Web Analytics Made Easy - Statcounter

همزمان با میلاد باسعادت کریم اهل بیت حضرت امام حسن مجتبی(ع) مرحله دوم رزمایش مواسات و کمک مومنانه در استان بوشهر برگزار و فعالیت بوشهری‌ها در این عرصه از شبکه‌های سراسری رسانه ملی به صورت زنده پخش می‌شود. ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۹ استانها بوشهر نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، رزمایش همدلی، مواسات و کمک مومنانه همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان در جای جای استان بوشهر برگزار و خدمات ویژه‌ای به نیازمندان و  خانواده‌های آسیب دیده اقتصادی و معیشتی به سبب ویروس کرونا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس تاکیدات نماینده ولی فقیه در استان بوشهر رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه در سه مرحله در استان برگزار می‌شود.

آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری با بیان اینکه مرحله نخست رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه در آستانه ماه مبارک رمضان برگزار شد اظهار داشت: مرحله دوم این رزمایش نیمه ماه مبارک رمضان همزمان با میلاد با سعادت امام حسن مجتبی(ع) و مرحله سوم هم در عید سعید فطر برگزار و خدمات معیشتی به خانواده‌های نیازمند ارائه می‌شود.

آغاز مرحله  دوم رزمایش بزرگ مواسات همدلی و کمک مومنانه در استان بوشهر

امام جمعه بوشهر با اشاره به به اینکه کمک‌های معیشتی به بیش از 120 هزار خانواده استان بوشهر عرضه می‌شود خاطرنشان کرد: این کمک‌ها به بیش از 120 هزار خانوار  نیازمند استان بوشهر با همکاری مردم خیر و نیکوکار و نهادهای انقلابی از جمله سپاه، بسیج  و کمیته امداد توزیع می‌‌شود.

صفایی بوشهری افزود: رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه در مصلی‌های جمعه، مساجد و حسینه‌ها بسته بندی و به گروه‌های هدف عرضه می‌شود.

رئیس کارگروه اطلاع‌رسانی قرارگاه مواسات و همدلی استان بوشهر از برگزاری مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه در استان بوشهر در نیمه ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: ایثارگری و نوعدوستی مومنانه بوشهری‌های خونگرم برای کمک به افرادی که از شیوع ویروس کرونا متحمل سختی‌های معیشتی شده‌اند به صورت زنده از شبکه‌های سراسری پخش می‌شود.

انعکاس آغاز مرحله دوم رزمایش مواسات و همدلی از شبکه‌های تلویزیونی و رادیویی

سید حسین ناظر افزود: از ساعت 15 تا 19 شنبه مصادف با ولادت با سعادت امام حسن مجتبی(ع) کمک‌رسانی مردم نوعدوست و همدل در مصلای جمعه بوشهر از شبکه‌های یک، سه، پنج، خبر و شما و همچنین ویژه برنامه رادیویی و تلویزیونی از شبکه استانی بوشهر به صورت زنده پخش می‌شود.

 مدیرکل صدا و سیمای مرکز بوشهر افزود: این مرکز از ابتدای تشکیل قرارگاه مواسات و همدلی بیش از 2 هزار دقیقه برنامه رادیویی و تلویزیونی، خبری و فضای مجازی در گستره استانی ملی و فراملی تولید و پخش کرده است.

امام جمعه بوشهر: 120 هزار بسته معیشتی میان مردم آسیب‌دیده استان بوشهر توزیع می‌شود آغاز رزمایش بزرگ مواسات همدلی و کمک مومنانه در استان بوشهر به روایت تصویر 5000 بسته معیشتی بین نیازمندان استان بوشهر با مشارکت بسیجیان توزیع می‌شود

وی بیان کرد: قرارگاه مواسات و همدلی با محوریت نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر تاکنون در 2 مرحله بسته‌های معیشتی میان نیازمندان در شهرها و روستاهای استان بوشهر توزیع کرده است.

انتهای پیام/190/ح

R41363/P/S6,53/CT7

منبع: تسنیم

کلیدواژه: همدلی و کمک مومنانه مرحله دوم رزمایش ماه مبارک رمضان مواسات و همدلی رزمایش مواسات جمعه بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۷۷۱۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات جام رمضان تنیس روی میز بانوان در سمنان پایان یافت

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ محمدی سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان با بیان اینکه این دوره از رقابت ها از نوزدهم فروردین ماه سال جاری در سالن پینگ پنگ پنگ شهید خلیل الله بهرامی سمنان آغاز شد گفت: پس از پایان رقابت ها زهرا صادقی بر سکوی اول ایستاد و حانیه حمیدی عنوان دوم این رقابت ها را از آن خود کرد و خدیجه لقایی و معصومه رضایی عنوان سوم مشترک این رقابت ها را بدست آوردند.

دیگر خبرها

  • قرآن آموزان و روزه اولی‌های استان بوشهر تجلیل شدند
  • زاخارووا: در دام ناتو برای محدودکردن توان رزمی روسیه نمی‌افتیم
  • همدلی مردم ایران با تیم ملی فوتسال
  • زمان تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس اعلام شد
  • رزمایش جهادی بسیجیان مخابرات گلستان بمنظور بازسازی شبکه مخابراتی گنبد کاووس
  • فقط این افراد می‌توانند در دور دوم انتخابات مجلس رأی دهند + جزئیات
  • تاریخ برگزاری مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی
  • تاریخ برگزاری مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال
  • مرحله استانی دومین جشنواره سرود فجر بسیج در بوشهر برگزار شد
  • مسابقات جام رمضان تنیس روی میز بانوان در سمنان پایان یافت