Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس هیات انجمن های ورزش های رزمی اصفهان گفت: اولین اقدام هیات اصفهان برگزاری رقابت های انتخابی کیک بوکسینگ، پنچاک سیلات و سامبو خواهد بود.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، حمیدرضا پارسی منش اظهار داشت: با توجه به حضور پنچاک سیلات و سامبو در ایندورگیمز2021 قصد داریم بلافاصله بعد از بحث کرونا مسابقات انتخابی تیم های استان را در سه رشته کیک بوکسینگ ، پنچاک سیلات و سامبو برگزار کنیم تا به این ترتیب برای حضور در رقابت های قهرمانی کشور این سه رشته آماده شویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خوشبختانه در استان با پتانسیل خوبی در این رشته روبرو هستیم و به امید خدا قصد داریم تیم های خوبی را راهی رقابت های کشوری کنیم.

وی ادامه داد: عملا در شرایط کنونی به لحاظ شرایط نمی توانیم برنامه هایمان را دنبال کنیم اما به هر صورت بلافاصله بعد از صدور مجوز فعالیت های ورزشی برنامه هایمان را همچون سال های گذشته از سر خواهیم گرفت. البته با توجه به تغییراتی که در فدراسیون داشتیم منتظر برنامه های فدراسیون نیز برای تدوین تقویم ورزشی مان در سال جاری خواهیم بود. امیدوارم هر چه زودتر این بیماری ریشه کن شود تا بتوانیم همچون گذشته به پیگیری مسابقات و استاژهای مربیگری و داوری بپردازیم.

رئیس هیات انجمن های ورزش های رزمی اصفهان اظهار داشت: البته در این مدت نیز سعی کردیم در برنامه هایی که بسیج ورزش استان داشته شرکت کردیم و تمام تلاشمان این بوده که تا آنجایی که از دستمان برمیامده در برنامه های این سازمان شرکت کنیم. خوشبختانه رزمی کاران اصفهان پا به پای دیگر اقشار در برنامه هایی همچون ضدعفونی کردن معابر و یا دیگر برنامه ها شرکت کرده اند. البته در کنار این امور فرهنگی سعی کردیم در مورد آموزش مجازی نیز فعالیت هایی داشته باشیم تا در این مدت هنرجویان و علاقه مندان از فضای آموزش دور نباشند.

پارسی منش در پایان گفت: برای تک تک مسئولین فدراسیون ورزش های رزمی

و علی الخصوص بهتری که سکان هدایت فدراسیون را در دست گرفته آرزوی موفقیت می کنم و معتقدم که با تکیه بر توانمندی های او و دیگر اساتید می توانیم شاهد پیشرفت های چشم گیری در رشته های زیر مجموعه فدارسیون باشیم. بهتری از بدنه رزمی کشور است و همین موضوع باعث شده اشراف کاملی در مورد رشته ها و سبک های زیر مجموعه فدراسیون داشته باشد.

351 / 351 کیک بوکسینگ پنچاک سیلات سامبو فدراسیون ورزش های رزمی انجمن ورزش های رزمی استان اصفهان

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: کیک بوکسینگ پنچاک سیلات سامبو فدراسیون ورزش های رزمی ورزش های رزمی پنچاک سیلات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۷۶۴۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیروزآباد قهرمان رقابت های فوتسال فرهنگیان فارس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، سرپرست هیات ورزش دانش آموزی فارس گفت: با پایان یافتن رقابت های فوتسال فرهنگیان استان فارس، تیم فوتسال فرهنگیان فیروزآباد ،مقام نخست این رقابت ها را از ان خود کرد.
ابوذر زیدآبادی نژاد گفت: تیم فوتسال معلمان ناحیه چهار شیراز مقام‌ دوم و تیم های فوتسال معلمان میمند و خنج به صورت مشترک عنوان سوم  را از آن خود کردند و تیم اشکنان  به عنوان تیم برتر فرهنگی و اخلاق این رقابت ها شناخته شد.

رقابت های فوتسال فرهنگیان فارس با شرکت ۵۵ تیم فوتسال معلمان از سراسر استان به مدت ۵ روز از ۱۱ تا ۱۵ اردیبهشت  در سالن های ورزشی شهید حمزه، پوریای ولی، امام علی، رضوان، شهدا و نرجس شیراز برگزار شد.

زیدابادی نژاد با اشاره به اینکه در این رقابت ها بیش از صد مسابقه برگزار شد، افزود: ۸۰۰ نفر معلم ورزشکار و ۱۰۰ نفر داور و عوامل اجرایی که همگی از فرهنگیان استان هستند در این مسابقات حضور داشتند.

سرپرست هیات ورزش دانش آموزی فارس گفت: تیم‌ منتخب استان فارس پس از برگزاری اردوی انتخابی از بین معلمان فوتسالیت شرکت کننده در این رقابت ها مشخص خواهند شد .

تیم‌ منتخب استان فارس به عنوان نماینده استان به رقابت های فرهنگیان کشور که  تابستان امسال در شهر قم  برگزار خواهد شد، اعزام می شوند.

دیگر خبرها

  • لیگ ملی برنامه‌نویسی دانشجویی کدکاپ برگزار می‌شود
  • خلیلی: طرح گذرگاه‌های ورزش با جدیت در کشور دنبال می‌شود
  • لیگ ملی برنامه‌نویسی کدکاپ ۸ با محوریت ترویج برنامه‌نویسی
  • برکناری رییس هیات ژیمناستیک اصفهان در آستانه انتخابات/ نکویی: وزارت ورزش شفاف‌سازی کند
  • با تاج جلسه فوری برگزار می کنیم/ مسائل فرهنگی باید دغدغه‌ باشد
  • خواهر و برادر کبودراهنگی برگزیده لکوکاپ ایران
  • فیروزآباد قهرمان رقابت های فوتسال فرهنگیان فارس
  • واکنش فدراسیون فوتبال به دستور وزیر ورزش؛نشست کارگروه آسیب‌شناسی فرهنگی ورزشگاه‌ها برگزار می‌شود
  • واکنش وزیر ورزش و رییس فدراسیون به اتفاقات آزادی
  • تجلیل از دختران مدال‌آور ‌رشته‌های‌ ووشو و کاراته در مشهد