Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-05-07@18:05:34 GMT

جشنواره فیلم ساندنس متهم اصلی آغاز کرونا در آمریکا!

تاریخ انتشار: ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۷۶۷۶۲

جشنواره فیلم ساندنس متهم اصلی آغاز کرونا در آمریکا!

یک گزارش جدید حاکی از آن است که جشنواره بین‌المللی فیلم ساندنس، اولین کانون اصلی انتشار ویروس کرونا در آمریکا بوده است.

به گزارش ایسنا، گزارشی که در نشریه هالیوود ریپورتر منتشر شده به این موضوع اشاره می‌کند بسیاری از شرکت‌کنندگان در جشنواره بین‌المللی فیلم ساندنس در اواخر ماه ژانویه پس از پایان جشنواره با علائم شبیه به ویروس کرونا مواجه شدند و از هیچ یک از آنها تست کرونا گرفته نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

جشنواره فیلم ساندنس امسال میزبان ۱۲۰ هزار نفر در یک تفرجگاه کوچک کوهستانی بود که با نمایش فیلم و برگزاری میمهانی در فضاهای بسته برگزار شد. شرایط برفی منطقه پارک سیتی که محل برگزاری جشنواره ساندنس است برای اسکی کردن ایده‌آل است و معاشرت در فضاهای بسته و همچنین بروز علایمی شبیه به آنوفولانزا به سبب دمای پایین و ارتفاع بالا معمول است. 

هالیوود ریپورتر همچنین گزارش می‌دهد یک بازیگر مهم که نامش را فاش نمی‌کند و همراهانش پس از جشنواره ساندنس به شدت بیمار شدند.

«فرانکلین لئونارد» بنیانگذار وبسایت سینمایی"بلک‌لیست" نیز عنوان کرده در تاریخ ۲۸ ژانویه و پس از بازگشت به لس‌آنجلس به شدت و برای مدت دو هفته بیمار شده است. «لئونارد فرانکلین» گفته حداقل دو نفر دیگر را هم می‌شناسد که به سبب بروز علایم بیماری ناگزیر به بازگشت زودهنگام از جشنواره به خانه شده‌اند. 

سخنگوی جشنواره فیلم ساندنس دراین باره گفت: از شنیدن این که برخی شرکت‌کنندگان در جشنواره در حین و پس این رویداد سینمایی احساس بیماری داشته‌اند متاسفیم. ما از هرگونه مورد ابتلا به ویروس کرونا در جریان جشنواره ناآگاهیم. 

این گزارش به نقل از میکروب‌شناس به نام «دان هارت» عنوان می‌کند جشنواره فیلم ساندنس همزمان با آغاز قرنطینه در شهر ووهان چین (محل اصلی انتشار ویروس کرونا) آغاز شده است و منطق می‌گوید که حاضران بیمار در جشنواره مبتلا به ویروس بودند و جشنواره ساندس فرصتی عالی برای انتشار این ویروس به همه افراد بوده است. 

بسیاری از شرکت‌کنندگان در جشنواره ساندنس، در شبکه‌های اجتماعی از گزارش هالیوود ریپورتر دفاع کرده‌اند و تجربه بیماری خود را پس از جشنواره به اشتراک گذاشته‌اند. 

______________________________________________

بیشتر بخوانید:

جشنواره جهانی فیلم فجر لغو شد/ برگزاری دوره ۳۸ در خرداد ۱۴۰۰

تاثیر کرونا بر پخش بین‌المللی سینما و جشنواره‌های جهانی

معرفی برندگان جشنواره ساندنس

لینک کوتاه: asriran.com/0033FS

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: ساندنس آمریکا کروناویروس جشنواره فیلم ساندنس جشنواره ساندنس ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۷۶۷۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری پسر جوانی که مادر خود را به آتش کشید + جزئیات

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، ساعت ۲ بامداد امروز یکشنبه پانزدهم اردیبهشت ماه، کشف جسد مرد جوانی در خانه‌ای در شهرک دانشگاه به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش داده شد.

بیشتر بخوانید: راز قتل مرد جوان پس از ۳ ماه برملا شد

با اعلام این خبر، ماموران کلانتری ۱۵۴ وردآورد، تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی و قاضی محمدمهدی براعه؛ بازپرس ویژه قتل شعبه سوم دادسرای امور جنایی، راهی محل حادثه شدند و در پاگرد ورودی خانه جسد سوخته زن میانسالی را مشاهده کردند که براثر جسم نوک تیز به قتل رسیده بود؛ بررسی‌های اولیه نیز نشان می‌داد که قاتل پسر مقتوله بوده و پس از ارتکاب جنایت خودش را در یکی از اتاق‌های خانه حبس کرده است.

بدین ترتیب ماموران کلانتری وارد اتاق شدند و متهم پرخاشگر که قصد داشت تا با یک محلول شبه‌اسید به پلیس حمله کند را در یک عملیات غافلگیرانه بازداشت کردند.

تحقیقات ابتدایی حکایت از آن داشت، پسر جوان ابتدا مادرش را با ضربات متعدد به قتل رسانده و پس از ارتکاب جنایت با مواد اشتعال‌زا جسد را در پاگرد ورودی خانه به آتش کشیده و سپس داخل خانه رفته و چند کتاب را نیز آتش‌زده است؛ از سوی دیگر نیز مشخص شد قاتل احتمالاً دچار مشکلات روحی و روانی است.

با دستور قاضی براعه، جسد مقتوله برای معاینات دقیق‌تر به پزشکی قانونی منتقل شد و متهم جهت روشن شدن زوایای پنهان پرونده در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

انتهای پیام/

کد خبر: 1229495 برچسب‌ها اخبار حوادث

دیگر خبرها

  • واکسنی که ویروس‌های ظهور نکرده کرونا را از بین می برد!
  • حمله سایبری گسترده به وزارت دفاع انگلیس/ چین متهم ردیف اول!
  • آغازِ پایان زلنسکی در اوکراین/ سرویس اطلاعات مسکو تاریخ تعیین کرد
  • ثبت نام در جشنواره‌های بین المللی و فناوری خوارزمی آغاز شد
  • ترامپ بایدن را به اداره دولت گشتاپو متهم کرد
  • طلا هفته معاملاتی جدید را در محدوده مثبت آغاز می‌کند؟ / شتاب بیت‌کوین با افت آمار اشتغال
  • قتل هولناک زن جوان به دست پسرش
  • قتل هولناک زن جوان به دست پسرش | حمله قاتل با اسید به پلیس
  • دستگیری پسر جوانی که مادر خود را به آتش کشید + جزئیات
  • داستان سرماخوردگی در انسان‌ها از چه زمانی آغاز شد؟