Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-02@03:42:33 GMT

اضافه خدمت «سرباز» بعد از ماه مبارک رمضان

تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۸۰۰۶۸

اضافه خدمت «سرباز» بعد از ماه مبارک رمضان

چرا سریال سرباز هنوز جان نگرفته است؟

این روزها چهار سریال روی آنتن شبکه‌های مختلف سیما هستند و تنها سریال زیرخاکی توانسته است با حجم وسیعی از رضایت مخاطب مواجه شود و بعد از زیرخاکی سریال بچه مهندس 3  به واسطه جذابیت‌ فصل‌های قبل هنوز اعتماد مخاطب را با خود دارد و در ادامه بایستی شیب تندی را رو به بالا برای حفظ مخاطب بپیماید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سریال «سرباز» که این روزها روی آنتن شبکه سه است و بدون تعارف با استناد به  آمار و ارقام نتوانسته است نظر مخاطبان را جلب کند.

قرار است تا بیش از 50 قسمت ادامه پیدا کند و با این اوصاف باید گفت «سرباز» شبکه سه اضافه خدمت دارد و در این شرایط بدیهی است این شبکه تلویزیونی که معمولا در جذب مخاطب از موفق‌های همیشگی بوده  یکی، دو ماهی آینده وعده اول بودن  را به خودش نخواهد دید.

اینکه سریال سرباز با این خط و ربط و تعاریف در  قصه‌گویی و ساختار با شکست مواجه می‌شود از همان قسمت اول قابل هضم بود. تقریبا تمام فاکتورهای لازم برای اینکه یک سریالی کهنتواند مخاطبش را جذب کند در سریال سرباز وجود دارد؛

- قصه راه نمی‌افتد و داستان خاصی شکل نمی‌گیرد

- ریتم به شکل ناجوانمردانه‌ای کند است 

- شخصیت‌ها در نیامده‌اند و حداقل‌های جذابیت را ندارند

- نریشن و صداهای روی تصویر (چه از سوی بازیگران و چه از سوی ناصر طهماسب) به قاعده امروز نمی‌خورد

- ماجرا کم کم بوی یک رپورتاژ برای علاقه‌مند کردن مخاطبان به سربازی رفتن را به خود گرفته است زمانی که عملا این اتفاق رخ نمی‌دهد.

- در طراحی شخصیت‌ها گنگی محسوسی ایجاد می‌شود که شاید با این فرد در سینما هادی مقدم دوست موفق‌تر بود

- کارگردان برای حفظ راکورد قصه‌‌اش مشخصا هیچ خلاقیتی در ساختار ایجاد نمی‌کند و بدیهی است در این شرایط تا انتها وضعیت به همین منوال پیش خواهد رفت.

با تمام تفاسیر فوق سریال «سرباز» امروز به یک معجزه نیاز دارد تا جان دوباره بگیرد چراکه موقعیت‌های قابل حدس پیش رو به نظر نمی‌توانند حامل اتفاقات گرم و جالبی باشند و اگر نخواهیم زود قضاوت کنیم باید بگوییم سریال استارت نامناسبی داشت و اعتماد مخاطب را برای پیگیری از دست داد و در واقع با این سبک از شخصیت‌پردازی حتی نمی‌تواند به واسطه جذابیت کاراکترها نیز پر سر و صدا شاهد شود چراکه اغلب کاراکترهایی که تا امروز در این سریال دیده‌ایم نتوانستند محبوب و مجذوب از آب دربیایند و بیشتر به نوعی اعصاب‌ خردکن طراحی شده‌اند طوری که یکی از این سوی بام می‌افتد و یکی از آن سوی بام.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ماه رمضان سرباز شبکه 2 سریال سرباز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۸۰۰۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«شروود» یک سریال جنایی در شبکه چهار

مینی سریال جدید ۶ قسمتی «شروود» سریالی است در گونه درام، جنایی و معمایی محصول ۲۰۲۲ انگلستان به کارگردانی جیمز گراهام که از بامداد یکشنبه ۱۶ اردیبهشت به روی آنتن شبکه چهار می‌رود.

دیوید موریسی، لسلی منویل، رابرت گلنیستر در این سریال به ایفای نقش پرداخته اند.

این سریال توانسته امتیاز ۷ از ۱۰ از درگاه تخصصی IMDB کسب کند و برنده جایزه BAFTA در سال ۲۰۲۳ شود.

«شروود» داستان اهالی دهکده معدنی ناتینگهام شایر را روایت می‌کند که گرفتار جنایاتی عجیب هستند. در این دهکده که روزگاری در دههٔ هشتاد یک اعتصاب و سرکوب کارگری گسترده را از سر گذرانده است و اهالی از آن تاریخ به بعد روبروی هم قرار گرفته‌اند، فردی با تیروکمان آدم می‌کشد. قتل‌هایی که به نظر ریشه در همان اتفاقات سال‌ها قبل دارد و حالا کارآگاه ایان سنت کلر به دنبال یافتن قاتل است.

این سریال از یکشنبه، ۱۶ اردیبهشت، در ۶ شب متوالی در ساعت صفر بامداد پخش، و تکرار آن در ساعت‌های ۱۱ و ۱۸ همان روز انجام خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری رادیو تلویزیون

دیگر خبرها

  • ۱۳ میلیون دلار برای القای تاریخچه ترور و کشتار به ایران و مذهب شیعه | جعل تاریخ در سریال حشاشین
  • سریال جدید آیدا پناهنده چه زمانی منتشر می‌شود؟
  • آقای سعید آقاخانی، ما تحمل می‌کنیم، اما دل خودتان نسوخت؟
  • «شروود» یک سریال جنایی در شبکه چهار
  • رخنه، آقای قاضی وبدل در آستانه پخش
  • میانگین مدت خدمت سربازان اعلام شد
  • سربازان زن صهیونیست دچار حملات پانیک می‌شوند
  • پخش سریال حشاشین در ایران ممنوع شد
  • ویژه برنامه تحویل سال رادیو ایران بالاترین امتیاز را کسب کرد
  • برنامه سازان صدا و سیمای خوزستان در ماه رمضان تجلیل شدند