Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-05-07@14:03:35 GMT

استرالیا سطح قرنطینه عمومی را کاهش داد

تاریخ انتشار: ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۷۵۰۳۴

استرالیا سطح قرنطینه عمومی را کاهش داد

نخست‌وزیر استرالیا از جزئیات طرح جدید دولت برای کاهش محدودیت‌های ناشی از کرونا خبر داد که طبق آن رستوران‌ها و کافه‌ها می‌توانند بازگشایی شوند.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا، نخست‌وزیر استرالیا از جزئیات طرح جدید دولت برای کاهش محدودیت‌های ناشی از کرونا خبر داد که طبق آن رستوران‌ها و کافه‌ها می‌توانند بازگشایی شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسکات موریسون، نخست‌وزیر استرالیا اعلام کرد شهروندان این کشور اجازه خواهند داشت تا ۵ نفر بازدیدکننده را در خانه‌هایشان پذیرا باشند؛ همچنان که در چارچوب کاهش محدودیت‌های ناشی از ویروس کووید-۱۹، در اماکن عمومی و مکان‌های کسب‌وکار تا ده نفر اجازه خواهند داشت گرد هم آیند.

بر پایه این طرح، رستوران‌ها و کافه‌هایی که این شرایط را رعایت کنند مجاز خواهند بود فعالیت خود را از سر بگیرند؛ همچنان که کتابخانه‌ها، مراکز اجتماعات، زمین‌های بازی مختص کودکان و سالن‌های ورزشی نیز می‌توانند فعالیت خود را دوباره از سر بگیرند.

طبق طرح اسکات موریسون، سفر‌های غیرضروری داخل ایالت‌های استرالیا نیز مجاز شمرده شده است.

در راستای نخستین مرحله از کاهش اقدامات فاصله‌گذاری اجتماعی، اسکات موریسون گفت در خصوص برگزاری مراسم تشییع، به تشییع‌کنندگان اجازه داده می‌شود درصورتی‌که مراسم در فضای باز برگزار شود، تا ۳۰ نفر و درصورتی‌که در فضای بسته برگزار شود، تا ۲۰ نفر در آن حضور داشته باشند.

همچنین به مراسم‌های ازدواج و تجمع‌های دینی با حضور ۱۰ نفر اجازه برگزاری داده می‌شود. اجازه برگزاری این مراسم‌های تشییع، ازدواج و نیز تجمعات دینی به شرط آن است که اطلاعات تماس شرکت‌کنندگان ثبت شود.

بر پایه آمار‌های رسمی، تا کنون بیش از ۶۱۹ هزار نفر به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند؛ همچنان که تا کنون ۹۷ نفر در این کشور بر اثر کرونا جان خود را از دست داده‌اند.

انتهای پیام/4129/

منبع: آنا

کلیدواژه: استرالیا اسکات موریسون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۷۵۰۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت /دلیل مرگ

آفتاب‌‌نیوز :

«ملوک طلوع‌نژاد» بازیگر گلستانی سریال پایتخت، پیشکسوت نمایش رادیو گلستان، تئاتر و تلویزیون پس از چند روز بستری در بیمارستان به دلیل ابتلا به کرونا و زخم سیاه ناشی از کاهش سیستم ایمنی بدن جان خود را از دست داد. وی در سری نخست سریال پایتخت در کنار بازیگران این سریال بخصوص «احمد مهرانفر»، «محسن تنابنده» و «ریما رامین‌فر» ایفای نقش کرد. وی سال‌های سال در عرصه تئاتر نیز فعالیت داشت.

دلیل اصلی مرگ بازیگر سریال پایتخت

خانم ملوک طلوع نژاد بعد از مبتلا شدن به قارچ سیاه تحت عمل جراحی قرار گرفت، اما متاسفانه به علت عفونت ناشی از بیماری کرونا و زخم‌های قارچ سیاه دستگاه ایمنی بدن او به شدت پایین آمده بود و بر اثر عفونت کرونا درگذشت. گفتنی است سریال پایتخت به کارگردانی سیروس مقدم باعث را که بازی خانم ملوک طلوع نژاد به خوبی دیده شود.

او در فیلم‌های تاکسی برگشتی که از شبکه تبرستان پخش می‌شد نیز بازی کرده بود فیلمی که توسط آقای محمد حسین صفری کارگردانی شد.

خانم طلوع نژاد در سریال پایتخت نقش لیدر نقی معمولی را بر عهده داشت نقی در پایتخت ۵ در مسابقات ورزشی کشتی شرکت کرده بود و خانم طلوع نژاد به عنوان لیدر در سریال بازی می‌کرد.

روز شنبه ۲۰ شهریور ۱۴۰۰ ملوک طلوع نژاد بازیگر تئاتر و تلویزیون متولد گلستان و هنرمند پیشکسوت تئاتر، سینما و تلویزیون و گروه نمایش رادیو گلستان که با بازی در سریال پایتخت ۵ و پایتخت ۶ به شهرت رسید بر اثر بیماری شایع قارچ سیاه و کرونا و ابتلا به بیماری از شایع‌ترین خبر‌های امسال دارفانی را وداع گفت.

منبع: خبرآنلاین

دیگر خبرها

  • جریمه ۷۹ میلیون دلاری شرکت هواپیمایی به خاطر فروش بلیط
  • علیرضا فغانی در کنار داوران بین المللی فوتبال ایران
  • نمایشگاه کتاب، رویدادی که هم جنگ را دید و هم روزهای قرنطینه را
  • تصاویر نجومی هفدهم اردیبهشت (6 مه)
  • گلایه شهروندان تهرانی از وضعیت نامناسب برخی از بی آر تی‌ها + فیلم
  • شارژ رفاه با دورکاری؛ کرونا با زندگی ما چه کرد؟!
  • صدرنشین استرالیا قهرمان آسیا شد
  • عکس| آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت /دلیل مرگ
  • فاز سوم کمربندی نسیم شمال در قزوین افتتاح شد
  • نوجوان ۱۶ ساله با شلیک پلیس استرالیا کشته شد