Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-29@21:16:51 GMT

فعالیت 60 درصد دانش آموزان لرستانی در «شاد»

تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۸۰۸۳۸

فعالیت 60 درصد دانش آموزان لرستانی در «شاد»

رئیس اداره فناوری اطلاعات آموزش و پرورش لرستان گفت: بیش از 90 درصد کلاس‌های درس استان در سامانه شاد برگزار می‌شود و به طور میانگین 60 درصد دانش‌آموزان لرستانی در این سامانه فعال هستند.

رضا سیاه‌منصور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرم‌آباد، اظهار داشت: بیش از 97 درصد مدیران مدارس استان درپیام رسان شاد فعال هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه این آمار برای معلمان لرستانی 87 درصد، افزود: همچنین بیش از 90 درصد کلاس‌های درس استان در پیام رسان شاد برگزار می‌شود.

رئیس اداره فناوری اطلاعات آموزش و پرورش لرستان بیان کرد: به طور میانگین 60 درصد دانش‌آموزان لرستانی دراین سامانه فعال هستند.

سیاه‌منصور با اشاره به اینکه 56 درصد دانش‌آموزان ابتدایی لرستان در سامانه شاد فعال هستند، تصریح کرد: این آمار برای پایه متوسطه اول و دوم به ترتیب 65 و 69 درصد است.

وی خاطرنشان کرد: در کل کشور نیز بیش از 17 میلیون نفر در پیام رسان شاد ثبت‌ و نام کرده که از این تعداد 12 میلیون نفر فعالیت مستمر در این سامانه دارند.

رئیس اداره فناوری اطلاعات آموزش و پرورش لرستان گفت: 143 هزار مدرسه در سراسر کشور در این سامانه فعالیت دارند که در حال حاضر بیش از 630 هزار معلم کلاس‌های درس خود را به صورت مستمر در این پیام رسان تشکیل می‌دهند.

سیاه منصور با بیان مشکلات فعلی این سامانه اظهار داشت: مهمترین مشکل این سامانه در حال حاضر مشکل پهنای باند این سامانه بوده که متاسفانه تا به امروز اپراتورها به تعهدات خود در این زمینه عمل نکرده‌اند.

وی افزود: به زودی قابلیت فشرده سازی فایل‌ها در این سامانه فعال می‌شود که همین موضوع بسیاری از مشکلات این سامانه را حل می‌کند.

انتهای پیام/85016

منبع: فارس

کلیدواژه: دانش آموزان فناوری اطلاعات آموزش لرستان درصد دانش آموزان سامانه فعال فعال هستند پیام رسان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۸۰۸۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳ هزار بسیجی لرستانی به اردوی راهیان نور اعزام می‌شوند

معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت ابالفضل (ع) لرستان گفت: سه هزار بسیجی محلات و اقشار نوزدهم و بیستم اردیبهشت به ارتفاعات بازی دراز اعزام می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از لرستان، محمد محمودوند امروز _دوشنبه، دهم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران با اشاره به نزدیک شدن برگزاری اردوهای راهیان نور غرب کشور اظهار کرد: قرار بود سه هزار بسیجی محلات و اقشار سیزدهم و چهاردهم اردیبهشت به ارتفاعات بازی دراز کرمانشاه اعزام شوند که به دلیل نامساعد بودن هوا در این دو روز به روزهای نوزدهم و بیستم اردیبهشت تغییر کرد.

وی افزود: اردوهای راهیان نور اقدامی مهم برای تعمیق فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه به ویژه بین جوانان است تا بیش از پیش با سیره عملی شهدا به ویژه شهدای دفاع مقدس آشنا شوند.

کد خبر 749155

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی بارش‌های رگباری برای آسمان لرستان
  • ۳ هزار بسیجی لرستانی به اردوی راهیان نور اعزام می‌شوند
  • ثبت‌ نام بیش از ۶۰۰۰ نفر از مادران غیرشاغل لرستانی در صندوق بیمه
  • افزایش آسیب‌های اجتماعی در دانش‌آموزان / چرا طرح نماد ناقص اجرا شد؟
  • فعالیت مدارس استان بوشهر تا ۱۹ اردیبهشت ادامه خواهد داشت
  • گلایه والدین از افزایش سرسام آور شهریه مدارس غیرانتفاعی در رشت
  • پویش مجازی «خاطره ای از معلمم» در البرز اجرا می‌شود
  • فعالیت سامانه بارشی فعال در خوزستان از چهارشنبه
  • فعالیت مدارس استان بوشهر تا ۱۹ اردیبهشت
  • عضو کانال‌های فضای مجازی صداوسیمای گلستان شوید