Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس گفت: در خصوص نقل و انتقالات یکسری چارچوب وجود دارد که بر اساس آن عمل خواهیم کرد. قبل از هر چیز سرمربی تیم باید نظر خود را در حفظ و یا قطع همکاری با بازیکنان را بدهد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ حسین خبیری، معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس، درباره آخرین وضعیت این باشگاه در گفتگو با خبرنگار برنا عنوان کرد: در حال حاضر هیات مدیره و سرپرست باشگاه اولویت خود را برطرف کردن مشکلات مالی قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از طرفی احکام جدیدی هم که از طرف فیفا ارسال شده نیاز به بررسی دارد که این موارد جزو برنامه‌های فعلی باشگاه است. امیدوارم این تلاش‌ها نتیجه بدهد و با تامین منابع مالی  و انتخاب کارگزار برای تامین این نیاز انتظارت هواداران را برطرف کنیم و این مشکلات را به خوبی حل کنیم.

او ادامه داد: تیم پرسپولیس هم مانند سایر تیم‌ها درحال حاضر اردوهایش را تعطیل کرده است اما بازیکنان تمرینات خود را در خانه انجام می‌دهد که در این رابطه هم یحیی گل‌محمدی و پیروانی با بازیکنان در تماس هستند و هر زمان که ستاد مبارزه با کرونا مجوز شروع تمرینات را صادر کند اردوها را از سر خواهیم گرفت تا با آمادگی لازم در بازی‌ها حاضر شویم.

خیبری در پاسخ به این سوال که آیا باشگاه پرسپولیس با برگزاری ادامه لیگ موافق است یا خیر؟ گفت: بی‌شک سلامتی برای ما هم از هر چیزی مهم‌تر است وقتی ما تمام تلاش خودمان در این است که از نظر روحی نشاط را به جامعه تزریق کنیم چطور می‌توانیم نسبت به سلامتی هواداران، بازیکنان و در مجموع ارکان فوتبال بی‌تفاوت باشیم. قطعا اگر برگزاری ادامه لیگ ایجاد خطر کند ما هم پایبند قوانین هستیم و دوست نداریم بازی‌ها ادامه یابد. اما مشکل اینجاست که فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا به دنبال تعطیلی مسابقات نیستند و هنوز جواب قطعی ندادند و فدراسیون فوتبال هم هنوز تصمیم قاطعی در این خصوص نگرفته است ولی برخی که این روزها می‌بینند دیگر توان رقابت با پرسپولیس را ندارند نظرهای پزشکی که در حیطه‌شان هم نیست می‌دهند و به دنبال پایان لیگ هستند. اما در این رابطه باید فیفا، AFC و سازمان لیگ فوتبال ایران و همچنین فدراسیون فوتبال تصمیم بگیرند و اگر قرار ا

وی افزود: ما مطیع فدراسیون و سازمان لیگ هستیم. حضور هواداران برای ما خیلی مهم است خیلی دوست داریم برای پوکر قهرمانی جشن را با حضور هواداران‌مان برگزار کنیم. اما اگر شرایط مهیا نباشد طبق قانون عمل خواهیم کرد. ضمن احترامی که به همه تیم‌ها قائل هستیم پرسپولیس را قهرمان می‌دانیم و مطمئن باشید اگر لیگ ادامه یابد مصمم‌تر از همیشه تلاش خواهیم کرد و اگر ادامه نیابد با ۱۰ امتیاز اختلاف این قهرمانی را حق خودمان می‌دانیم.

خبیری در مورد جلسه رسول‌پناه با پیشکسوتان گفت: پیشکسوتان سرمایه و از ارکان‌های مهم هر باشگاهی هستند. تکلیف باشگاه پرسپولیس هم که مشخص است چرا که بسیاری از افتخارات خود را با وجود همین افراد به دست آورده است. هر مدیری هم این را می‌داند که برای مدیریت بهتر نیاز به همفکری با پیشکسوتان دارد و رسول‌پناه هم نسبت به این امور آگاهی لازم را دارد.

