Web Analytics Made Easy - Statcounter

خلیل رنجبر رئیس آموزش وپرورش استثنایی کردستان  در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، با بیان اینکه تعطیلی مدارس به معنای تعطیلی آموزش نیست، گفت: این روز‌ها در دورانی که کرونا زندگی را تحت تأثیر خود قرار داده است، هستند کسانی که دل در گرو خدمت به خلق خدا نهاده و تمام سختی‌های را با جان و دل خریده و از کوچک‌ترین خدمت به خلق نگذشته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رنجبر گفت: لیلا صداقت معلم فداکار وایثارگر بخش دلبران قروه برای دانش آموزان با نیاز ویژه ذهنی پایه ششم دوره ابتدایی مدرسه سمیه که امکانات استفاده از آموزش‌های مجازی را ندارند اقدام به برگزاری کلاس‌های حضوری کرده است.

اوافزود: این معلم خلاق با رعایت پروتکل‌های بهداشتی وفاصله گذاری اجتماعی به منظور تحقق شعار آموزش تعطیل شدنی نیست فرآیند آموزش ویادگیری را در راستای ایجاد فرصت‌های برابر آموزشی ادامه می‌دهد.

رئیس آموزش وپرورش استثنایی استان ادامه داد: شیوه آموزش مجازی راهی برای شکست کرونا توسط دانش‌آموزان و معلمان است، اما ارائه آموزش‌های مجازی و از راه دور دانش‌آموزان مستلزم فراهم شدن زیرساخت‌ها است ودر حال حاضر بسیاری از دانش‌آموزان مناطق روستایی از این امکان محروم هستند.

رنجبر گفت: همچنین برای تداوم آموزش در مناطق محروم و روستا‌ها که دانش آموزان به فضای مجازی دسترسی ندارند محتوای آموزشی در قالب بسته‌های آموزشی، درسنامه و... تهیه و در اختیار آنان قرار گرفته است.

او بیان داشت: از آنجائیکه شخصیت افراد در دوران کودکی شکل می‌گیرد و رفتار معلم می‌تواند در بهبود روند آن تاثیر بسزایی داشته باشد، فداکاری و ایثار این معلمان می‌تواند علاوه بر سواد خواندن و نوشتن سواد ایثار را نیز به آنان بیاموزد.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آموزش و پرورش اخبار دانش آموزی دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۸۱۳۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معلم آران و بیدگلی ۲ زندانی را آزاد کرد

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی صدیق، معلم آران و بیدگلی همزمان با روز معلم ایثار را تمام شد معنا کرد و با پرداخت ۲ میلیارد ریال ۲ زندانی جرایم مالی را از بند رها کرد.

وی هدف از این کارخیرخواهانه نشان دادن کاربردی و عملی درس و آموزش به دانش آموزان مشغول به تحصیل در مدارس بیان کرد و گفت: ایجاد روحیه ایثار و گذشت در بین دانش آموزان و همچنین ترویج آن در بین آحاد جامعه از دیگر اهداف وی در کمک به زندانیان بوده است.

گفتنی است این معلم خیر علاوه بر کمک به آزادی زندانیان کمک به آنها در تأمین هزینه‌های زندگی را نیز تقبل کرد.

کد خبر 6094434

دیگر خبرها

  • ضرورت طرح مسئله برای دانش آموزان در موضوع آب
  • جذب بیش از ۱۹۰۰ معلم در چهارمحال‌ و بختیاری
  • اهدای ۱۴۶ بسته معیشتی به مدرسه استثنایی پارسا در سنندج
  • اینجا دست‎‌ها، دانش و ایثار را روایت می‌کند
  • مشق ایثار در مدارس‌ استثنایی/ گزارش تسنیم را ببینید + فیلم
  • معلم آران و بیدگلی ۲ زندانی را آزاد کرد
  • نواخته شدن «زنگ سپاس معلم» در اردبیل+فیلم
  • ارتقای سرانه آموزشی هرمزگان با ساخت ۶۰۰ کلاس درس جدید در سال جاری
  • بعضی معلمان استان نذر خدمت انجام می‌دهند
  • ۶۰۰ کلاس درس جدید در هرمزگان ساخته می‌شود