Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-04@03:57:03 GMT

تاریخ شروع مجدد لالیگا؛ 31 خرداد

تاریخ انتشار: ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۷۴۴۲۵

تاریخ شروع مجدد لالیگا؛ 31 خرداد

سرمربی باشگاه اسپانیایی لگانس می‌گوید بواسطه کانال‌های رسمی از تاریخ شروع مجدد لالیگا و تاریخ به پایان رسیدن فصل مطلع شده است.

به گزارش "ورزش سه"، درحالیکه در اسپانیا هنوز هیچ تاریخی برای شروع مجدد لالیگا اعلام نشده، خاویر آگیره، سرمربی مکزیکی تیم لگانس می‌گوید از طریق کانالهای رسمی از تاریخ شروع مجدد و پایان این فصل لالیگا اطلاع پیدا کرده.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آگیره مدعی است لالیگا از تاریخ 20 ژوئن  (31خرداد) آغاز شده و در تاریخ 5 مرداد به پایان می‌رسد.

 

 

مقامات فوتبال اسپانیا همچنان در حال همکاری با دولت اسپانیا برای پیدا کردن راهی هستند که بتوانند فصل جاری رقابتهای لالیگا را دوباره از سر بگیرند.

 

آگیره در این باره گفت:" ما تاریخ شروع مجدد لیگ را می‌دانیم. لالیگا از روز 31 خرداد شروع شده و بعد از پنج هفته در تاریخ 5 مرداد به پایان می‌رسد".

 

 

سرمربی لگانس در ادامه صحبتهایش گفت:" بازی‌های باقی‌مانده در یازده روز رقابتی و هر هفته در روزهای شنبه- یکشنبه و چهارشنبه- پنج‌شنبه برگزار خواهد شد. لالیگا این تاریخ‌ها را به صورت رسمی به من اعلام کرده و من از این بابت خیلی خوشحالم. چون ما برای تمرینهای خودمان برنامه‌ریزی کرده‌ایم. ما از فردا شروع می‌کنیم و امیدوارم بتوانیم تست‌های کرونا را پشت سر بگذاریم".

 

ویروس کرونا لگانس لالیگا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: ویروس کرونا لگانس لالیگا تاریخ شروع مجدد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۷۴۴۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مجدد کنکور در زیرکوه

ایسنا/خراسان جنوبی مسئول بسیج اساتید خراسان جنوبی گفت: افرادی که نتوانستند در تاریخ ۶ اردیبهشت در آزمون سراسری شرکت کنند مجدد در تاریخ ۲۱ اردیبشهت برگزار می‌شود.

سید جواد حسینی واشان، در گفت‌وگو با ایسنا گفت: با توجه به سیل رخ داده در زیرکوه در تاریخ ۶ اردیبهشت  و مسدوی راه‌ها بسیاری از افراد نتوانستند در کنکور شرکت کنند. 

وی بیان کرد: ۱۳۸ نفر از افراد در آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ در گروه‌های آزمایشی علوم ریاضی و علوم انسانی  که نتوانستند شرکت کنند آزمون در ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود.                                             

حسینی واشان گفت: داوطلبان می‌توانند کارت شرکت به آزمون را از روز سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ از طریق درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور دریافت کنند و در ۲۱ اردیبهشت در ۸ صبح روز جمعه آزمون برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ژاوی: جیرونا در سطح تیم‌های لیگ قهرمانان است
  • سرمربی النصر: تاریخ فینال جام حذفی مهم نیست، ما برای قهرمانی آماده‌ایم
  • کنایه سرمربی تیم رونالدو به الهلالی‌ها
  • پیروزی بزرگ در سانتیاگو برنابئو؛ برتری 6-2 بارسلونا مقابل رئال مادرید (لالیگا اسپانیا - 2 می، 2009)
  • جزئیات برگزاری کنکور ۱۴۰۳ برای داوطلبان سیل زده
  • جزییات برگزاری کنکور مجدد برای داوطلبان سیل زده
  • جزییات برگزاری کنکور مجدد برای داوطلبان سیل زده اعلام شد
  • جزئیات برگزاری کنکور مجدد برای داوطلبان سیل‌زده
  • برگزاری مجدد کنکور در زیرکوه
  • آزمون مجدد داوطلبان کنکور شهرستان زیرکوه در ۲۱ اردیبهشت ماه