی نوت 13 و گلکسی A25 ؛ تفاوت دوربین

ردمی نوت 13 روی کاغذ باید از دوربین بهتری نسبت به گلکسی A25 برخوردار باشد، اما در عمل اصلا اینطوری نیست.

ردمی نوت 13 نسخه ۵G که به حسگر اصلی ۱۰۰ مگاپیکسل مجهز شده، درمقایسه با حسگر اصلی ۵۰ مگاپیکسل A25 سامسونگ، موقع زوم کردن و تغییر نور قافیه را می‌بازد. در همین مدت کوتاهی که از حضور ردمی نوت 13 در بازار می‌گذرد، صحبت‌های زیادی از افت کیفیت دوربین در شب مطرح شده، اما A25 سامسونگ به‌رسم میان‌رده‌های قبلی کره‌ای چنین اتهامی ندارد. علاوه بر حسگر اصلی و دوتا دوربین‌های اولتراواید و تشخیص عمق، حسگر سلفی و ۱۳ مگاپیکسلی A25 عکس‌های بهتری نسبت به دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی ردمی نوت 13 ثبت می‌کنند.

مقایسه ردمی نوت 13 و گلکسی A25 ؛ تفاوت باتری

ردمی نوت 13 با اینکه از حیث دوربین و نمایشگر عملکری ضعیف‌تر از A25 نشان می‌دهد، اما موقع مقایسه باتری سربلند از زمین رقابت خارج می‌شود.

ردمی نوت 13 و گلکسی A25 هر دو مثل میان‌رده‌های اسم‌ورسم‌دار بازار، به باتری پنج هزار میلی‌آمپر ساعت مجهز شده‌اند. با این وجود از صدقه‌سر همان تراشه دایمنسیتی ۶۰۸۰، ردمی نوت 13 می‌تواند شارژدهی بیشتری داشته باشد. از طرف دیگر ردمی نوت 13 با شارژر ۳۳ وات سزگار است و همین آپشن باعث می‌شود در مدت زمان کمتری، ظرفیت باتری از صفر به ۱۰۰ درصد تبدیل شود.

مقایسه ردمی نوت 13 و گلکسی A25

مشخصات

ردمی نوت 13

گلکسی A25

ابعاد

161.1 در 75 در 7.6 میلیمتر

161 در 76.5 در 8.3 میلیمتر

وزن

173.5 گرم

197 گرم

نوع نمایشگر

AMOLED

سوپر AMOLED

سایز نمایشگر

6.6 اینچ

6.5 اینچ

حسگر اصلی

100 مگاپیکسل

50 مگاپیکسل

تراشه اصلی

دایمنسیتی 1080 (شش نانومتر)

اگزینوش 1280 (پنج نانومتر)

ظرفیت باتری

پنج هزار میلی‌آمپرساعت

پنج هزار میلی‌آمپرساعت

کف قیمت

9 میلیون و 100 هزار تومان

9 میلیون و 100 هزار تومان

دیگر خبرها

  • آنچه که باید در مورد ویژگی‌های جدید واتس‌اپ بدانید
  • چهار دلیل برای فرار از خرید پوکو X5 پرو
  • باتری‌دزد ارومیه به آخر خط رسید
  • آیا پاسپورت برای آیلتس لازم است؟ نکاتی که باید بدانید!
  • انواع اتصالات لوله داربستی و نکاتی که باید بدانید
  • پرنده هواتزین (Hoatzin) یا مرغ بدبو آمریکایی (+عکس)
  • با کمتر از ۱۰۰ میلیون تومان صاحب خودرو شوید!
  • بهترین گوشی زیر ۱۰ میلیون؛ جنگ ردمی نوت 13 و A25
  • اعجاز سنگ نمک را بدانید تا از بلای مختلف و انرژی‌های منفی به دور باشید | خود را به آرامش دعوت کنید
  • ساعت هوشمند فوق العاده سامسونگ گلکسی واچ پرو