Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد خراسان شمالی از همت جمعی فعالان کانون های مساجد این استان در به منصه ظهور رساندن مرحله دوم رزمایش مواسات و کمک مومنانه به مناسبت میلاد سبط اکبر نبی مکرم اسلام (صلی الله علیه وآله و سلم) خبر داد.

«هاشم شیرازیان» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان با تبریک فرا رسیدن نیمه ماه مبارک رمضان، سالروز میلاد باسعادت کریم اهل بیت علیهم السلام حضرت امام حسن مجتبی (علیه السلام) از همت چشمگیر و خودجوش کانون ها در مشارکت جمعی و برگزاری مرحله دوم رزمایش مواسات و کمک های مؤمنانه از پخت بیش از 5 هزار پرس غذای گرم و توزیع خشکبار بسته بندی شده همزمان با نیمه ماه مبارک رمضان بین خانواده های نیازمند و طی دو روز آتی خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد خراسان شمالی با عنوان اینکه مشارکت کانون ها و فعالان مسجد این استان در لبیک به ندای رهبری و رزمایش مواسات  چشمگیر و بی نظیر است، اعلام کرد:  در این باره و به طور مثال تنها توسط یک کانون در مسجد امام حسن مجتبی (علیه السلام)  شهر اسفراین با کمک خیران تاکنون مبلغ 48 میلیون تومان جمع آوری شده که در قالب بسته های غذایی شامل (برنج، گوشت، ماکارانی، روغن، رب و قند، بسته های بهداشتی و کمک نقدی در میان خانواده های نیازمند و آسیب دیدگان از بیماری کرونا تقسیم شده است.

 

وی همچنین در اعلام اهم برنامه های نیمه ماه مبارک شعبان از راه اندازی نخستین نمایشگاه دائمی حمایت از تولیدکنندگان استان در شهر شیروان و به همت فعالان کانون فرهنگی هنری شهدای شهرک ولیعصر (عجل الله فرج الشریف) و اهالی مسجد مسلم بن عقیل علیه السلام خبرداد.

 

شیرازیان افزود: این نمایشگاه صبح شنبه 20 اردیبهشت ماه جاری، همزمان با میلاد کریم اهل بیت علیهم السلام با رعایت کامل نکات پیشگیرانه و با حضور مسئولان به طور رسمی افتتاح می شود.

 

مدیرستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد خراسان شمالی همچنین از فعالیت مسجد امام حسن مجتبی (علیه السلام) پس از 10 سال نداشتن فعالیت محوری و جمعی در محله معصوم زاده بجنورد و پخت آش نذری در این مکان و توزیع در میان نیازمندان خبر داد.

 

شیرازیان به دیگر برنامه های پیش بینی شده توسط کانون ها به مناسبت میلاد امام حسن مجتبی (علیه السلام) اشاره کرد و از تولید سرودی در مدح آن امام همام خبر داد و گفت: این سرود توسط گروه «پیروان ولایت» کانون فرهنگی و هنری صاحب الزمان (عجل الله تعالی فرج الشریف)  در دفتر انجمن موسیقی بجنورد زیر نظرمعاونت هنری اداره کل  فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و با مشارکت محوری کمیته امداد امام خمینی(ره) و نیز حوزه هنری تولید شده است.

 

وی همچنین افزود: این گروه سرود، اثر تولید شده مذکور را همراه با سرود «کنار هم باشیم»، «ماه خدا» و «بهار مهربانی» در ایام میلاد با سعادت امام حسن مجتبی (علیه السلام) برای اهالی محله های مختلف شهر بجنورد به صورت برنامه های خیابانی و عمومی  اجرا می شود.

پایان پیام/71

منبع: شبستان

کلیدواژه: مواسات مقابله با کرونا کانون مسجد مساجد خراسان شمالی امام حسن مجتبی رزمایش مواسات فرهنگی و هنری علیه السلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۷۶۷۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجتماع بزرگ صادقیون با میزبانی از شهید گمنام برگزار می‌شود

اجتماع صادقیون در روز شهادت امام جعفر صادق علیه‌السلام در میدان صادقیه برگزار می‌شود. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، اجتماع صادقیون در روز شهادت امام جعفر صادق علیه‌السلام در میدان صادقیه برگزار می‌شود.

بر اساس این گزارش، شنبه 15 اردیبهشت ماه 1403، از ساعت 10 صبح، عزاداران مکتب جعفری به سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق علیه‌السلام برای بیست‌و‌چهارمین سال برگزاری تجمع در میدان صادقیه، جمع شده و به اقامه عزا می‌پردازند.

در این مراسم که با قرائت قرآن توسط استاد هادی موحد امین و سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین سید علیرضا حسینی همراه خواهد بود، مادحین حاج سعید حدادیان، حاج امیر عباسی، حاج عبدالرضا هلالی، کربلایی علی پورکاوه و کربلایی محمدحسین حدادیان، در عزای این امام همام مداحی خواهند کرد.

تشییع پیکر مطهر شهید گمنام،  فعالیت ده‌ها موکب مردمی، حضور دستجات عزاداری از مساجد و هیئت‌های شمال‌غرب تهران در این اجتماع از موارد دیگر این رویداد مذهبی مهم در پایتخت خواهد بود.

در راستای اجرای این اجتماع، محدودیت‌های ترافیکی نیز از طریق پلیس راهور اعمال خواهد شد که متعاقباً اطلاع‌رسانی می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بازگشت جوانان به مسجد با میانبر ورزشی یک روحانی
  • مرحله استانی دومین جشنواره سرود فجر بسیج در بوشهر برگزار شد
  • سلامتی و طولانی عمر در حکومت امام زمان(عج)
  • حضرت نجمه خاتون علیهاالسلام، مصداقی برای آیه شریفه تطهیر است
  • اجتماع بزرگ صادقیون با میزبانی از شهید گمنام برگزار می‌شود
  • چرا زیارت حضرت عبدالعظیم حسنی برابر با زیارت امام حسین (ع) است؟
  • مساجد البرز به پرچم فلسطین مزین می‌شوند
  • دلیل عظمت شاه عبدالعظیم حسنی (ع) چه بود؟
  • عضویت ۱۰۶ هزار نوجوان در کانون‌های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی
  • تحول در رویدادها و برنامه‌های کانون‌های مساجد