Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-05-06@03:09:01 GMT

سعادتمند: تقاضای حقوق ۱۵ میلیونی ندادم

تاریخ انتشار: ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۷۹۳۹۰

سعادتمند: تقاضای حقوق ۱۵ میلیونی ندادم

بحث درخواست احمد سعادتمند بابت حقوق ۱۵ میلیون تومانی این روز‌ها به یکی از حواشی مهم در باشگاه استقلال تبدیل شده است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، احمد سعادتمند پیرامون خبر درخواست حقوق 15 میلیون تومانی که این روزها به یکی از حواشی مهم در باشگاه استقلال تبدیل شده است و اظهارات امروز خلیل زاده در این مورد به خبرنگار "ورزش سه" گفت: با آرزوی قبولی طاعات و عبادات هموطنان گرامی باید به اطلاع برسانم در جلسه هیات مدیره بنده تقاضای حقوق ۱۵ میلیونی ندادم، بلکه جناب منزوی که به بنده لطف داشتند فرمودند حقوق مدیرعامل قبلی ۲۵ میلیون تومان هست و شما هم طبق قانون و عرف باید ۲۵ میلیون تومان دریافت کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما بنده عرض کردم طبق قانون تجارت، حقوق پایه مدیر عامل از ۱۵ میلیون شروع می شود و با کسر ۱.۵ میلیون تومان مالیات و بیمه جمعا می شود ۱۳.۵ تومان که من هم کمترین مبلغ را یعنی همان ۱۳/۵ میلیون تومان را نوشتم.

مدیرعامل استقلال در ادامه گفت: بنده در مورد اظهارات جناب خلیل زاده باید عرض کنم  من خدا را در همین ایام عزیز شاهد می‌گیرم نه تقاضایی دادم نه به دنبال حقوق حتی ۱۳.۵ میلیونی هستم و خدا را شکر آن قدری دارم که نیازی به این حقوق نباشد و در واقع بنده دقیقا ۱۱.۵ میلیون تومان کمتر از مدیر محترم قبلی قرارداد بستم؛ چرا که ایشان از شهرداری و باشگاه حقوق می گرفتند که حق ایشان خیلی هم بیشتر بود ولی بنده دیگر حقوقی از وزارت ورزش دریافت نمی کنم.

احمد سعادتمند در پایان گفت: به تمامی هواداران این نوید را می‌دهم که برای شادی شما به استقلال آمدم و از هیچ تلاشی فروگذاری نمی‌کنم من آمده‌ام تا در کنار شما هواداران میلیونی، استقلال را به آرامش برسانیم و دست تک تک شما را به گرمی می فشارم و به شما می گویم تاکنون در مقابل بدخواهان استقلال سکوت کردم، همان کسانی که خود را حامی استقلال می دانند ولی ضربات جبران ناپذیری که مردم از آنها آگاه هستند به استقلال وارد کردند اما از این پس مجبورم به خاطر شما اسنادی را افشا کنم تا دست حامیان پوشالی استقلال رو شود. استقلال با شما هواداران زنده است و برای شما قلب این تیم میلیونی می تپد. من برای اعتلای نام استقلال می جنگم و خدا را شکر در این مدت خیلی کوتاه کارنامه ما مشخص است که چه اتفاقات مثبتی در استقلال روی داده است. من در کنار شما و بازیکنان جنگجو و متعصب استقلال این تیم بزرگ را به جایگاه واقعی اش می رسانیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: احمد سعادتمند فوتبال استقلال خلیل زاده ۵ میلیون تومان ۱۵ میلیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۷۹۳۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سه چیز که باعث حقیقت بندگی می‌شود

حجت الاسلام والمسلمین مرتضی آقاتهرانی در محفل شهادت امام صادق در حرم مطهر بانوی کرامت گفت: امام دارای عصمت ذاتی و بدون کوچکترین معصیت، حتی فعل مکروه می باشد که این شان و منزلت از پیامبران رسالت و نبوت هم والا تر است به ویژه امام صادق(ع) که دارای 14هزار شاگرد بودند.

سه چیز باعث حقیقت بندگی می‌شود

وی افزود: امام صادق(ع) مقام عبودیت را در پاسخ به فرد بصری این گونه بیان می کند؛ سه چیز باعث حقیقت بندگی می شود، اول بنده بداند که نسبت به نعمات خدا مالکیت ندارد، دوم بنده دنبال نتیجه و تدبیر امورات خود نباشد زیرا سرانجام کارها را خداوند مشخص می کند و سوم آنکه تمام همّ و غم بنده باید رضایت خدا باشد.

استاد حوزه ادامه داد: دانستن عدم مالکیت باعث انفاق بیشتر و عدم وابستگی به دنیا می شود، سپردن نتیجه امور باعث افزایش ایمان و توکل بر خدا خواهد شد و در نظر گرفتن رضایت خداوند باعث می شود که بنده نسبت به سخن مردم بی توجه باشد و به اخلاص نزدیک تر شود که این موارد اولین درجه افراد متقین است.

منبع:فارس

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی مهم اقتصاددانان از آینده بازار طلا
  • پیش‌بینی مهم از آینده بازار طلا
  • منتظر طلای ۳۰۰۰ دلاری باشیم؟
  • عضو سابق هیات مدیره استقلال افشاگری کرد؛ از حواله خودروها تا مشاوران 400 میلیونی!
  • افشاگری از ماجرای حواله‌های خودرو، افزایش قراردادها، مشاوران ۴۰۰ میلیونی و برکناری مدیر سرشناس آکادمی/ هشدار به مالکان جدید استقلال
  • افشاگری از ماجرای حواله‌های خودرو،افزایش قراردادها، مشاوران۴۰۰ میلیونی و برکناری مدیر سرشناس آکادمی/ هشدار به مالکان جدید استقلال
  • پیش‌بینی مهم اقتصاددانان از آینده بازار طلا/ قیمت طلا ممکن است از این عدد فراتر رود
  • سه چیز که باعث حقیقت بندگی می‌شود
  • نقره و خودروهای برقی/ نقش فلز نقره در صنعت انرژی‌های تجدیدپذیر!
  • دلیل استعفای امام جمعه رفسنجان چه بود؟