Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اتاق خبر»
2024-05-03@13:37:48 GMT

رشد ۳۱ درصدی درآمد اپ استور اپل در بحران کرونا

تاریخ انتشار: ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۷۶۹۷۲

رشد ۳۱ درصدی درآمد اپ استور اپل در بحران کرونا

 

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، تازه‌ترین آمارهای منتشر شده نشان می‌دهد که درآمد فروشگاه آنلاین و اینترنتی اپل استور اپل در آوریل ۲۰۲۰ نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۳۱ درصد رشد افزایش یافته و به ۱.۷ میلیارد دلار رسیده است.

بر اساس این گزارش که در وبسایت gsmarena نیز آمده است، از سپتامبر ۲۰۱۷ تا کنون این نخستین باری است که درآمد ماهانه اپل تا این حد رشد پیدا کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بدان معناست که درآمدزایی این فروشگاه محبوب آنلاین و اینترنتی ارتباط مستقیمی با شیوع گسترده و همگی ویروس کرونا و خانه‌نشینی شهروندان در کشور های مختلف جهان و افزایش بی سابقه دانلود و نصب اپلیکیشن های مختلف داشته است. 

این آمارهایی که توسط کارشناسان و تحلیلگران فعال در موسسه تحقیقاتی سنسور تاور منتشر شده است، همچنین نشان می دهد که تعداد دانلود اپلیکیشن ها در اپ استور نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۴۰ درصد رشد یافته که از سال ۲۰۱۵ تاکنون رکورد جدیدی به شمار می آید. همچنین آوریل ۲۰۲۰  چهارمین ماه متوالی بوده که تعداد دانلود اپلیکیشن ها در پلتفرم اپ استور اپل شاهد یک روند صعودی و رو به رشد بوده است.

این تحلیلگران همچنین برآورد و اعلام کرده اند که درآمد سالانه اپ استور اپل در سه ماهه دوم سال جاری میلادی نیز بیش از ۱۸ درصد افزایش یابد.

تقریباً ۹۰ درصد هزینه های صرف شده برای اپلیکیشن های پولی در اپ استور اپل را کاربران کشورهای ایالات متحده آمریکا ژاپن، بریتانیا و استرالیا به خود اختصاص داده‌اند.

انتهای پیام/

منبع: اتاق خبر

کلیدواژه: کرونا در جهان کروناویروس اپ استور اپل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.otaghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اتاق خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۷۶۹۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع بحران ناترازی انرژی با ۲۰ درصد صرفه‌جویی

ایسنا/قم مدیر عامل شرکت گاز استان قم گفت: در صورتی که بتوانیم در مصرف گاز بخش عمومی، آموزشی و خانگی تنها ۲۰ درصد صرفه‌جویی کنیم؛ کشور از بحران ناترازی انرژی در ماه‌های سرد سال نجات پیدا خواهد کرد.

مرتضی خوش‌لهجه مدیرعامل شرکت گاز استان قم به مناسبت روز معلم با حضور در مدرسه حضرت مهدی(عج) قم از معلمان این مدرسه تقدیر کرد و با اشاره به جایگاه رفیع معلمی، اظهار کرد: معلمان با آموزش و پرورش فکری کودکان و نوجوانان، فرهنگ مصرف بهینه را در جامعه تثبیت می‌کنند.

وی با اشاره به صرفه‌جویی ۴۰ درصدی مدرسه حضرت مهدی(عج) در مصرف گاز طبیعی طی زمستان ۱۴۰۲، تصریح کرد: مدرسه حضرت مهدی(عج) رتبه اول صرفه‌جویی در میان مدارس استان را کسب کرده است و به همین خاطر مدیران شرکت گاز استان در هفته معلم در این مدرسه حضور پیدا کرده‌اند.

مدیرعامل شرکت گاز استان قم در پایان از معلمان و مربیان درخواست کرد تا با اشاعه فرهنگ مصرف بهینه انرژی در میان نسل جدید در تحقق این امر مهم مسئولان کشور را یاری کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کسب رتبه اول اداره کل راهداری و حمل و نقل در زمینه درآمد طی پارسال
  • اکثر آمریکایی‌ها تیک‌تاک را ابزار نفوذ چین می‌دانند
  • سقوط بزرگ فروش چین در انتظار اپل
  • رشد ۵۸۳ درصدی درآمد حوزه سرمایه‌گذاری شهرداری قم
  • رفع بحران ناترازی انرژی با ۲۰ درصد صرفه‌جویی
  • تحقق ۱۲۴ درصدی درآمد حاصل از عوارض ساختمانی در قم
  • مدل‌های جدید رنو بازار را می‌گیرد؟
  • پیش‌بینی‌های ناامیدکننده فروش آیفون در چین
  • تیک‌تاک در آستانه حذف از اپ استور آیفون
  • فرار مالیاتی با دفتر ویترینی