Web Analytics Made Easy - Statcounter

برنامه فصل جدید لیگ فوتبال آمریکایی NFL مشخص شد.

طرفداری- در شرایطی که ویروس کرونا باعث لغو و به تعطیلی کشاندن اکثر رشته های ورزشی شده، لیگ فوتبال آمریکایی NFL اما بدون تغییر در زمان برگزاری لیگ، برنامه فصل جدید را هم اعلام کرد. 

همانطور که قبلا در طرفداری به این موضوع اشاره شد، برنامه فصل لیگ NFL پیچیدگی های خاص خودش را دارد که در مطلبی جدا به این موضوع پرداخته ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بامداد امروز برنامه فصل جدید مشخص شد و طبق سنت سال های قبل (به غیر از فصل پیش که استثنا بود)، قهرمان سوپربول در بازی افتتاحیه میزبان است و امسال نیز کنزاس سیتی چیفس در بازی افتتاحیه در تاریخ 10 سپتامبر 2020 است. این بازی تکرار دویژنال راند فصل گذشته است، جایی که چیفس با کامبکی شگفت انگیز از سد تکسنز گذشت. از دیگر بازی های مهم هفته نخست می توان به جدال نیواورلینز سینتس و تمپا بی باکنیرز اشاره کرد. این جدال، اولین بازی تام بریدی در لباس باکنیرز خواهد بود و باید مقابل رقیب دیرینه اش، درو بریز قرار بگیرد. 

دو تیم شهر لس آنجلس یعنی لس آنجلس رمز و لس آنجلس چارجرز از این فصل در ورزشگاه جدید SoFi Stadium بازی می کنند. اولین بازی رمز در این ورزشگاه در هفته اول مقابل دالاس کاوبویز خواهد بود و چارجرز نیز هفته دوم و در جدال با کنزاس سیتی چیفس، برای اولین بار در این ورزشگاه بازی خواهد کرد. فرنچایز اوکلند که از این فصل به لاس وگاس منتقل شده است و با نام لاس وگاس ریدرز بازی می کند، اولین بازی خانگی اش را هفته دوم مقابل نیواورلینز سینتس تجربه خواهد کرد.

ورزشگاه تازه تاسیس و فوق مدرن Allegiant Stadium که متعلق به تیم لاس وگاس ریدرز است

جدال دو کوارتربک برتر درفت 2020 یعنی جو بورو و توا تاگاوالوا در هفته سیزدهم و در چارچوب دیدار سینسیناتی بنگالز و میامی دالفینز خواهد بود. لازم به ذکر است که به دلیل شیوع ویروس کرونا در سراسر جهان، امسال خبری از بازی های بین المللی NFL که قرار بود در لندن برگزار شود، نخواهد بود. در ضمن از این فصل تعداد تیم های صعودکننده به پلی آف از هر کنفرانس از 6 تیم به 7 تیم افزایش پیدا می کند.

برنامه کامل هفته اول لیگ NFL به شرح زیر خواهد بود:

برای آشنایی کامل با فوتبال آمریکایی، مطالب زیر را مطالعه کنید:

قوانین فوتبال آمریکایی

تاریخچه فوتبال آمریکایی

معرفی تیم های حاضر در لیگ فوتبال آمریکایی NFL

نحوه انجام مسابقات در طول یک فصل

بهترین بازیکنان لیگ NFL

اصطلاحات رایج NFL

پروبول چیست؟ با مسابقه آل استار لیگ فوتبال آمریکایی NFL آشنا شوید

با سوپربول آشنا شوید

منبع: طرفداری

کلیدواژه: لیگ فوتبال آمریکایی NFL برنامه فصل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۷۸۴۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نفرات برتر پنج وزن نخست کشتی فرنگی جام تختی مشخص شدند

مسابقات پنج وزن نخست چهل و چهارمین دوره رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی امروز (پنج شنبه) در سالن شهرک نفت اهواز برگزار شد.

 اسامی نفرات برتر این مسابقات به شرح زیر است:

۵۵ کیلوگرم: ۱- محمد حسینوند پناهی ۲- حسین بیژنی ۳- رامین احمدی و کیانوش شمشیری ۵- مهدی احدی زناب و پیام احمدی ۷- سعید اسماعیلی ۸- نورایر هاخویان (ارمنستان) ۹- محمدپویا اسدی (کرمان) ۱۰- مهدی کمالی

۶۳ کیلوگرم: ۱- محمدمهدی کشتکار ۲- کاران اصلانیان (ارمنستان) ۳- داویت جوتیان (ارمنستان) و عارف محمدی ۵- رضا بهمنی و علیرضا اسفندیاری ۷- علیرضا اسدی ۸- محمد کمالی ۹- احمدرضا ناصرپور ۱۰- علی حاجیوند

۷۲ کیلوگرم: ۱- دانیال سهرابی ۲- علی دارابی ۳- شانت خاچاطریان (ارمنستان) و رضا ساکی ۵- علی اصغر سام دلیری و امیررضا عیسوند ۷- محمدامیر شوکتی ۸- مرتضی پورعیسی ۹- سعید ارجمند ۱۰- محمدرضا رضاپور

۸۲ کیلوگرم: ۱- اشکان سعادتی فر ۲- شاهین بداغی ۳- ساموئل گریگوریان (ارمنستان) و عباس مهدی زاده ۵- جمال اسماعیلی و علی محمودآبادی ۷- محمدحسین آزرم دخت ۸- احمد صلح دوست ۹- شکور فاتحی ۱۰- محمدامین حسینی

۹۷ کیلوگرم: ۱- شایان حبیب زارع ۲- هایک خلویان (ارمنستان) ۳- حسین بالی و امیررضا اکبری ۵- علی عابدی درزی و محمدصادق عبدالهی ۷- محمد نصرتی ۸- ابوالفضل حاجی وندی ۹- امیرمحمد نجفی ۱۰- حمیدرضا کشتکار

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی کشتی و رزمی

دیگر خبرها

  • اعتراض باشگاه استقلال به برنامه هفته پایانی لیگ برتر
  • برنامه چهار هفته پایانی لیگ برتر فوتبال اعلام شد
  • معجزه لورکوزن؛ دهمین فرار از باخت بعداز دقیقه۹۰
  • تن هاخ: منچستریونایتد در حال حاضر یکی از پویاترین و سرگرم کننده‌ترین تیم‌های لیگ برتر است
  • جدال نوراللهی و اینیستا برنده نداشت
  • جام کشتی تختی اهواز؛ نفرات برتر پنج وزن نخست مشخص شدند
  • جام کشتی تختی اهواز؛ نتایج فینال پنج وزن نخست مشخص شد
  • اودینزه ۱-۲ آاس رم؛ دشت سه امتیازی ده روسی از جدال ۲۰ دقیقه‌ای
  • نفرات برتر پنج وزن نخست کشتی فرنگی جام تختی مشخص شدند
  • کشتی فرنگی جام تختی| فینالیست های پنج وزن نخست مشخص شدند