Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، امیر سرتیپ دوم خلبان جعفری فرمانده پایگاه هوایی شهید دوران شیراز گفت: همزمان با فرارسیدن ماه مبارک رمضان واجرای فرمان رهبر معظم انقلاب مبنی بر کمک به نیازمندان و خانواده های کم بر خوردار، رزمایش سراسری همدلی و کمک مومنانه با اهداء بسته‌های کمک معیشتی و بهداشتی به اجرا گذاشته شد.
وی با بیان اینکه تمامی ملزوماتی که در این رزمایش تهیه شده بر اساس کمک های مردمی است افزود: این بسته‌ها دارای اقلام اولیه و کالاهای اساسی شامل برنج، شکر، گوشت، حبوبات، روغن و مایحتاج ضروری مردم و بر اساس برآوردهای اولیه تهیه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرمانده پایگاه شهید دوران با اشاره به فعالیت خیرین از ابتدایی‌ترین روزهای شیوع کرونا خاطرنشان کرد: تاکنون بیش از ۲هزار و پانصد بسته مواد غذایی و بهداشتی در اختیار خانواده‌های نیازمند و بیماران صعب العلاج  قرار داده شده است که تمامی این بسته‌ها توسط بسیج کوی سازمانی مورد شناسایی و میان این خانواده‌ها با حفظ کرامت انسانی توزیع شده است.
امیر سرتیپ دوم جعفری با بیان اینکه پس از تاکید مقام معظم رهبری( مدظله العالی) مبنی بر حمایت بیشتر از خانواده‌های نیازمند و آسیب دیده تصریح کرد:با محوریت قرا دادن مساجد کوی سازمانی اقدامات خیرین سرعت بیشتری گرفته و  به صورت هدفمند و بر اساس نیاز خانواده‌ها انجام می شود.

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: پایگاه هوایی شهید دوران شیراز رزمایش همدلی مومنانه خانواده ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۷۷۲۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتشار دومین فراخوان حمایت از تولید فیلم ۱۰۰

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، باشگاه فیلم رویش حوزه هنری خراسان رضوی با همکاری مرکز فیلم جوان سازمان سینمایی سوره و معاونت امور استان‌های حوزه هنری، آمادگی خود را برای حمایت از تولید طرح و فیلمنامه‌های تولیدی هنرمندان استان خراسان رضوی اعلام کرد.    روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گزارش داد: در متن فراخوان حمایت از تولید فیلم‌های ۱۰۰ ثانیه‌ای آمده است، با توجه به اهمیت پرداخت به نهاد خانواده و مغفول ماندن آن در آثار سینمایی، هر یک از ایده‌های ارسالی که در این محور محتوایی شکل گرفته است، امتیاز ویژه‌ای را در مرحله انتخاب دارا خواهد بود.    همچنین در صورت انتخاب موضوعی خارج از محور‌ها و موضوع‌های مطرح شده در فراخوان، محوریت بازنمایی خانواده ایرانی متناسب با زیست بوم استان خراسان رضوی از امتیاز خاص تری برخوردار خواهد بود.   هنرمندان و جوانان علاقه‌مند به هنر سینما و فیلمسازی در خراسان رضوی، می‌توانند طرح یا فیلمنامه خود را از طریق پیام رسان‌ها در فضای مجازی به شماره ۰۹۰۰۱۰۸۳۸۶۸ ارسال کنند.   مهلت ارسال آثار از ۸ اردیبهشت تا ۱۵ خرداد تعیین شده است و اعلام نتایج بررسی و انتخاب آثار در بازه زمانی یک ماه بعد از پایان مهلت فراخوان خواهد بود.

دیگر خبرها

  • انتشار دومین فراخوان حمایت از تولید فیلم ۱۰۰
  • دومین رویداد اهدای جایزه جوانی جمعیت در استان اردبیل برگزار می‌شود
  • جزئیات برگزاری دومین مرحله از انتخابات مجلس دوازدهم در ۲۱ اردیبهشت
  • دومین رویداد اهدای جایزه جوانی جمعیت در قم برگزار می‌شود
  • ادامه ورشکستگی بانک‌های آمریکا؛ پنجمین بانک بسته شد
  • هدیه بزرگ به چادرملو در جام حذفی
  • لزوم توجه جدی به بزرگسالان اتیسم / برگزاری سومین رویداد «هم‌مسیر اتیسم»
  • ‌دومین رویداد جایزه جوانی جمعیت در فارس برگزار می‌شود
  • توزیع بسته کمک آموزشی به ۵ هزار دانش آموز در تخار
  • پرسپولیس ِ بانکی حذف شد! ۴ چنگ گربه‌سیاه اراکی برصورت سرخ‌ها