Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-30@04:40:37 GMT

با انجام ۵ تعویض در مسابقات فوتبال موافقت رسمی شد

تاریخ انتشار: ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۷۸۸۶۰

با انجام ۵ تعویض در مسابقات فوتبال موافقت رسمی شد

خبرگزاری میزان- پیشنهاد فیفا برای افزایش تعداد تعویض‌ها مورد موافقت هیئت بین‌المللی فوتبال قرار گرفت. تاریخ انتشار: 19:24 - 19 ارديبهشت 1399 - کد خبر: ۶۱۹۱۰۶

خبرگزاری میزان- اخیراً فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) به هیئت بین‌المللی فوتبال (IFAB) به عنوان تنها نهاد قانونگذار در فوتبال پیشنهاد داده بود با شروع مسابقات فوتبال که در نتیجه شیوع ویروس کرونا (کووید ۱۹) نیمه‌کاره مانده‌اند، تیم‌ها این مجوز را داشته‌اند باشند که در جریان بازی‌ها از پنج تعویض استفاده کنند، که حالا خبر می‌رسد با این پیشنهاد فیفا موافقت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

IFAB عصر امروز (جمعه) به طور رسمی اعلام کرد با پیشنهاد فیفا مبنی بر افزایش تعداد تعویض تیم‌ها از سه تعویض به پنج تعویض، موافقت کرده است، اما این قانون به طور موقت به اجرا در خواهد آمد و برای رقابت‌های فصل آینده اعتباری نخواهد داشت.

به این ترتیب قانون پنج تعویض علاوه بر لیگ‌های نیمه‌تمام، در بازی‌های باقیمانده فصل ۲۰-۲۰۱۹ لیگ قهرمانان اروپا و لیک اروپا نیز قابل اجر است.

این قانون موقت به خاطر پیشگیری و کاهش مصدومیت بازیکنان در نتیجه برنامه پرفشار بازی‌ها در شروع مجدد مسابقات اتخاذ شده است.

بیشتر بخوانید: کمک فیفا به فدراسیون‌های عضو خود به خاطر شیوع کرونا

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: فیفا فیفا ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۷۸۸۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار فیفا به محرومیت رئال، بارسا و تیم ملی اسپانیا

فوتبال اسپانیا به دلیل مداخله دولت در آستانه «محرومیت بزرگ» قرار دارد.

به گزارش فارس؛ «پیامد مرگبار در انتظار فوتبال اسپانیا به خاطر مداخله دولت»، این گزارش امروز (دوشنبه) نشریه آس اسپانیا از دخالت وزارت ورزش این کشور در امور فدراسیون فوتبال است.

طبق قانون فیفا هیچ دولتی حق ندارد که در امور فوتبال دخالت کند در غیر این صورت فوتبال آن کشور تعلیق و از حضور در تمامی مسابقات بین المللی محروم می شود.

پیش از این کشورهایی مثل کنیا و زیمباوه به دلیل مداخله دولت در امور فوتبال محروم شدند.

فیفا با مداخله دولت ها در امور فوتبال به صورت جدی برخورد می کند و در این زمینه به هیچ وجه کوتاه نمی آید.

نشریه آس گزارش می‌دهد که «فیفا و یوفا با ارسال نامه ای تهدیدآمیز به وزارت ورزش اسپانیا» خواهان توضیح ایجاد کمیسیونی در فدراسیون این کشور شدند که این کمیسون را «مصادق دخالت دولت در فوتبال می‌دانند».

بر اساس گزارش رسانه مادریدی، وزارت ورزش اسپانیا «یک هفته زمان دارد» تا درباره ایجاد این کمیسیون روشنگری کند در غیر این صورت «خطر محرومیت تیم ملی اسپانیا از یورو و محرومیت رئال و بارسلونا» از لیگ قهرمانان وجود دارد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • جزئیات جدید از پیشنهاد مصر درباره غزه؛ تل‌آویو با خروج نیروهایش از «نتزاریم» موافقت کرد
  • انتقاد تند حمید درخشان از اوسمار ویرا
  • اسرائیل در قبال حماس کوتاه آمد؟
  • موافقت وزیر اقتصاد عربستان با 5 پیشنهاد ایران
  • موافقت وزیر اقتصاد عربستان با ۵ پیشنهاد ایران
  • هشدار فیفا به محرومیت رئال، بارسا و تیم ملی اسپانیا
  • فشنگچی: تمرکز تیم روی دیدارهای آتی باشد نه قرارداد اسمار
  • قاسمپور: خط دفاع پرسپولیس سردرگم است/ آلومینیوم چیزی برای از دست دادن نداشت
  • درخشان: تعویض‌های اوسمار باعث شکست پرسپولیس شد
  • خوردن چهارگل هیج جا خوب نیست و ناراحتم می‌کند