Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@18:37:55 GMT

روز آزادسازی قدس و فروپاشی تمدن غرب از ایام‌الله است

تاریخ انتشار: ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۷۸۶۶۶

روز آزادسازی قدس و فروپاشی تمدن غرب از ایام‌الله است

حجت الاسلام محمد حاجی ابوالقاسم دولابی با اشاره به آیه هفتم سوره ابراهیم به خبرنگار معارف ایرنا گفت: ایام الله فقط مربوط به گذشته نیست و در آینده نیز اتفاق خواهد افتاد و می توان برای امیدبخشی مردم، از ایام اللهی یاد کنیم که قرار است رخ دهد.

وی افزود: جامعه ایمانی نیازمند امید به وعده ای است که قطعا خواهد آمد و از مهمترین آنها روز ظهور ولی عصر(عج) و روز پیروزی نهایی مستضعفان و جبهه مقاومت در سراسر جهان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین روز آزادسازی قدس شریف و روز فروپاشی تمدن مادی که در آمریکا متبلور است، حتما اتفاق خواهد افتاد و این روزهایی الهی است که باید از قبل بشارت آنها را به مردم داد.

نماینده مردم زنجان در مجلس خبرگان با بیان روایتی از پیامبر اکرم(ص) ادامه داد : ایام الله دو دسته است. ایامی که خدا نعمت خود را نشان می دهد و ایامی که بلای آشکاری می آید و به نظر می رسد ایام کرونا نیز از ایام الله است. چون ضعف تمدن بشری رخ نمود، غرب وحشی نقاب از چهره کنار زد، چهره های به ظاهر متمدن برای حفظ جان خودشان ماسک ها و دستکش های کشورهای همسایه را به سرقت بردند و کشورهایی که نشان دادند باطن این تمدن مادی چقدر پلید است.

وی اضافه کرد: همه اینها از برکات این بیماری بود و روشن شد که تمدن اسلامی چه زیباست که مبتنی بر ایثار و خدامحوری است و در نقطه مقابل، تمدن مادی چقدر زشت است؛ تمدنی که مبتنی بر خودمحوری و لذت جویی است.

حاجی ابوالقاسم با اشاره به آیه ششم سوره ابراهیم یکی از برجسته ترین ایام الله را زمانی دانست که خدا شری را از سر یک ملت کم می کند، قدرت خود ر ا نشان می دهد و مستضعفان را در برابر مستکبران به پیروزی می رساند.

وی از روز هجرت پیامبر اعظم (ص) از مکه به مدینه و روز فتح مکه به عنوان ایام الله در تاریخ صدر اسلام و از روزهای ۱۵ خرداد سال ۴۲ و ۲۲ بهمن سال ۵۷ به عنوان ایام الله تاریخ انقلاب اسلامی یاد کرد و گفت: رهبر معظم انقلاب روز تشییع پیکر حاج قاسم سلیمانی و روز حمله نظامیان ایران به پایگاه عین الاسد آمریکا در عراق را از ایام الله دانستند.

رئیس پژوهشگاه فقه نظام با اشاره آیه پنج سوره ابراهیم اظهار کرد: یکی از دستورات الهی به حضرت موسی این بود که و ذکرهم بایام الله یعنی مردم را به یاد ایام الله بیانداز و آن روزهایی است که دست قدرت خدا در آن روزها بیشتر نمایان شده است. اگر  جبهه مقاومت به ایام الله توجه کند و دست قدرت خدا را بیشتر ببیند، قوت قلب پیدا می کند و آمادگی کامل برا ی تحمل مشکلات در او ایجاد می شود.

وی افزود: اولین شرط برای بهره بردن از ایام الله این است که انسان اهل صبر  و بردباری باشد و نگاهی از سر ضعف نداشته باشد بلکه نگاهی مبتنی بر تحمل و استقامت داشته باشد. همچنین کسانی از ایام الله بهره می برند که اهل شکر باشند. یعنی ابعاد پیدا و پنهان نعمت را ببینند و قدر نعمت الهی را بدانند و نسبت به نعمت ها احساس مسئولیت کنند.

برچسب‌ها ویروس کرونا امام زمان(عج) ایالات متحده آمریکا پیامبر اکرم محمد حاجی ابوالقاسم دولابی قرآن کریم روز قدس پروندهٔ خبری ماه مبارک رمضان؛ روزگار کرونایی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا امام زمان عج ایالات متحده آمریکا پیامبر اکرم قرآن کریم روز قدس ویروس کرونا امام زمان عج ایالات متحده آمریکا پیامبر اکرم قرآن کریم روز قدس ایام الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۷۸۶۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) آزادسازی یک عقاب در ارتفاعات کوهستانی شاهو

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • لاپید: اگر کابینه نتانیاهو برکنار نشود قیمت‌ها همچنان افزایش می‌یابد
  • آغاز عملیات اجرایی پروژه گازرسانی امام زاده ابراهیم(ع) شفت
  • آزادسازی یک عقاب در ارتفاعات کوهستانی شاهو + فیلم
  • ۴۰ روستای شهرستان اهر از نعمت آب شرب برخوردار شدند
  • (ویدئو) آزادسازی یک عقاب در ارتفاعات کوهستانی شاهو
  • ایران به توسعه اقتصادی مبتنی بر منافع کشورهای منطقه اهتمام دارد
  • بهره‌مندی ۲۳۷ روستای آذربایجان‌غربی از نعمت گاز‌طبیعی
  • رئیس‌جمهور: سرکوب اعتراضات ضدصهیونیستی رسوایی دیگری برای مدعیان آزادی بیان و تمدن غرب است/ سرکوب حامیان فلسطین چهره بی‌روتوش غرب را نمایان کرد/ گشت ارشاد مدیران در دستورکار وزرا باشد
  • شهید «مطهری» طراح اندیشه تمدن نوین اسلامی است
  • تدوین سند هوش مصنوعی باید مبتنی‌بر تمدن نوین اسلامی باشد/ پیش بینی بودجه ۵ همتی برای هزینه در هوش مصنوعی