Web Analytics Made Easy - Statcounter

جلیل مختار با بیان اینکه کمیسیون اجتماعی و مجلس شورای اسلامی در دوره دهم برای دریافت مطالبات سازمان تامین اجتماعی در بودجه‌های سنواتی مصوبات متعددی داشته است و از سازمان تأمین اجتماعی حمایت کرده است تصریح کرد: در مجلس یازدهم هم قطعا برای دریافت مطالبات سازمان تأمین اجتماعی و ارتقاء خدمات این سازمان به جامعه تلاش خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با عصرایران؛ افزایش درآمدها و منابع مالی سازمان تأمین اجتماعی را برای ارتقاء خدمات این سازمان ضروری برشمرد و افزود: باید برای افزایش منابع درآمدی این سازمان حمایت‌های اساسی صورت گیرد تا با تحقق برنامه‌های مدیریت سازمان و بهبود منابع امکان افزایش و متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان و ارتقاء خدمات به شرکای اجتماعی سازمان فراهم شود.

منتخب مردم آبادان در دوره یازدهم مجلس افزود: برنامه‌ریزی و اقدامات سازمان تأمین اجتماعی برای سطح بندی خدمات درمانی و توجه بیشتر به مناطق کمتر برخوردار باعث ایجاد عدالت بیشتر در سطح کشور از نظر دسترسی به خدمات درمانی می‌شود.

جلیل مختار با اشاره به اجرای طرح شناسایی مدیران آینده در سازمان تأمین اجتماعی تصریح کرد: دخالت‌ها و اثرگذاری عوامل بیرونی و غیرحرفه‌ای در انتصاب و انتخاب مدیران همواره یکی از آسیب‌های دستگاه‌ها و سازمان ها است که تامین اجتماعی نیز در گذشته با این مساله درگیر بود.

وی افزود: طرح ابتکاری دکتر سالاری برای توجه و ارتقای نیروهای کارشناسی سازمان تامین اجتماعی و پرورش نیروی انسانی و مدیران توانمند اقدام اثرگذار و ارزشمندی است که زمینه ساز کشف و پرورش مدیران توانمند خواهد شد.

لینک کوتاه: asriran.com/0033G5

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: تامین اجتماعی بودجه مجلس شورای اسلامی سازمان تأمین اجتماعی تامین اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۷۹۶۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کددار شدن درمانگاه تامین اجتماعی بردسکن

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز خراسان رضوی،فرماندار بردسکن گفت:پس از تاخیر در اجرای  طرح ساختمانی درمانگاه تامین اجتماعی بردسکن وپیگیری‌های بعمل آمده تامین اجتماعی در مدت ۱۸ ماه این طرح را تکمیل و در سال آینده شاهد بهره برداری از این طرح در شهرستان بردسکن خواهیم بود.
دهقان زاده با بیان اینکه در ماه‌های آینده و پس از صدور پروانه عملیات اجرایی این پروژه طبق قرارداد شروع عملیات ساختمانی را شاهد واین نوید داده شد که در سال آینده خدمات درمانگاه تامین اجتماعی را در شهرستان داشته باشیم.
دهقان زاده افزود: خوشبختانه این طرح به لحاظ تزریق اعتباری در ردیف پروژه‌های کددار کشور قرار گرفته است و سازمان تامین اجتماعی در تخصیص بودجه و تجهیزات درمانگاه تامین اجتماعی موافقت خود را اعلام که پس از اخذ پروانه ساختمانی بلافاصله عملیات اجرایی این پروژه که سال گذشته با حضور مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی کشور کلنگ آن به زمین زده شد شروع می‌شود.
وی داشتن درمانگاه تامین اجتماعی را در شهرستان بردسکن با توجه به وجود راه‌های مواصلاتی و بیش از ۳۶ هزار نفر بیمه شده تامین اجتماعی یکی از ضروریات دانست و گفت: همواره یکی از مطالبات مردم شهرستان بردسکن داشتن درمانگاه تامین اجتماعی بوده است که خوشبختانه این مهم تحقق پیدا کرد و تمام تلاش ما بر این است با توجه به پای کار بودن سازمان تامین اجتماعی سال آینده این پروژه تکمیل و مورد بهره برداری قرار بگیرد.
 کلنگ ساخت درمانگاه تامین اجتماعی بردسکن سال ۱۳۹۸ به زمین زده شد.

 

دیگر خبرها

  • کددار شدن درمانگاه تامین اجتماعی بردسکن
  • افتتاح مرکز امداد اجتماعی در حرم مطهر شاهچراغ (ع)
  • درخواست «افزایش اختیارات آتش‌نشانی در برابر ساختمان‌های ناایمن» به مجلس می‌رود
  • تفاوت چشمگیر میزان دریافتی بازنشستگان تامین اجتماعی با پرداختی سایر بازنشستگان
  • پرداخت ۲۲۰۰ میلیارد تومان از مطالبات مراکز دانشگاهی طرف قرارداد تامین‌اجتماعی
  • «آینده شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌های سنتی ایران» منتشر شد
  • پرداخت حق بیمه تامین اجتماعی برای ۲۰۱۰ مددجوی گلستانی
  • انتقاد نماینده ولی فقیه از دخالت نمایندگان مجلس در انتصابات
  • بهره‌مندی بیماران خاص از حمایت‌های دارویی ویژه
  • کنایه رئیس سازمان تأمین اجتماعی به مشاغل سخت! / جدّیت قالیباف به روایت یک عضو جبهه پایداری