معاون اجرایی پرسپولیس در خصوص تمدید قرارداد بازیکنان خارجی گفت: درخصوص نقل و انتقالات یکسری چارچوب وجود دارد که بر اساس آن عمل خواهیم کرد. قبل از هر چیز سرمربی تیم باید نظر خود را در حفظ و یا قطع همکاری با بازیکنان را بدهد در ادامه نیز مدیریت در این زمینه تصمیم‌های لازم را اجرایی کند. الان تمرکز ما قهرمانی است و پس از آن در این رابطه هم تصمیم‌های لازم را اتخاذ خواهیم کرد. 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پرسپولیس فوتبال لیگ برتر حسین خبیری باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۸۰۱۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یوسفی: انگیزه استقلال برای قهرمانی بیشتر از پرسپولیس است/حمایت هواداران تیم نکونام را به بازی برگرداند

محسن یوسفی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، در خصوص برتری نفس‌گیر استقلال مقابل ذوب‌آهن اظهار کرد: استقلال خیلی زود غافلگیر شد و ذوب‌آهن به گل رسید. در ادامه هم ضد حمله‌های زیادی روی دروازه‌اش به وجود آمد، اما بازیکنان ذوب‌آهن نتوانستند از فرصت‌ها استفاده کنند. اگر یکی دو موقعیت ذوب‌آهن تبدیل به گل می‌شد قطعاً در پایان بازی نتیجه برتری استقلال نبود. حمایت‌های هواداران از تیم محبوب‌شان باعث شد تا شرایط به شکلی پیش رود که استقلال بتواند به گل تساوی برسد و در وقت‌های اضافه گل دوم هم به ثمر رسید تا دیداری که می‌رفت با مساوی تمام شود همراه با ۳ امتیاز شیرین برای استقلال باشد.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه پرسپولیس با وجود ۱۰ نفره شدن موفق شده بود برابر نساجی مازندران برنده شود و اگر استقلال نمی‌برد باید به رده دوم می‌رفت، استرس و اضطراب بر کادرفنی و بازیکنان غلبه کرده بود و بازیکنان استقلال با آرامش بازی را دنبال نمی‌کردند. در مجموع استقلال مثل همیشه بازی می‌کرد. ارسال از کناره‌ها یا دیگر نقاطی که امکان آن وجود داشت، به همراه استفاده از ضربات ایستگاهی که در نهایت هم هر دو گل خود را به همین روش به دست آورد. گل‌های استقلال روی توپ سوم بود، مهاجم درگیر می‌شد و توپ به بازیکن دیگر استقلال می‌رسید تا بتواند گل بزند و گل‌های ماشاریپوف و بلانکو در واقع توپ سوم بود که توانستند به زیبایی تبدیل به گل کنند. البته خوش شانسی در پیروزی استقلال دخیل بود.

بازیکن سابق استقلال در مورد اینکه از بین سرخابی‌های پایتخت کدام تیم شانس بیشتری برای پیروزی دارند، عنوان کرد: به نظرم شانس هر دو تیم برابر است، چون یک امتیاز اختلاف ضامن قهرمانی هیچ تیمی نیست و بسیار شکننده خواهد بود. هیچ دیداری قابل پیش‌بینی نیست. استقلال در دقیقه ۴ وقت اضافه به صدر جدول بازگشت و اگر  به گل نمی‌رسید الان رده دوم را در اختیار داشت. البته یک مقدار خیال استقلال برای تصاحب قهرمانی راحت‌تر است، چون تغییرات مدیریتی در راستای تیم بود و شرایط به سود تیم شده است. با وجود ارتباط کادرفنی و مدیریت که خراب بود صدر جدول حفظ شد، الان که شرایط عادی شده بعید است استقلال به مشکل بخورد. یک مقدار خلاقیت بازیکنان پرسپولیس به لحاظ فنی بیشتر از استقلال است ولی در تیم جواد نکونام بازیکنانی هستند که گره از مشکلات در لحظات حساس باز می‌کنند. انگیزه مضاعف بیشتر از پرسپولیس به استقلال کمک می‌کند تا به قهرمانی امیدوارتر باشد.  

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رویای بزرگ زنوزی؛ ۳ ستاره پرسپولیس در لیست تراکتور!
  • سازمان لیگ با درآمد میلیاردی جرایم انضباطی چه می‌کند؟
  • یوسفی: انگیزه استقلال برای قهرمانی بیشتر از پرسپولیس است/حمایت هواداران تیم نکونام را به بازی برگرداند
  • اوسمار ویرا: چیزی را در پرسپولیس ادامه می دهیم که یحیی گل محمدی آن را شروع کرد!
  • اوسمار: می‌خواهیم قهرمانی پارسال را تکرار کنیم
  • اوسمار: ما کاری را که گل محمدی شروع کرد را ادامه می دهیم/ تمرکزمان روی قهرمانی است نه تمدید قرارداد بازیکنان
  • اوسمار: ما کاری را که گل محمدی شروع کرد را ادامه می دهیم/امیدوارم باشگاه قدر بازیکنان خوب‌مان را بداند
  • واکنش یحیی گل‌محمدی به یک شایعه جنجالی
  • واکنش یحیی به امضا نکردن تعهدنامه برای بازگشت | گل‌محمدی: این اقدامات به نفع فوتبال نیست
  • یحیی تکذیب کرد: پای تعهدنامه در میان نیست!