Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار چابهار گفت: ۳۰ خانوار آسیب دیده در آتش سوزی محله کپری جنگلوک با تلاش امدادگران جمعیت هلال احمر اسکان اضطراری داده شدند.

به گزارش خبرگزاری فارس از چابهار، در 24 ساعت گذشته، بر اثر آتش سوزی در محدوده کپرهای ساخته شده در اسکله صیادی هفت تیر، ادوات صید، سوخت قایق ها و ماهور صیادی دچار خسارت شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار چابهار با بیان اینکه خانوارهای آسیب دیده از آتش سوزی در محل‌های اسکان‌های اضطراری هلال احمر اسکان داده شده‌اند، گفت: امداد رسانی به آنان همچنان ادامه دارد.

رحمدل بامری افزود: در یک هفته اخیر سه آتش سوزی در محدوده اسکله صیادی هفت تیر، منطقه کپری جنگلوک و پلاژ ساحلی تیس منطقه آزاد چابهار رخ داده که خسارت های مالی را زیادی را به مردم تحمیل کرده است.

روز گذشته، ۲ آتش سوزی در محدوده اسکله صیادی هفت تیر و منطقه کپری جنگلوک شهرستان چابهار به وقوع پیوست که با تلاش واحد آتش نشانی شهرداری، اداره کل بنادر و دریانوردی و سازمان منطقه آزادچابهار به وسیله ۹ دستگاه خودروی سبک و سنگین آتش نشانی و با شرکت ۲۶ نیرو پس از سه ساعت تلاش مهار شدند.

علت هر ۲ آتش سوزی در دست بررسی است و نتیجه آن اطلاع رسانی خواهد شد.

انتهای پیام/3139

 

منبع: فارس

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان چابهار آتش سوزی خانوار آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۷۷۰۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جست‎جو برای یافتن دختر ۴ ساله در کلاله

آفتاب‌‌نیوز :

ساعت ۱۷ روز یکشنبه ۹ اردیبهشت گم‌شدن یک دختر ۴ ساله در زمین‌های کشاورزی روستای یلی بدراق کلاله از سوی بخشداری به هلال‌احمر گزارش شد.

تیم‌های هلال احمر بلافاصله به منطقه اعزام شدند و با کمک اعضای خانه هلال روستای یلی بدراق و نیرو‌های مردمی جست‌وجو‌ها آغاز شد، اما تاکنون هیچ اثری از این کودک یافت نشده است.

در همین راستا فرهاد شیبک فرماندار کلاله اظهارکرد: طی رایزنی و پیگیری‌های صورت گرفته تا ساعاتی دیگر نیرو‌های کمکی از استان و شهرستان‌های گنبد، مینودشت و مراوه تپه به همراه سگ‌های زنده یاب، هلی شات، پاراموتور جهت جستوجوی کودک کلاله‌ای در منطقه حاضر می‌شوند.

وی افزود: طی تماس تلفنی با مدیر عامل هلال احمر استان، بالگرد شناسایی سمنان نیز قبل از ظهر جهت گشت زنی به منطقه اعزام می‌شود.

وی گفت: تلاش‌ها برای پیدا کردن کودک گمشده با تمام ظرفیت ادامه دارد.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • ۳ روز از مفقود شدن یسنا گذشت؛ اعزام بالگرد به منطقه
  • جست‎جو برای یافتن دختر ۴ ساله در کلاله
  • آتش سوزی ۲ فروند لنج در بندر شهدای هفت تیر چابهار
  • آتش‌سوزی ۲ فروند لنج در بندر شهدای هفت تیر چابهار/ یک نفر فوت کرد
  • آتش‌ سوزی ۲ فروند لنج در چابهار؛ یک نفر فوت کرد
  • آتش سوزی ۲ فروند لنج در بندر شهدای هفت تیر چابهار | فوت یک نفر و خسارت سنگین مالی به صیادان
  • آتش‌سوزی در لنج صیادی چابهار
  • حضور ۷۷۰ امدادگر برای امدادرسانی به سیل‌زدگان ۱۳ استان/ اسکان اضطراری ۳۴۴ نفر
  • امداد رسانی به بیش از ۴۸۰۰ سیل‌زده/اسکان اضطراری ۳۴۴ نفر
  • ۵۰۰ اثر به جشنواره مد و لباس اروند راه یافتند