Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@23:10:51 GMT

مجوز ۱۲ واحد تولید ماسک در خمین صادر شد

تاریخ انتشار: ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۷۳۹۳۷

مجوز ۱۲ واحد تولید ماسک در خمین صادر شد

دکتر «محمدتقی عظیمی» روز جمعه در گفت و گو با ایرنا افزود: صدور مجوز برای سه واحد تولید ماسک  نیز در خمین در حال بررسی است.
 وی بیان کرد: ۲۱مورد بازدید کارشناسی در خصوص صدور مجوز تولید ماسک در شهرستان انجام شده است.
 سرپرست مدیریت غذا و دارو دانشکده علوم پزشکی خمین ادامه داد: با آغاز شیوع ویروس کرونا در شهرستان، ۱۸ مورد بازرسی مشترک از داروخانه ها و صنوف با همکاری کارشناسان واحد اموردارویی این دانشکده، اداره تعزیرات و صمت به منظور بررسی چگونگی توزیع اقلام بهداشتی انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


عظیمی گفت: این بازدید ها شامل ۶ مورد بازدید از داروخانه ها، ۹ مورد بازدید ماهیانه توسط کارشناسان دارویی مدیریت غذا و دارو و سه مورد بازدید از مراکز عرضه لوازم بهداشتی و آرایشی بوده است.
وی اضافه کرد: در پی این بازرسی‌های صورت گرفته ۲ واحد تولید غیر مجاز ماسک درخمین مهر و موم شد.
عظیمی ادامه داد: چهار مورد بازدید  در جهت درخواست  صدور مجوز تولید مواد ضدعفونی کننده و الکل ۷۰ درجه و یک مورد بازدید کارشناسی واحد آب مقطرگیری در خصوص تقاضای تولید الکل توسط کارشناسان مدیریت غذا و دارو دانشکده علوم پزشکی خمین انجام شده‌ است.   

و بیان کرد: به منظور مقابله با عرضه الکل تقلبی، نسبت به تست الکل‌سنجی در داروخانه‌ها و  فروشگاه‌ها اقدام شده  و ۲ مورد شکایت در خصوص الکل خریداری شده از داروخانه ها در سطح شهرستان رسیدگی شده است

کرونا جزو خانواده بزرگی از ویروس‌ها است و از عامل سرماخوردگی معمولی تا بیماری سارس و اخیرا کووید ۱۹ را شامل می‌شود 

نخستین مورد ویروس کرونا در استان مرکزی در اول اسفندماه سال ۹۸ به ثبت رسید و تاکنون یک‌هزار ۷۳۱ نفر در این استان به بیماری کووید ۱۹ مبتلا شده‌اند و ۱۶۰ نفر نیز جان خود را  از دست داده‌اند.

برچسب‌ها ویروس کرونا تجهیزات پزشکی خمین بهداشت و سلامت پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا تجهیزات پزشکی خمین بهداشت و سلامت ویروس کرونا تجهیزات پزشکی خمین بهداشت و سلامت مورد بازدید داروخانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۷۳۹۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سند ۱۱۰هکتاری نهضت ملی مسکن اشکذر صادر شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، سیدجمال جوادیان در این خصوص اظهار داشت: با تلاش کارکنان واحد ثبتی، سند ۱۱۰ هکتاری طرح نهضت ملی مسکن اشکذر به رئیس اداره مسکن و شهرسازی این شهرستان تحویل داده شد.
وی افزود: خوشبختانه با تلاش جهادی و برنامه مختلف همچون طرح نذر خدمت، پرونده یکساله نهضت ملی اشکذر بسته شد.
رئیس واحد ثبتی اشکذر خاطرنشان کرد: سال گذشته هم اقدامات بسیار خوبی در بخش‌های مختلف این شهرستان همچون کاداستر زراعی و صدور اسناد بنا‌های تاریخی از جمله صدور سند کاداستری قلعه ابراهیم آباد با قدمت ۸۰۰ سال یا ۷۰۰ سال انجام شد که امیدواریم امسال هم روند رشد فعالیت‌ها ادامه یابد.

دیگر خبرها

  • اتصال دوباره واحد شماره ۲ بخاری نیروگاه شهید رجایی به شبکه سراسری
  • ربات انسان‌نمای تسلا تا سال دیگر به بازار می‌آید
  • سند ۱۱۰هکتاری نهضت ملی مسکن اشکذر صادر شد
  • بازدید هیات هرمزگانی از نمایشگاه لاستیک و پلاستیک کشور چین
  • بازدید هیات تجاری هرمزگان از نمایشگاه لاستیک و پلاستیک چین
  • مجوز فعالیت دو کارگزاری جدید صادر شد/ ۸ درخواست در مرحله تاسیس
  • بررسی موانع و مشکلات تولید دو واحد صنعتی و کشاورزی چهار باغ
  • بررسی موانع و مشکلات تولید دو  واحد صنعتی و کشاورزی چهار باغ  
  • بررسی موانع و مشکلات تولید دو  واحد صنعتی و کشاورزی شهرستان چهار باغ  
  • مجوز برگزاری مجمع انتخاباتی دوومیدانی صادر شد