Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-26@15:16:09 GMT

فرمانداری: تغییر وضعیت دماوند از قرمز به زرد

تاریخ انتشار: ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۷۶۹۸۳

مهدی حیدری از تغییر وضعیت دماوند از قرمز به زرد خبر داد و اظهار داشت: زلزله ۱۹ مصدوم برجا گذاشته است.

حیدری با بیان اینکه مصدومان زلزله دماوند ۱۹ نفر هستند که از این تعداد دو نفر بستری، یک نفر به تهران اعزام و بقیه مداوا و مرخص شدند گفت: در این زلزله یک مرد ۶۰ ساله نیز فوت کرد.

وی بیان داشت: بر اساس شناسنامه‌ای که برای ساختمان‌ها و بناهای روستایی در دماوند ایجاد شده است، از ۷ صبح امروز با حضور نیروهای بنیاد مسکن، دهیاران و بخشداری‌ها، در حال بررسی احتمالی خسارت‌ها هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست فرمانداری دماوند عنوان داشت: نیروها با بررسی حضوری منازل و بناهایی که در روستاها استحکام کافی را نداشتند و همچنین مذاکره با مالکین در حال بررسی وضعیت و ایجاد آرامش در بین اهالی روستا و مناطق مختلف هستند که امیدواریم تا ۴۸ ساعت آینده به یک وضعیت نهایی دست یابیم.

وی افزود: فعلاً شاهد اتفاق خاص و خسارت مالی از زلزله در منطقه نیستیم و از صبح امروز تاکنون وضعیت شهر نیز به یک آرامش نسبی رسیده و وضعیت از قرمز به سمت وضعیت زرد پیش رفته است.

حیدری بیان داشت: ستاد مدیریت بحران در آماده باش قرار دارد و از مردم خواست تا آرامش خود را حفظ کنند تا انشالله به سمت وضعیت سفید پیش برویم.

* مهر

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۷۶۹۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد پلیس راهور اصفهان با تغییر وضعیت ظاهری خودرو‌ها

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ رییس پلیس راهور استان اصفهان گفت: عوامل پلیس راهور برای توقیف خودرو‌های دارای وضعیت ظاهری غیراستاندارد، نامتعارف و اعمال قانون صاحبان این خودرو‌ها اقدام می‌کنند.
علی اصغر زارع افزود: هرگونه تغییر در وضعیت خودرو از جمله افزایش یا کاهش ارتفاع موجب برهم خوردن حالت آیرودینامیک وسیله نقلیه می‌شود و آن را از حالت استاندارد خارج می‌کند.
وی افزود: با این تغییر ظاهری در مواقع توقف و تغییر مسیر، علاوه بر سیستم تعلیق، سیستم ترمز خودرو به‌خوبی عمل نمی‌کند و باعث بروز تصادف می‌شود و علاوه براعمال قانون خودرو به پارکینگ منتقل می‌شود و بعد از بازگشت به وضعیت قبل اجازه تردد دارد.
رئیس پلیس راهور استان اصفهان گفت: افرادی که از چراغ‌های رنگی یا نور زنون نیز استفاده می‌کنند جریمه می‌شوند، زیرا استفاده از این نوع چراغ‌ها و نور‌ها باعث آزار و اذیت دیگر کاربران ترافیکی به ویژه آنهایی که از عینک استفاده می‌کنند و آن دسته افراد که مشکل بینایی در شب دارند می‌شود، همچنین باعث خیره شدن چشم و اختلال در بینایی عابر پیاده می‌شود.
سرهنگ زارع همچنین با اشاره به تخلف شیشه دودی گفت: داخل خودرو لازم است واضح پیدا باشد، نصب هر‌گونه برچسب بر شیشه و بدنه وسیله نقلیه خلاف قانون است، البته خودرو‌هایی که از کارخانه شیشه‌رنگی دارند از این قاعده مستثنی هستند.
وی افزود: کارشناسی‌های ترافیکی بعد از تصادفات به این نکته اشاره کرده است که افرادی که شیشه‌های خودرو را دودی می‌کنند در مواقع تاریکی یا برودت هوا برای دید مناسب به مشکل می‌خورند، زیرا راننده با نداشتن دید کافی و مناسب به محیط اطراف خود اشراف ندارد و باعث بروز تصادفات احتمالی می‌شود.

دیگر خبرها

  • زلزله آنچلوتی در ترکیب رئال مقابل سوسیداد با ایجاد ۹ تغییر
  • وضعیت قرمز هوا در دو ایستگاه اصفهان
  • برخورد با متخلفین تغییر کاربری غیرمجاز اراضی کشاورزی در مهریز
  • بررسی روند بازسازی زیرساختهای آب وفاضلاب مناطق زلزله زده خوی
  • دستگیری سارقان اماکن خصوصی در بهار
  • بررسی و تعیین تکلیف ۱۵ پرونده در کمیسیون ماده ۵ استان آذربایجان‌غربی
  • وضعیت محور دروازه قرآن شیراز و آرامش در تردد خودروها + فیلم
  • بررسی وضعیت طرح های عمرانی مسکن مهر صفادشت
  • بازنگری در نحوه اجرای طرح ترافیک قطعی است/ احتمال کاهش محدوده طرح
  • برخورد پلیس راهور اصفهان با تغییر وضعیت ظاهری خودرو‌ها