Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴ مجیدرضا حریری  با اشاره به کاهش حدود ۱۳ درصدی تجارت جهانی، اظهار داشت: این مساله ناشی از جنگ اقتصادی میان برخی کشور‌ها از جمله عربستان و روسیه بوده که منجر به افت قیمت نفت به یک چهارم آن نسبت به سال گذشته شده است.

وی افزود: به‌دلیل تحریم‌های آمریکا علیه ایران، چین بخش عمده‌ای از نیاز نفتی خود را از سایر کشور‌ها تهیه می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
بیشتر بخوانید: ترامپ: در مقابله با کرونا واقعا خوب عمل کردیم / در حال بازگشایی فعالیت‌ها هستیمرییس اتاق بازرگانی ایران و چین تصریح کرد: این کشور پیشتر چیزی در حدود ۶۵۰ هزار بشکه نفت را از ما خریداری می‌کرد که هم اکنون این اتفاق نمی‌افتد.

حریری، کرونا و افت قیمت نفت را عامل اصلی کاهش جذابیت فروش نفت ایران دانست و عنوان کرد: تا پیش از افت جهانی قیمت نفت، دولت برای فروش از شیوه‌هایی مانند تخفیف روی قیمت فروش یا تسهیل برای مشتریان در نحوه پرداخت، نفت ایران را به دنیا عرضه می‌کرد.

وی خاطرنشان کرد: عدم عرضه نفت ایران حتی در بازار‌های خاکستری منجر به کاهش زمان فروش نفت می‌شود که این مساله معضلاتی از جمله «کاهش رتبه تجاری» و «از دست دادن مشتریان‌های نفتی» را به دنبال خواهد داشت. لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک برچسب ها: رویداد24 ، ویروس کرونا ، کرونا سرگرمی

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 ویروس کرونا کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۷۸۶۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیا لغو فرمان رشد در ایتالیا باعث سقوط فوتبال این کشور می‌شود؟ (زیرنویس فارسی)

چند سال پیش قانونی در ایتالیا تصویب شد که به باشگاه های فوتبال اجازه می‌داد برای خرید بازیکنان و ستارگان خارجی دست بازتری در هزینه کردن داشته باشند، اما این قانون از ابتدای سال 2024 لغو شده است و باید دید آیا فعل و انفعال، بر کیفیت و نتیجه گیری تیم های ایتالیایی در سال های پیش رو تاثیری خواهد داشت یا خیر.

 

چند سال پیش قانونی در ایتالیا تصویب شد که به باشگاه های فوتبال اجازه می‌داد برای خرید بازیکنان و ستارگان خارجی دست بازتری در هزینه کردن داشته باشند. یکی از نتایج ملموس این قانون، عملکرد بسیار خوب ایتالیایی ها در میادین اروپایی بود، به طوری که نمایندگان این کشور در 4 سال اخیر، چهار فینال اروپایی را تجربه کرده اند. با این وجود، این قانون از ابتدای سال 2024 لغو شده است و باید دید آیا این فعل و انفعال، بر کیفیت و نتیجه گیری تیم های ایتالیایی در سال های پیش رو تاثیری خواهد داشت یا خیر.

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • کاهش قیمت دلار و سکه در بازار تهران/ ارتباط شبه سوئیفت با ۱۰ کشور/ افت قیمت تارا، رانا و پژو ۲۰۷
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • توضیح دبیرکل اتاق بازرگانی ایران و عراق درباره بازار دلار
  • پیش بینی رئیس اتاق ایران و عراق از قیمت دلار
  • رشد قیمت دلار در بازار غیررسمی، ارتباط چندانی با بانک مرکزی ندارد
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • آیا لغو فرمان رشد در ایتالیا باعث سقوط فوتبال این کشور می‌شود؟ (زیرنویس فارسی)
  • قرارگاه مردم نهاد در سازمان مدیریت بحران کشور تشکیل شده است
  • بازگشت فروش نفت ایران به زمان برجام با دو برابر قیمت نتیجه تمرکز دولت بر بازطراحی تجارت انرژی کشور
  • کاهش نرخ بی‌کاری در کشور/ دولت از برنامه‌های اعلامی خود عقب نیست