Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-05-06@13:15:00 GMT

یک جشنواره سینمایی متهم اصلی آغاز کرونا در آمریکا!

تاریخ انتشار: ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۷۷۷۴۵

یک جشنواره سینمایی متهم اصلی آغاز کرونا در آمریکا!

یک گزارش جدید حاکی از آن است که جشنواره بین‌المللی فیلم ساندنس، اولین کانون اصلی انتشار ویروس کرونا در آمریکا بوده است.

به گزارش ایسنا، گزارشی که در نشریه هالیوود ریپورتر منتشر شده به این موضوع اشاره می‌کند بسیاری از شرکت‌کنندگان در جشنواره بین‌المللی فیلم ساندنس در اواخر ماه ژانویه پس از پایان جشنواره با علائم شبیه به ویروس کرونا مواجه شدند و از هیچ یک از آن‌ها تست کرونا گرفته نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جشنواره فیلم ساندنس امسال میزبان ۱۲۰ هزار نفر در یک تفرجگاه کوچک کوهستانی بود که با نمایش فیلم و برگزاری میمهانی در فضا‌های بسته برگزار شد. شرایط برفی منطقه پارک سیتی که محل برگزاری جشنواره ساندنس است برای اسکی کردن ایده‌آل است و معاشرت در فضا‌های بسته و همچنین بروز علایمی شبیه به آنوفولانزا به سبب دمای پایین و ارتفاع بالا معمول است.

هالیوود ریپورتر همچنین گزارش می‌دهد یک بازیگر مهم که نامش را فاش نمی‌کند و همراهانش پس از جشنواره ساندنس به شدت بیمار شدند. «فرانکلین لئونارد» بنیانگذار وبسایت سینمایی"بلک‌لیست" نیز عنوان کرده در تاریخ ۲۸ ژانویه و پس از بازگشت به لس‌آنجلس به شدت و برای مدت دو هفته بیمار شده است. «لئونارد فرانکلین» گفته حداقل دو نفر دیگر را هم می‌شناسد که به سبب بروز علایم بیماری ناگزیر به بازگشت زودهنگام از جشنواره به خانه شده‌اند.

سخنگوی جشنواره فیلم ساندنس دراین باره گفت: از شنیدن این که برخی شرکت‌کنندگان در جشنواره در حین و پس این رویداد سینمایی احساس بیماری داشته‌اند متاسفیم. ما از هرگونه مورد ابتلا به ویروس کرونا در جریان جشنواره ناآگاهیم.

این گزارش به نقل از میکروب‌شناس به نام «دان هارت» عنوان می‌کند جشنواره فیلم ساندنس همزمان با آغاز قرنطینه در شهر ووهان چین (محل اصلی انتشار ویروس کرونا) آغاز شده است و منطق می‌گوید که حاضران بیمار در جشنواره مبتلا به ویروس بودند و جشنواره ساندس فرصتی عالی برای انتشار این ویروس به همه افراد بوده است.

بسیاری از شرکت‌کنندگان در جشنواره ساندنس، در شبکه‌های اجتماعی از گزارش هالیوود ریپورتر دفاع کرده‌اند و تجربه بیماری خود را پس از جشنواره به اشتراک گذاشته‌اند.

منبع: فرارو

کلیدواژه: میکروب شناس ویروس کرونا جشنواره فیلم ساندنس ویروس کرونا فیلم ساندنس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۷۷۷۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت نام در جشنواره‌های بین المللی و فناوری خوارزمی آغاز شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سازمان پژوهش های علمی و صنعتی ایران، این سازمان سی و هشتمین جشنواره بین المللی خوارزمی و سومین جشنواره نوآوری و فناوری خوارزمی را با توجه به برنامه جهانی توسعه پایدار و یافتن راه حلهای قابل اجرا در مقابل چالشهای اصلی برگزار می‌کند.

زمینه های علمی مورد پذیرش

زیست فناوری و علوم پایه پزشکی

محیط زیست

علوم پایه

فناوری های شیمیایی

صنایع پیشرفته و مدیریت هوشمند فناوری. مهندسی مخابرات هوش مصنوعی و فناوری کوانتوم

فناوری نانو

مهندسی مکانیک

مهندسی مکاترونیک

مهندسی هوافضا مهندسی عمران

مدیریت آب کشاورزی و منابع طبیعی. مواد، متالورژی و انرژیهای نو. هنر. مهندسی نرم افزار و فناوری اطلاعات

معماری و شهرسازی

مهندسی برق و کامپیوتر

محورهای پژوهشی

طرح های بنیادی

طرحهای کاربردی

طرحهای نوآوری و فناوری

برای شرح مبسوط زمینه های علمی مورد پذیرش و گرایشهای مرتبط به راهنمای شرکت در سی و هشتمین جشنواره بین المللی خوارزمی و سومین جشنواره نوآوری و فناوری خوارزمی در سامانه جامع جشنواره های خوارزمی به نشانی https://ka.irost.org مراجعه نمایید.

سازمان پژوهشهای علمی و صنعتی ایران از تمام اساتید دانش پژوهان دانشجویان فناوران شرکتهای مستقر در پارکهای علم و فناوری مراکز، رشد شرکتهای دانش بنیان صاحبان صنایع و ... دعوت به شرکت و ارایه طرح مینماید.

متقاضیان می توانند تا پایان مهلت طرح های شاخص در بی اثر کردن تحریم‌ها ثبت نام با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی www.khwarizmi.ir نسبت به ثبت نام الکترونیکی در سامانه جامع جشنواره های خوارزمی - جشنواره بین المللی خوارزمی اقدام نمایند. مهلت ثبت نام الکترونیکی و ارسال طرح به دبیرخانه از اردیبهشت ۱۴۰۳ تا پایان مرداد ۱۴۰۳ است.

کد خبر 6098240

دیگر خبرها

  • فیلمبرداری «دست خدا» آغاز شد/ روایتی سینمایی از تصمیم زن عروسک‌فروش
  • آغازِ پایان زلنسکی در اوکراین/ سرویس اطلاعات مسکو تاریخ تعیین کرد
  • ثبت نام در جشنواره‌های بین المللی و فناوری خوارزمی آغاز شد
  • طلا هفته معاملاتی جدید را در محدوده مثبت آغاز می‌کند؟ / شتاب بیت‌کوین با افت آمار اشتغال
  • پخش چند فیلم ضدسیاست‌های آمریکا و با حال و هوای معلمان
  • حضور 3 فیلم کوتاه ایرانی در یکی از معتبرترین جشنواره‌های فیلم کوتاه
  • سینما به روایت سینما/ دیوار میان پایتخت و شهرستان با «آپاراتچی» فروریخت
  • فیلمی که دیوار میان پایتخت و شهرستان را از بین برد
  • داستان سرماخوردگی در انسان‌ها از چه زمانی آغاز شد؟
  • سازمان جهانی بهداشت: همه‌گیری کرونا باعث افزایش چاقی در کودکان شده است