Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-05-07@22:06:41 GMT

تست کرونای بازیکن اتلتیکومادرید مثبت اعلام شد

تاریخ انتشار: ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۷۹۸۳۰

آفتاب‌‌نیوز :

به نقل از آس، مدافع اتلتیکو مادرید تست کرونایش مثبت اعلام شد. بر اساس مشاهدات نزدیکان بازیکن برزیلی، لودی از اوایل مارس علائم کووید ۱۹ را داشته است. مدافع اتلتیکو این موضوع را به باشگاه اعلام کرد.

این در حالی بود که او تا چهارشنبه تست نداده بود. اکنون مدافع برزیلی علائم ندارد اما تست کرونایش مثبت بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او باید تا ۱۰ روز در قرنطینه بماند تا دوباره تست دهد و بتواند در تمرینات حاضر شود. زمانی که دوران قرنطینه به پایان برسد این بازیکن می تواند تست دیگری بدهد.

لودی ۲۲ ساله یکی از بازیکنان برجسته اتلتیکو در این فصل بود. او به عنوان بهترین بازیکن دیدار رفت برابر لیورپول در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا انتخاب شد.

بازیکن برزیلی تنها چند روز پس از اعلام قرنطینه سراسری در اسپانیا علائمش آشکار شد. او تصور می کرد سرما خوردگی دارد. چند روز بعد نفس تنگی پیدا کرد و این موضوع را به باشگاه اطلاع داد. یک پزشک به خانه بازیکن برزیلی رفت تا وضعیتش را بررسی کند. لودی تا چند روز بعد هم این علائم را داشت.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: اتلیتکو مادرید کرونا ویروس کووید 19

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۷۹۸۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چرا ایران یکی از دشوارترین کشورها برای حمله است؟ پاسخ رسانه برزیلی

تعداد بازدید : 2 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 25 رسانه برزیلی در گزارشی تفصیلی به این موضوع پرداخته که چرا ایران یکی از دشوارترین کشورها برای حمله است؟ این رسانه با بازخوانی تاریخ نبردهای ایران بر روی نقشه، به عامل جغرافیایی در دشواری فتح ایران می‌پردازد و سپس با رجوع به عصر حاضر، توان بازدارندگی مدرن ایران مورد ارزیابی قرار می‌دهد. این گزارش گرافیکی فوق العاده که به زبان پرتغالی است را با زیرنویس فارسی می‌بینید و می‌شنوید.

دیگر خبرها

  • متس هوملس بهترین بازیکن دیدار پاری سن ژرمن - دورتموند
  • اورونوف سریعترین بازیکن پرسپولیس!
  • انتقاد جیمی کرگر از آنتونی: خفه شو و برو رختکن!
  • پیروزی پرسپولیس در نیمه اول دیدار با نساجی/ یک برزیلی علیه سرخ‌ها
  • حضور دنیلو در فینال کوپا ایتالیا در هاله‌ای از ابهام
  • نمایشگاه کتاب، رویدادی که هم جنگ را دید و هم روزهای قرنطینه را
  • ایجنت ویتور روکه: ژاوی به یامال، کوبارسی و فرمین فرصت داد، اما هیچ‌وقت به روکه اعتماد نکرد!
  • تعویض‌های اوسمار باز هم اشتباه بود!
  • روزهای سخت مهاجم جوان برزیلی در بارسلونا؛ ویتور روکه ناامید و افسرده است!
  • چرا ایران یکی از دشوارترین کشورها برای حمله است؟ پاسخ رسانه برزیلی