Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام اسکندری با اشاره به سابقه اسناد مالکیت کشاورزان بوئین میاندشت و سلب آن توسط اداره محیط زیست، خواستار ورود قوه قضائیه برای حل این مشکل شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بوئین میاندشت، حجت الاسلام «حسن اسکندری» ظهر امروز در  خطبه های نماز جمعه شهرستان بوئین میاندشت نمازگزاران را به رعایت تقوا فراخواند و گفت: انسانیت انسان بنا بر روایت ائمه اطهار به میزان رعایت تقوای شخص بستگی دارد و ماه مبارک رمضان بنا به آیات قرآن، ماه کسب تقوا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


امام جمعه شهرستان بوئین میاندشت، با یادآوری بسته شدن حرم ها، خواستار بهره مندی از برکات ماه مبارک رمضان شد و بیان کرد: سیره امام حسن مجتبی (ع) را در ماه مبارک رمضان باید توجه شود و در مسیر آن حرکت کرد و تفسیر این حرکت، مواسات و کمک مومنانه  و نشان دادن چهره نفاق است.


وی با بیان اینکه مردم با فرهنگ شهرستان بوئین میاندشت از ابتدای شیوع بیماری کرونا تاکنون در میدان مقابله با این بیماری حضور داشتند، ادامه داد: دستگاه های اجرایی در کنترل بیماری موفق عمل کردند، پویش های مردمی ایجاد شد، جوانان به صورت گمنام خدمت کردند، ۱۷ تراکتور از کشاورزان یک روز در میان، معابر را ضد عفونی کردند.


حجت الاسلام اسکندری با یادآورر اینکه شهرستان بوئین میاندشت از شهرستان های با میانگین سنی بالای جمعیتی استان اصفهان است، تاکید کرد: اگر مردم می خواهند زحمات تلاش گران این عرصه را پاسخ گو باشند، پروتکل های بهداشتی و فاصله  گذاری های اجتماعی را رعایت کنند.


امام جمعه بوئین میاندشت از بازگشایی مساجد در شب های قدر به صورت کوتاه و در آستانه سحر و فقط  برای مراسم احیا و قرآن به سر گرفتن خبر داد و افزود: پویش مواسات و کمک مومنانه در این شهرستان فعال است و بسته های معیشتی در میان مردم کم برخوردار در حال توزیع است و کمیته امداد درمیان خانواده های نیازمند، غذای گرم توزیع کرده است.


وی به کلام رهبری در خصوص جهش تولید  و در روز کارگر اشاره کرد و ادامه داد: قوه قضائیه به رعایت حقوق مالکیت توصیه شده است اما در شهرستان بوئین میاندشت، حق کشاورزانی که از سال های ۱۳۱۲ دارای سند هستند تضییع شده است و از این رو خواستار رسیدگی به مشکل مردم این شهرستان که تنها کشاورزی محل در آمد اقتصادی آن است، توسط قوه قضائیه هستیم.


حجت الاسلام اسکندری با اشاره به پرتاب ماهواره نور، توسط فرزندان انقلاب، گفت: این توانایی دهان دشمنان انقلاب را بست اما چرا صنعت خودرو در اختیار این دانشمندان قرار نمی گیرد؟ و چرا مدیریت های مختلف در اختیار این جوانان قرار نمی گیرد تا کشور شاهد رشد و شکوفایی باشد./

پایان پیام/563

منبع: شبستان

کلیدواژه: بوئین میاندشت سند مالکیت قوه قضائیه نماز جمعه شهرستان بوئین میاندشت حجت الاسلام قوه قضائیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۷۸۱۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لازمه فسادزدایی نظارت هوشمند است


به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز خلیج فارس، حجت‌الاسلام و المسلمین محمدکاظم موحدی آزاد گفت: تلاش می‌شود متناسب با سند تحول قوه قضائیه، ارائه خدمات به مردم تسهیل و هوشمند شود.
وی افزود: با هوشمندسازی خدمات، نظارت‌ها آسان، سریع و دقیق می‌شود.
دادستان کل کشور به همکاری قوه قضائیه و دولت برای تحقق شعار سال اشاره کرد و گفت: هرمزگان ظرفیت‌های بسیار خوبی برای مشارکت مردم و جهش تولید دارد.
حجت‌الاسلام و المسلمین محمدکاظم موحدی آزاد افزود: در این سفر مسائل و نیازمندی‌های هرمزگان دریافت و به رئیس قوه قضائیه منتقل می‌شود.

بیشتربخوانید:کاهش ۶۰ درصدی ورود پرونده‌های قضایی تصادفات در هرمزگان
دادستان کل کشور با نماینده ولی فقیه در هرمزگان نیز دیدار کرد.
وی همچنین از دادسرای بندرعباس و بخش‌های مختلف آن بازدید کرد.

دیگر خبرها

  • ظلم ستیزی علیه صهیونیست‌ها جهانی شده است
  • ابراز خرسندی بوئین میاندشتی‌ها از بارش رحمت الهی + فیلم
  • همایش تجلیل از معلمان بوئین میاندشت
  • حاکمیت باید کارگران را با حقوق خود آشنا کند
  • توصیه رئیس قوه قضائیه به قضات در هرمزگان
  • نمایی از هوای بارانی و لطیف بوئین میاندشت + فیلم
  • نظارت هوشمند لازمه فسادزدایی است
  • حمایت قوه قضائیه از اقدامات دولت
  • لازمه فسادزدایی نظارت هوشمند است
  • احیای ۲۳۰ هکتار از مراتع شیروان